۱۵۶۳۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تو ترسیده ای ژنرال!

کادر بسته چهره امیر قلعه نویی پس از دریافت گل دوم از ذوب آهن، حرف های زیادی برای گفتن داشت.

طرفداری: امیر قلعه نویی یک بار دیگر باخت. آن هم درست پس از دربی ۷۹. این باخت باعث شد تا این تیم با جام حذفی خداحافظی کند. شکست در ضربات پنالتی و باز هم در برابر یحیی گل محمدی. استقلال در حالی که ۲ بر صفر پیش افتاده بود، ۲ گل دریافت کرد تا در ضربات پنالتی نیز ۳ بر ۰ مغلوب شود.

پرافتخار ترین مربی لیگ در این فصل، به جز درخشان به اسکوچیچ، کرانچار، گل محمدی و منصوریان باخته است. این ها نشان می دهد که نسل جدید در راه است. شاید دیگر جایی برای پیرمردها نیست. دیگر نه داوری است و نه دست پشت پرده ای. مهره ها برای قهرمانی در استقلال جمع شده اند اما...

تو ترسیده ای ژنرال!

رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون

کادر بسته چهره امیر قلعه نویی پس از دریافت گل دوم از ذوب آهن، گویای خیلی از صحبت ها بود. امیر قلعه نویی به وضوح ترسیده بود. چهره مستاصل و بی روحیه ژنرال استقلال، نشان می داد که چه غوغایی در میان بازیکنان به پاست. قلعه نویی یک بار دیگر ترسید و از دقیقه ۷۰ به لاک دفاعی رفت تا نتیجه شکننده ۲ بر یک را حفظ کند. اما باز هم مغلوب شد. دو شکست در کمتر از یک هفته و درست به یک شکل.

امیر قلعه نویی چوب اشتباهات خودش را خورد. چوب دل بستن به اسمهایی که سال هاست عمرشان تمام شده. کافی است به گل های دربی و بازی با ذوب آهن نگاه کنید. ضعف مفرط خط دفاعی استقلال و اشتباهات فاحش هاشم بیک زاده و امیر حسین صادقی، برای بار چندم در این فصل، قلعه نویی را در منجلاب سقوط، فرو برده است.

اما قلعه نویی دیگر جوان و نترس نیست. حفظ کارنامه از همه چیز مهم تر است. امیر دیگر رو بازی می کند؛ با همان مهره های قدیمی. حتی اگر سه امتیاز ها فدای اسم ها بشود، قلعه نویی زیر بار تغییرات نخواهد رفت. دیگر ستاره ها هم جواب نمی دهند. رابطه سرمربی کم کم به همه شکرآب شده است. فرقی نمی کند این شخص تیموریانی باشید که آبروی ژنرال را در فصل گذشته خرید، یا فروزان تازه وارد. قلعه نویی قدم به قدم به پرتگاه نزدیک تر می شود و فکر می کند کسی هست که دستش را بگیردو غافل از اینکه رفقا، یکی یکی شانه خالی خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج