۱۶۰۱۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توضیح بانک مرکزی درباره دریافت مجوز صرافی

بانک مرکزی در رابطه با ثبت تقاضای تاسیس صرافی‌ها توضیحاتی داد.

ایسنا: بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای خطاب به کلیه متقاضیانی که نسبت به ثبت تقاضای تأسیس صرافی در سامانه بازار غیر متشکل پولی بانک مرکزی اقدام کرده اند اعلام کرد که نظر به تصویب دستورالعمل اجرایی ناظر بر تأسیس، فعالیت و نظارت بر صرافیها در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ توسط شورای پول و اعتبار، مقتضی است حداکثر تا پایان سال جاری ضمن مراجعه به سامانه مذکور به آدرسnbfi.cbi.ir بخش صرافیها قسمت مشاهده وضعیت صرافی با استفاده از کدرهگیری دریافتی در زمان ثبت نام، نسبت به مشاهده و در صورت لزوم، اصلاح اطلاعات موجود و نیز اعلام پذیرش یا عدم پذیرش شرایط و ضوابط مورد نظر این بانک اقدام کنند.

بانک مرکزی تاکید کرده است که کدرهگیری مربوط به تقاضاهای ثبت شده توسط متقاضیان در بخش صرافیها قسمت بازیابی کدرهگیری‌ از سامانه فوق‌الذکر قابل دسترسی و بازیابی است.

در عین حال که آن دسته از متقاضیانی که پیش از تاریخ ششم آذر ماه ۱۳۹۱ نسبت به ارائه تقاضا به منظور دریافت مجوز صرافی به بانک مرکزی اقدام کرده و فاقد کدرهگیری مربوط به تقاضای ارائه شده هستند، لازم است پس از کسب اطلاع از کدرهگیری مربوطه از طریق تماس با شماره تلفن ۲۲۲۵۷۰۵۷ ظرف مدت زمان مذکور (حداکثر تا پایان سال جاری) نسبت به مشاهده وضعیت، تکمیل و اصلاح اطلاعات موجود و همچنین اعلام پذیرش یا عدم پذیرش شرایط و ضوابط مورد نظر این بانک اقدام کنند.

این درحالی است که تنها تقاضای آن دسته از متقاضیانی که نسبت به مشاهده و پذیرش شرایط و ضوابط مورد نظر این بانک اقدام کرده باشند، به منظور رسیدگی‌های بعدی در برنامه‌های کاری این بانک قرار گرفته و سایر تقاضاهای موجود کان لم یکن خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج