۱۵۶۴۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روایتی از گفتگوی هاشمی و ملک عبدالله

آیت الله محسن غرویان استاد حوزه و دانشگاه معتقد است که آیت الله هاشمی رفسنجانی نفوذ ویژه ای در دستگاه حکومت عربستان دارد و می تواند بسیاری از بحران ها را حل و فصل کند.

روزنامه فرهیختگان: آیت الله محسن غرویان استاد حوزه و دانشگاه معتقد است که آیت الله هاشمی رفسنجانی نفوذ ویژه ای در دستگاه حکومت عربستان دارد و می تواند بسیاری از بحران ها را حل و فصل کند.

غرویان در پاسخ به سوال فرهیختگان راجع به سخنان آیت الله وحیدخراسانی در مورد حل مسئله هسته ای توسط آیت الله هاشمی گفت: این موضوع نشان دهنده جایگاه سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی است که حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی نیز به آن باور دارند.

وی افزود: سابقه و جایگاه سیاسی آیت الله هاشمی برای همگان مشخص و معلوم است، ایشان نفوذ ویژه ای در دستگاه حکومت عربستان داشته است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: آیت الله هاشمی حتی گاهی با یک تلفن بحران های اساسی را حل کرده اند.

غرویان با ذکر خاطره ای در مورد توانایی آیت الله هاشمی در حل و فصل مسائل منطقه ای گفت: یکسال پیش، روحانیون تندرو در عربستان بیانیه ای برای تخریب کربلا و نجف داده بودند، ما به آیت الله هاشمی پیشنهاد نگارش یک بیانیه را دادیم، اما ایشان گفتند: لازم نیست، به امیرعبدالله تلفن زده و مشکل را حل می کنم.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: از آنجایی که عربستان با آمریکا روابط ویژه ای دارد و مسائل بین المللی هم به یکدیگر گره خورده است، نقش آیت الله هاشمی با توجه به نفوذ ایشان در حکومت سعودی در حل موضوع هسته ای می تواند راهگشا و تاثیرگذار باشد.

وی افزود: وقتی مصالح نظام، کشور و مردم در میان باشد و آیت الله هاشمی احساس وظیفه کنند، این مذاکرات و سفرها انجام می شود. خود ایشان مکررا گفته اند هرجا که نظام به من نیاز داشته باشد و احساس کنیم وظیفه ای باید انجام دهم، انجام خواهم داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج