۱۶۰۵۴۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

چرا باید موتو ۳۶۰ بخریم، چرا نخریم؟

برخلاف ساعت هایی که قبلا دیده بودیم این یکی صفحه ای گرد دارد که با نگاه کردن به آن می توانید از اخطارها و هشدارهای گوشی مطلع شوید یا با تکان دادن دست بفهمید چه کسانی از صبح با شما تماس گرفته اند.

چرا باید موتو 360 بخریم، چرا نخریم؟





روزنامه هفت صبح: برخلاف ساعت هایی که قبلا دیده بودیم این یکی صفحه ای گرد دارد که با نگاه کردن به آن می توانید از اخطارها و هشدارهای گوشی مطلع شوید یا با تکان دادن دست بفهمید چه کسانی از صبح با شما تماس گرفته اند.

قابلیت بسیار مهم دیگری که در موتو 360 وجود دارد، استفاده از سرویس فرمان صوتی Google Now است. با کمک آن می توانید با ساعت هوشمند خود صحبت کنید. تنها کافی است با صدای بلند عبارت «OK Google» را بگویید تا ساعت آماده اجرای فرمان شما باشد.

می توانید از تنظیم زنگ ساعت تا ارسال پیامک را بدون دخالت دست و تنها با دستورات صوتی انجام دهید.

چرا باید موتو 360 بخریم، چرا نخریم؟

۱- اندازه موتو ۳۶۰ کمی بزرگتر از یک ساعت معمولی است و زیبایی و راحتی آن با بندهای فلزی و چرمی که برایش عرضه خواهند شد تکمیل می شود. تنها یک دکمه در سمت راست دستگاه وجود دارد و عملکردش هم خاموش و روشن کردن نمایشگ راست. اینجاست که Android Wear قابلیت های خودش را نشان می دهد. یک دکمه، یک میکروفن و یک نمایشگر لمسی. همین برای کنترل کردن موتو ۳۶۰ کافی است.

۲- موتو ۳۶۰ با بند چرمی که به آن متصل است وزنی حدود ۴۹ گرم را تشکیل می دهد که می توان گفت با باد هم بلند می شود و هیچگونه احساس سنگینی ای در دست احساس نمی شود! تکنولوژی همیشه به سوی کم وزنی و امکانات بیشتر حرکت کرده است که موتو ۳۶۰ این اصل را از یاد نبرده و آن را به خوبی اجرا کرده است.

۳- همه می توانند از آن استفاده کنند، فرقی نمی کند چپ دست هستید یا راست دست. تصویر به زیبایی تمام در صفحه نمایش دایره ای آن می چرخد و کنترل همه چیز بسیار ساده است.

۴- موتور ۳۶۰ ضد آب است. البته هنوز معلوم نیست چقدر می تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. فعلا فقط می دانیم که ضد آب است.

۵- در بسته توسعه نرم افزاری Android Wear دو استاندارد برای صفحه نمایش تعبیه شده: دایره ای و مربعی. خب، موتو ۳۶۰ آغازگر راه صفحه گردهاست.

۶- دوربینی وجود ندارد. موتورولا معتقد است داشتن دوربین طراحی ساعت را تحت تاثیر قرار می دهد؛ همانطور که دوربین گلکسی gaear۲ تناسب طراحی را به هم می ریزد.

۷- موتو ۳۶۰ به راستی یک ساعت است و وظیفه ای را که برایش ساخته شده به درستی انجام می دهد. شاید به نظر مسخره بیاید اما خوب است بدانید بسیاری از ساعت های هوشمند فعلی همین کار را هم به درستی انجام نمی دهند. کافی است برنامه ای در حال اجرا باشد تا مجبور شوید برای اطلاع از ساعت به تکاپو بیفتید. موتو ۳۶۰ اینگونه نیست. می توانید به راحتی از زمان مطلع شوید.

* نقاط ضعف

۱- یک برآمدگی صفحه نمایش از بدنه فلزی ساعت مشاهده می شود که ضعف محسوسی برای یک ساعت است که با استفاده مدام ساعت می توانید برخورد انگشت با لبه های تیز ساعت را حس کنید.

۲- حافظه موقت این دستگاه ۵۱۲ مگابایت است که کمی ناامیدکننده به نظر می رسد. اگرچه قرار نیست بازی یا نرم افزارهای زیادی روی آن نصب شود اما بهتر بود جهت عملکرد بهتر ساعت، حداقل حافظه موقت یک گیگابایتی برای آن در نظر می گرفتند.

+ قوی ترین ساعتی است که تا به حال دیده ایم. صفحه گرد آن متفاوت است، می توان کارهای زیادی را بدون دخالت دست انجام داد.

- برآمدگی صفحه نمایش موتو ۳۶۰ را آسیب پذیر می کند، می توانید به جای خرید آن یک گوشی خوب دیگر بخرید.

* قیمت در ایران: حدود یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخریم چون پول داریم،نخریم چون پول نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج