۱۵۹۷۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فوتبال ایران چشم‌ انتظار لابی کی‌روش

تیم ملی فوتبال ایران در حالی برای برگزاری اردو راهی آفریقای جنوبی می‌شود که فوتبال این کشور نیز مانند لیگ ایران به مدت ۵۰ روز تعطیل است.

خبرگزاری فارس: ملی‌پوشان فوتبال ایران بامداد یکشنبه آینده برای برگزاری اردویی تدارکاتی در حالی راهی آفریقای جنوبی می‌شوند که فوتبال این کشور به خاطر تعطیلات کریسمس، حدود یک ماه به حالت نیمه تعطیل درخواهد آمد و از فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها گرفته تا هرگونه فعالیت ورزشی دیگری خبری نخواهد بود.

تعطیلات آفریقای جنوبی از ۱۴ دسامبر ۲۰۱۴ (۲۳ آذر) یعنی همزمان با ورود ملی‌پوشان به ژوهانسبورگ آغاز خواهد شد و تا ۱۲ ژانویه ۲۰۱۵ (۲۲ دی) ادامه خواهد داشت؛ البته تعطیلات دانشگاه‌ها و مدارس از روز جمعه ۲۱ آذر آغاز و تا ۱۰ دی ماه ادامه خواهد داشت.

لیگ برتر فوتبال آفریقای جنوبی نیز پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ آذر پیگیری می شود و لیگ برتر این کشور نیز در میان فصل تعطیلات ۵۰ روزه را تجربه خواهد کرد تا احتمال بازی با تیم‌های باشگاهی نیز با این وضعیت کمرنگ شود.

*حریف تدارکاتی پیدا می‌شود؟

پیش از این کادرفنی تیم ملی از احتمال برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی آفریقای جنوبی یا کنیا خبر داده بودند که خیلی زود مشخص شد شاگردان کی‌روش در آفریقا با این تیم‌ها بازی نخواهند کرد.

با این حال صحبت از بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی به میان آمد اما از آنجایی که تیم‌های لیگ برتری آفریقای جنوبی در ۵ روز اول حضور تیم ملی خود را برای رقابت‌های هفته هفدهم آماده خواهند کرد و در ۵ روز دوم نیز وارد تعطیلات می‌شوند، به نظر می‌رسد برگزاری دیدار تدارکاتی حتی با تیم‌های باشگاهی نیز در اردوی دوم خارجی تیم ملی منتفی باشد مگر اینکه...

*شاید دوباره لابی کی‌روش به داد تیم ملی برسد!

در فیفادی قبلی و زمانی که تیم‌های ملی کشورهای مختلف با درخواست‌های کلان از تیم ملی، برای بازی با شاگردان کی‌روش کلاس می‌گذاشتند، سرمربی پرتغالی تیم ملی از ارتباطات و لابی‌های خود به بهترین شکل استفاده کرده و با صرف اردویی تقریبا کم هزینه در پرتغال، دو رقیب باشگاهی نیز برای تیم ملی در این اردوی آفریقایی جور کرد.

بنابراین شاید این لابی‌ها و مذاکرات نیز در پشت پرده توسط کی‌روش در حال انجام است و احتمالاً تیم ملی پس از مذاکرات کی‌روش با تیم‌های باشگاهی در آفریقا، پس از مشخص شدن این تیم‌ها، به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

*تاریخ تکرار شد؛ چه چیزی عایدمان می‌شود؟!

ملی‌پوشان قبل از جام جهانی با تیمی نصفه و نیمه برای آماده سازی جام جهانی ۲۰۱۴ راهی آفریقای جنوبی شد و برای اردویی ۱۷ روزه قبلی حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز هزینه شد و تیم ملی در این اردو به مصاف ۳ تیم باشگاهی هم رفت. البته قرار بود ایران در این اردو به مصاف موزامبیک برود که این دیدار در دقیقه ۹۰ کنسل شد.

حال یک بار دیگر تاریخ برای تیم ملی تکرار شده و تیم ملی این بار برای آماده سازی جام ملت‌های آسیا باز هم تیمی نصفه و نیمه و بدون لژیونرها راهی آفریقا خواهد شد تا اردویی ۱۰ روزه را در حالی در زمین دانشگاه ژوهانسبورگ تجربه کند که هنوز دیدارهای تدارکاتی تیم ملی قطعی نیست و کی‌روش نیز همه بازیکنانش را در اختیار نخواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج