۱۶۰۰۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گوآردیولا: از همه حریفان برتر بودیم

سرمربی بایرن‌مونیخ می گوید تیمش در این فصل از تمام حریفان برتر بوده است و با شایستگی در صدر جدول قرار گرفتند.

خبرگزاری ایسنا: بایرن‌مونیخ در آخرین دیدار گروهی خود در حالی که صعودش به عنوان تیم نخست قطعی شده بود با ۳ گل زسکا را شکست داد تا با ۱۵ امتیاز و تنها یک شکست راهی مرحله بعد شود.

پپ گوآردیولا پس از پیروزی بر زسکا گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. از همان آغاز برای پیروزی به میدان رفتیم و در نهایت هم مزد بازی خوب خود را گرفتیم. خوشحالم از این که توانستیم در این بازی بزرگ به پیروزی برسیم و سه امتیاز را به دست آوریم. به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم و در نهایت هم به آنچه می‌خواستیم دست یافتیم. در تمام بازی های این فصل از حریفانمان برتر بودیم. زسکا حریف بسیار سختی برای ما بود. آنها در نیمه نخست هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند می توانستند به گل برسند اما در ادامه این تیم ما بود که با یک بازی حساب شده سه امتیاز را به دست آورد. با این سه امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه می‌دهیم و فاصله‌مان را با دیگر تیم‌ها حفظ کردیم. روز مهمی برای من بود و خوشحالم که در آن پیروز شدیم. انتظارات از بایرن مونیخ بسیار زیاد شده است. هواداران بایرن انتظار دارند که ما در هر دیدار با اختلاف زیاد به پیروزی برسیم. آنها انتظار داشتند که در این دیدار هم با اختلاف زیاد به پیروزی برسیم اما باید بگویم که این انتظار آنها درست نیست.

او ادامه داد: در نیمه دوم با بایرنی که من انتظار داشتم بسیار فاصله داشتیم. نتوانستیم آن بایرن همیشگی باشیم و این من را تا حدودی اذیت کرد چرا که می خواهم که تیمم در تمام ۹۰ دقیقه با همان شخصیت همیشگی خود بازی کند. زسکاچشم به ضد حملات دوخته بود. من در حاشیه امنیت قرار نداشتیم با این حال بسیار خوب شد که توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. برای این که بهتر شویم باید تلاش خود را بیشتر کنیم. ما می‌خواهیم در آینده بهتر و قوی تر شویم و برای این کار باید برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و بتوانیم در تمام نقاط نمایش بهتری از خود نشان دهیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی بودیم. در ۱۵ دقیقه نخست به مشکل خوردیم اما بعد از آن توپ و میدان را در اختیار گرفتیم. بارها به راحتی توپ را از دست دادیم؛ اما بعد شرایط را عوض کردیم. به نظر من برد ۳ بر ۰ برای ما زیاد هم هست.

خبر بسیار خوشحال کننده برای بایرن مونیخ بازگشت باستین شواین اشتایگر به شرایط بازی است. گواردیولا در این باره گفت: این بهترین خبر برای ما بود. شواینی بازیکنی تاثیر گذار برای ما است و دوست داریم که از او در میانه میدان استفاده کنیم. او هنوز توان نود دقیقه بازی کردن را ندارد اما تجربه بالایی دارد. با اضافه شدن او تیم ما قوی تر خواهد شد.

تونی کروس بازیهای درخشانی برای تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ به نمایش گذاشت و سهم بسزایی در قهرمانی این تیم داشت. تونی کروس در زمانی که هاینکس هدایت بایرن را برعهده داشت از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار تیم بود و موفق شد سه گانه فوتبال اروپا و آلمان را به دست آورد اما بعد از آمدن پپ گواردیولا، کروس به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شد و در نهایت تصمیم گرفت باواریایی‌ها را ترک کند و رئال را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

پپ گوآردیولا سرمربی بایرن‌مونیخ اعتراف کرد قصد داشته است کروس را هر طور شده در بایرن حفظ کند اما موفق به این کار نشد. سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ درباره حضور کروس در رئال مادرید گفت: کروس بازیکن بزرگی است و برایم افتخار بود که مربی او در بایرن بودم . اصلا دوست نداشتم تا این بازیکن آلمان را ترک کند. درواقع از رفتن کروس خیلی ناراحت شدم. با این وجود در حال حاضر کاری از دستمان برنمی‌آید و تنها می‌توانیم برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کنیم.

گوآردیولا ادامه داد: وقتی متوجه شدم که او می خواهد بایرن را ترک کند خیلی ناراحت شدم و تصمیم گرفتم تا هر طور شده او را از این تصمیم منصرف کنم. متاسفانه خیلی ناراحتم که این اتفاق رخ نداد. او هر وقت برای بایرن به میدان رفت تلاش زیادی کرد که بهترین بازی هایش را برای تیمش انجام دهد.

سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ در ادامه گفت: نمی‌شود در یک سال با شرایط فوتبال در آلمان هماهنگ شوم. فکر می کنم بتوانم به زودی به شرایط فوتبال این کشور عادت کنم. ما در اولین فصل خود در بوندسلیگا و جام حذفی به قهرمانی رسیدیم اما در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بودیم و نتوانستیم برابر رئال‌مادرید تیم خودمان باشیم. کار در بایرن‌مونیخ خیلی واضح است. اگر قهرمان نشوم، از این تیم اخراج می‌شوم و مربی دیگری جای من را می‌گیرد. به بایرن آمدم که در بهترین شرایط ممکن این تیم را هدایت کنم؛ همانطور که در بارسلونا کار کردم. پس از موفقیت‌هایی که در بارسلونا داشتم به کشوری آمدم که فوتبال کاملا متفاوتی را اجرا می‌کند. خیلی‌ها پس از موفقیت من در بارسلونا خواستند تا این سیستم را در تیم‌هایشان پیاده کنند اما این طرز فکر اشتباه است. درست است که ممکن است یک روز به قهرمانی برسید اما روز بعد شکست بخورید. هر سیستمی در هر دیدار می تواند خوب یا بد باشد. فکر نمی‌کنم ایتالیا یا انگلیس به خاطر سیستم بازی‌شان از جام جهانی حذف شده باشند یا آلمان به خاطر شیوه بازی‌اش توانسته باشد به قهرمانی در جام‌جهانی برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج