۱۵۷۲۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آغاز شمارش معکوس برای جدایی کلوزه

با ابراز نارضایتی مهاجم آلمانی لاتزیو از وضعیت خود در این تیم، احتمال جدا شدن وی از آبی‌پوشان پایتخت ایتالیا در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه قوت گرفت.

خبرگزاری تسنیم: میروسلاو کلوزه اعتراف کرد که از وضعیت کنونی خود در لاتزیو و نیمکت‌نشینی‌های متعددش در این فصل راضی نیست.

مهاجم پیشین تیم ملی آلمان که از زمان انتقالش از بایرن مونیخ به لاتزیو در سال ۲۰۱۲، جزو مهره‌های کلیدی این تیم بوده و به طور منظم گلزنی کرده است، در فصل جاری تنها چهار گل به ثمر رسانده و این سبب کم شدن اعتماد استفانو پیولی، سرمربی لاتزیو به وی شده است. پیولی برای بازی شنبه شب تیمش برابر کیه‌وو کلوزه را روی نیمکت نشاند و با این تصمیم کاسه صبر مهاجم پیشین باواریایی‌ها را لبریز کرد تا او علناً به ابراز نارضایتی از وضعیت خود بپردازد.

کلوزه ۳۶ ساله به نشریه بیل گفت: من حالا به دنبال فرصتی برای مذاکره با مدیران لاتزیو هستم تا ببینم که اوضاع قرار است به چه شکلی پیش برود. می‌توانم رخ دادن اتفاقات زیادی را پیش‌بینی کنم و هیچ چیز را نمی‌توان در فوتبال غیرممکن دانست.

کلوزه افزود: من احساس می‌کنم سالم و کاملاً آماده هستم. این حق من است که بخواهم بیشتر از این به میدان بروم. مسلماً من از وضعیت فعلی خود در تیم راضی نیستم.

کلوزه که تابستان امسال به همراه تیم ملی آلمان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را جشن گرفت در پایان فصل جاری قراردادش با لاتزیو به پایان می‌رسد و به این ترتیب می‌تواند در ماه ژانویه مذاکرات خود را برای پیوستن به تیمی دیگر به عنوان بازیکن آزاد آغاز کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج