کد خبر: ۱۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۴۷۹۸۶
تعداد نظرات: ۲۲۲ نظر
سرچ کنید همسر مناسب پیدا کنید
آقایان و خانم ها می توانند از طریق سایت اطلاعات داوطلبان متقابل، همسر همتا و همطراز خود را جستجو و برای ازدواج اقدام کنند.
معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان با اعلام اینکه از این پس این وزارتخانه پروانه مراکز مشاوره و تخصصی ازدواج را صادر می‌کند گفت: آیین‌نامه ایجاد مراکز رسمی و تخصصی ازدواج را نهایی و برای تصویب به هئیت دولت ارسال کرده‌ایم.

سید باقر پیشنمازی افزود: در خصوص مسئله ازدواج کارهای ناتمامی در سالهای قبل از جمله تاسیس یا حمایت از مراکز تخصصی ازدواج انجام شده که ناتمام مانده بود و ما در این مدت کوتاه حضورمان در وزارت ورزش بدلیل اهمیت موضوع، فوریت طرح را تدوین و نهایی کردیم.

وی با اشاره به مفاد ماده 43 قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر اینکه "هرگونه صدور مجوز برای مراکز مشاوره منوط به تسهیل ازدواج جوانان نیازمند مصوبه هئیت وزیران است"  بیان کرد: آیین نامه این ماده را تنظیم کرده ایم و 15 آذرماه دو طرح و یک آیین نامه را برای سطوح بالاتر وزارتخانه ارسال کردیم که اعلام شد در وزارتخانه مورد موافقت قرار گرفته است.

جزئیات فعالیت مراکز همسرگزینی

معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان با اعلام اینکه از این پس وزارت ورزش و جوانان پروانه مراکز مشاوره و تخصصی ازدواج را صادر می کند، اظهار داشت: طبق آیین نامه ای که باید در دولت به تصویب برسد، داوطلبانی که در صدد ایجاد مراکز مشاوره و ازدواج هستند از سوی ما احراز صلاحیت می شوند و تضمین ها و تعهدهایی از آنها دریافت می کنیم.

پیشنمازی با اشاره به جزئیات دیگر این آیین نامه افزود: برخی از این موسسات کارشان حضوری و برخی غیرحضوری است. علاوه بر جوانان در سن ازدواج به افرادی که به هر دلیلی همسرشان را از دست دادند نیز خدمات همسرگزینی ارائه می شود.

وی ادامه داد: آقایان و خانم ها می توانند از طریق سایت اطلاعات داوطلبان متقابل، همسر همتا و همطراز خود را جستجو و برای ازدواج اقدام کنند.

معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان گفت: در این آیین نامه بسیاری از چارچوبها و روشها و حتی شرایط فیزیکی دفاتر تخصصی مشخص شده است و اگر این آیین نامه به تصویب رسد یکی از گامهای اساسی در زمینه ازدواج برداشته می شود.

فعالیت مراکز ازدواج بدون پروانه

وی با بیان اینکه هم اکنون برخی از مراکز ازدواج حضوری و اینترنتی هم اکنون بدون پروانه فعالیت می کنند، اظهار داشت: از این پس مرجع رسمی صدور پروانه و نظارت بر این مراکز دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده است.

معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که "طبق برنامه اولیه چه تعداد دفتر تخصصی ازدواج ایجاد می شود"، گفت: در گذشته 200 دفتر مشاوره تربیتی و روانشناختی مجوز گرفته اند اما درباره ایجاد مراکز ازدواج محدودیت کمی نداریم اما از لحاظ کیفی این مراکز شرایط سختی را باید داشته باشند.

پیشنمازی درباره جزئیات پروانه  فعالیت مراکز همسرگزینی گفت: پروانه این مراکز یکساله است اما مدل سطح بندی را پیش بینی کردیم که اگر مرکزی دو سال پشت سر هم سطح یک را بیاورد به آن پروانه دائم داده شود و همچنین شرایط رقابتی را فراهم کرده ایم که مراکز به استانداردها پایبند باشند.

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم از طریق این مراکز ازدواج را بیش از اینکه مبتنی بر احساسات باشد مبتنی بر عقل و دور اندیشی کنیم می توانیم بر کاهش آمار طلاق تاثیر بگذاریم.


منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برترین مجله اینترنتی ایران


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۲۲
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
پاسخ
4
21
پیدا کردن نیمه گمشده
پاسخ ها
نظر mohammad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
hi
نظر جعفر
| UNITED STATES |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
سلام.ببخشید نیمه گم شده شما چه رنگیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
پاسخ
7
12
هه هه ....
نظر احسان كريمي
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
پاسخ
101
13
خوش اخلاق ،متين،باصداقت،پاك،قدبلند-خوش تيپ
پاسخ ها
نظر سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
سردیتون نشه آقا احسان!! خودتونم اینا که نوشتیو داری یا مثل همه فقط می خوای طرفت فرشته باشه؟!!
نظر بهروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
همه ی اینا یک جا توی یه دختر پیدا نمیشه و اگه هم پیدا بشه اینقدر غروز داره که نگو!!!
نظر ثنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
اگه خودتون این خصوصیاتو دارین،بگردین پیداش میکنین!!!!!
نظر سلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
احسان جون چیکار کنیم باهاشون جمله بسازیم ؟؟؟؟جمله نمیشه داستان میشه ساخت؟؟؟؟
نظر بهروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
خوشگلی و قیافه رو ما پسرا که نباید داشته باشیم...اینا مال دختراس که باید داشته باشن...
نظر shabnam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
یادتون رفت اینو اضافه کنید:کمپوت اعتماد به نفس
نظر ستاره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
خدا رو شکر من این مواردی که ذکر کردید رو دارم
نظر یک دختر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
من در مورد خودم البته اگه دیگران عنوان نکنند که خود شیفته ام میتونم علاوه بر این مشخصاتی که شما گفتین، نجابت - خونواده دار - تحصیل کرده (ارشد خوندم) - با فرهنگ - با شخصیت و از لحاظ مذهبی هم متعادل (نماز میخونم و خدا و قران و پیغمبر و امامها و..) رو قبول دارم. و به نظرم خیلی از دختر خانمها مثل من این شرایط رو دارا هستند چیزهای عجیبی ننوشتید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
پاسخ
6
6
اصلا بیاین همین سایت رو به سایت همسر یابی تبدیل کنیم
من دنبال یه دختر 20 تا 23 سال با چشمهای سبز میگردم
پاسخ ها
نظر صبا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
ببخشید اگه چشماش زرد باشه معامله جوش نمیخوره؟؟؟!!!
نظر مهشید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
((((((: حالا حتماً سبز؟! نمی شه طوسی؟
نظر سلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
ای ناقلا چند سالته بابایی ؟اخیی ؟؟خوب بابا بچم زن میخواد اونم چشم سبز.مگه میخوای گربه بگیری
نظر بهروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
ببخشید شما خودتون رو کالا حساب کردین که میگین "معامله "؟ خوبه والا...اگه یه پسر اینو میگفت همه دخترا سرش میریختن!!!
تازه رنگ چشم حتما باید رنگی باشه!! من چشمم سبزه ولی دوست ندارم...سیاه قشنگ تره
نظر غزل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
من و همسرم اول از طريق هميت سايتها باهم آشنا شديم! ايشالا شماها هم بتونين يار مناسبتون رو پيدا كنين. :)
نظر mahsa
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
زن باید چشم اش مشکی باشه بایددددددددد
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
حوریه بهشتیم چشمش مشکیه
سبز چیه!!!!!
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سلام کجا با هم قرار بزاریم
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
من چشمام سبز هست ولی 29 سال دارم
تخفیف سنی نداره؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
پاسخ
8
4
من كه بعد از 35خاستگاري نا موفق نا اميد شدم حالا شما فكر ميكنيد اين مركز ميتونه به من يكي كمك كنه ابشن بالا هم هستم ها هم خوشگل هم خوشتيپ هم .....
پاسخ ها
نظر پری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
تو همون محمدی هستی که توی قسمت (اعتراف صمیمانه سوتی ها) خودتو لو دادی؟؟؟؟؟ خب معلومه بهت زن نمیدن !!!! خدا نصیب گرگ بیابون نکنه! والا! ;-)))
نظر مهشید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
شما یه یکی دو بار دیگه بری فکر کنم رکورد این چند سال اخیرو بزنی... برو موفق باشی... (((((((:
نظر فریسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
نا امید نباش من هستم
نظر مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
بجه ها چرا هیچکدوم از سایت های همسر یابی باز نمیکنه خسته شدم بخدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
پاسخ
2
5
چه شود...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
پاسخ
1
5
اقا احسان دیگه چی برادر؟
اونوقت خودت هستی که انتظارم داری؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
پاسخ
1
3
احسان جان:اين خصوصيات خودت بود،يا اون كسي كه ميخواي؟ ماكه نفهميديم!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
پاسخ
1
6
امین جون بیا بریم تو بیشه برات پیدا کنیم....

اگه علاوه بر سبز بودن چشماش آهویی هم باشه،اگه قدش مثل سرو بلند باشه و ترکیب بندیه صورتشو هیکلش کلا تو مایه های سیندرلا باشه،
دوس داری ی ی ی ی ی !!!!!!!!!!!!!!!!؟
(حتما نظرتو بگو .
حیفی به خدا!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
پاسخ
0
14
آدرس سایت همسریابی کوش؟
پاسخ ها
نظر مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
منم نمیدونم والا مهران جون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
پاسخ
1
5
به چه استقبالی شده !!!!!!!
اقا محمد ناامید نشو ولی تا 40 سالت نشده بابا دست به کار شو حالا مگه چته که بهت زن نمیدن؟بیکاری؟بی پولی ؟بی ایمانی؟ زشتی؟کدومش

دمت گرم بهار حال کردم باهات

امین جان حالا نمیشه یه رنگ دیگه انتخاب کنی اخه پیدا کنی اونوقت تو رو نخواد گلم تو روحیت تاثیر بد میذاره ها

اقا مهران هنوز راه نیافتاده قراره به این زودی انجام بشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
پاسخ
2
4
احسان جون من اگه چيزي رو ازقلم انداختي بگو...تعارف نكنا..
اين پسراخيلي خيلي...........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
پاسخ
0
3
من یه چشم عسلی سراغ دارم واست معرفی کنم واست؟حالا مشکی نمیشه مشکی خوبه ها شیکه ها.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
پاسخ
0
0
صرفاجهت اطلاع
دختري هستم 20 ساله باچشمهاي سبز
منتها...قصدازدواج ندارم اينوگفتم دل امين بسوزه
پاسخ ها
نظر بهنام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
حالا کسی هم نیومد خاستگاریت ...
ترشی پیاز
نظر ماهن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
ه ه ه ه خنديدم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
پاسخ
1
6
واقعا خوندن نظرات دوستان خيلي بامزه تره تا خوده متنه.
ولي بچه ها به هم بي احترامي نكنيد ديگه.
جو بايد دوستانه باشه.
مرسي
پاسخ ها
نظر محموت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
راس میگه دیگه.. با هم دوس باشید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
پاسخ
0
1
Saite hamsar yabi bahale vali nashodani Onam to Iran
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
پاسخ
27
10
اینکه آقایون حتما باید از خانمها خواستگاری کنند مربوط به اصول قدیمه. در حال حاضر خانمها هم می تونند یه جورائی از فرد مورد علاقه خود خواستگاری و تقاضای ازدواج کنند. اگر اینکار روی یک اصول منطقی و با شرایط خاصی انجام بشه نه تنها اشکال نداره بلکه آمار ازدواجهای موفق افزایش پیدا می کنه.
پاسخ ها
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
حامد عزیز سلام :
خواستم نظر بدم که دیدم تمام آنچه که در ذهن من است رو تحریر کردی و در معرض دید گذاشتی !

درود بر شما ! ( + )
نظر azi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
بیخیال حامد جان
همه پسرا و دخترا که جنبه ندارن
فاجعه میشه
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
اشتیاه منفی دادم درست انجام شه بله
نظر مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
مرده ی اینم یه دختر بیاد خیلی رسمی و با اعتماد به نفس ازم خواستگاری کنه... اصلا حال می کنم به مولا!!! یا اینکه مثلا یه پیشنهاد آشنایی سالم بگیرم از یه دختر بعد باهم لفظ قلم بحرفیم!!!! اوففف... یا مثلا دختره زنگ بزنه بگه "آقا مرتضی؟؟؟ امروز فرصت دارید باهم یه چایی بخوریم و گپ بزنیم؟" اصلا میمیرم واسه این حرکتا! از اینم بگذریم که اگه فشن باشه و ماشینم داشته باشه کلی باحال تره! حیف که اینا واس فیلماس! یا اینکه خودتو انقد بکشی بالا، استاد دانشگاهی، بازیگری، شخصیت مهمی چیزی بشی که این حرکتا رو بتونی انجام بدی! اصلا همین فردا می رم دکتر میشم به مولا!
نظر یه دختر خانم
| UNITED STATES |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
سلام آقا حامد این موضوع توی ایران نشدنیه چون اکثر آقایون دوست دارن خودشون پیشقدم بشن و دختری که اینکارو کنه سبک میدونن حالا بر فرض محال خود آقا پسر موافقت کنن باید یه عمر مراقب باشن خانواده پسر نفهمن که عروسو اذیت نکنن
نظر احسان - آبادان
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
پاسخ
0
3
در جواب نسرین خانم که فرمودند" قصد ازدواج ندارند" باید بگم که قطعا" نظر ایشان اینکه "یا ایها الناس من شوهر می خوام" ولی کا بهت بگوم رو ما یکی اصلا" حساب نکن فعلا" می خوام ادامه تحصیل بدم
پاسخ ها
نظر م a
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
احساس تونی؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
پاسخ
1
6
آقا امين. رنگ چشم كه نشد ملاك همسريابي؟!؟
پاسخ ها
نظر vahid
| NETHERLANDS |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
asle melake khanum!
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
زیبا باشه خوبه چه فرقی میکنه چه رنگی باشه...
نظر مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
آقا همه که زیبا و خوشکل می خوان، پس کی با بیریختاش ازدواج می کنه؟ این که نشد کار! همه بیریختا یه طرف! خوشکلا هم یه طرف! والا! یعنی که چی؟!؟!؟!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
پاسخ
0
6
آدرس سایت همسریابی کوش ?????!!!!!
نظر احسان-آبادان
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
پاسخ
0
1
مa تو دیگه مونو از کجا می شناسی؟ بیخود نیست که همه می گن تو از تام کروز هم معروفتری. ولی اسم مو احسان نه احساس درسته که دلوم پر از احساسه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
پاسخ
0
0
حالا چرا رنگ سبز!!
منl رنگ چشام سبزه ولی دوست ندارم...

به نظر من سیاه قشنگ تره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
پاسخ
2
2
من هم با تظر اقا حامد کاملا موافقم ولی اکثرا اقایون هنوز جنبه این چیزها رو ندارن . اگر هم کسی به این طریق ازدواج کنه تا ابد اگر طرفش از لحاظ فهم وشعور پایین باشه بایستی با یک عمر سرکوفت و حقارت زندگی کنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
پاسخ
0
1
قابل توجه اقا احسان
شماباگفتن اين حرف ؛گفته ي خودتونو نقض كرديد..
معلوم شدشماقصدازدواج داريدنه من
نظر احسان-آبادان
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
پاسخ
0
0
نسرین خانم، کلک از کجا فهمیدی؟
پاسخ ها
نظر miss_mina
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
احسان کوکا ابادان برف نیومده؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
پاسخ
1
0
دانایی...شاخصترین دارایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
پاسخ
1
1
دانایی...شاخصترین دارایی
نظر احسان - آبادان
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
پاسخ
0
1
بعد میگن ما آبادانیها لاف می آیم، بابا نسرین خانم شما که دست ما را از پشت بستی، ولی خوشم اومد اعتماد به نفست خیلی بالاست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
پاسخ
1
0
دخترها حالا دیگه برید خوش باشید و امیدوار به آینده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
پاسخ
0
0
پ ن پ
چی فکرکردی؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
پاسخ
1
0
بادرود فراوان برشماکه خردمند،مهرورز،وپاک سرشتید...
سوال/بهترین لحن وتوضیح ودرخواست مبنی بر تقاضای ازدواج موقت ازیک خانم باید چطور باشه؟ازچه جهت شما مطالعات بیشتری در زمینه رونشناسی زنان داشته وبهترین پاسخ را میدهید.
سپاسگزارم،وخاطرنشان میکنم که قشر مربوطه اکثراً وقریب به اتفاق تجربه تلخ ویا ذهنیت بد یا دسته سوم به خاطر ادامه تحصیل و نبود بودجه مالی استحقاق ازدواج دایم را ندارند(دسته اخر مشمول حال ماست...... به قول دوستان؛ازماست،که برماست!).
البت فعلاً
نحوهی عضوئت توسایت رو هم بگین.
مرسی
سامی
پاسخ ها
نظر شهاب
| UNITED KINGDOM |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
ازدواج موقت؟ اگه الان اینو به دختری بگی بت فوشم نمیده چه برسه به جواب بله
نظر مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
تو رو به مولا بگو! خودت می ری بعدش یه دختری که قبلا ازدواج موقت داشته رو واسه دائم بگیری؟ خدایی راستشو بگو؟؟؟!!! آدم باید راستو حسینیشو بگه دیگه!!!!! این چه انتظاراتیه که ما مردا داریم آخه! نه! تو رو قرآن تو بگو خودت راضی میشی خواهر خودت با یکی دیگه ازدواج موقت داشته باشه؟؟!!!
نظر احسان - آبادان
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
پاسخ
0
0
می گم هر روز برای خودت اسفند دود کن یک وقت خدای نکرده چشم نخوری، والله حیفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
پاسخ
0
0
من هم همینی که سامی جون گفت. اینقدر از این سایتهایی که مفید و موثر هستند خوشم میاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
پاسخ
0
1
یه بزرگی میگه :وقت خودراصرف توجیه کردن کسانی که باشمامخالف هستند نکنید...
نظر احسان - آبادان
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
پاسخ
2
1
شما قطعا" همان طوری هستید که گفته بودید و نیازی به توجیه کردن ندارید و نظرات ما هم در راستای تایید آنها بود. حالا یک ذره بشکل طنز بیان شد که اون هم از خصوصیات ما آبادانی هاست.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
پاسخ
0
1
نظرلطفتونه اقااحسان
دعاي قاصدكها خوشبختي ادماست برايتان يك دنياقاصدك ارزومندم
نظر احسان - آبادان
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
پاسخ
0
0
تنها خدا می داند بهترین چگونه در زندگی ات معنا می شود. من همان را برایتان آرزو دارم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
پاسخ
1
0
من هم دنبال چشم سبز می گردم. چشم سبز زیباست.واسه همینه که لنز قهوهای نداریم.دختر فلج باشه اما چشم سبز.
تا چشتون دربیاد
پاسخ ها
نظر miss_mina
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
محض اطلاعتون چشم مشکی قشنگ تر همه رنگاست اقای دامون.گربه که زیاده تو خونتون ندارین؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
پاسخ
0
0
دمت گرم دامون اينوخوب اومدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
پاسخ
0
0
شما ببخشید اقا امین مافعلا" داغند وقتی سرش به سنگ بخورد تازه متوجه می شود کی به کیه وکجا به کجا .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
0
2
چشم ابی از سبز جذاب تره(دوستان عزیز اگه پیدا کردید خبر بدید)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
پاسخ
1
2
یک همراه خوب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۳
پاسخ
0
2
به درد نمیخوره
نظر فریسان
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
پاسخ
0
0
خوبه ولییییییییییییییییییییییییییی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
پاسخ
0
1
وای بچه ها از نظراته تون تعجب می کنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
0
1
مهم دوست داشتنه.ولی کن اون گربه نیست راکنه اونا شکل گربه هان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
0
0
خيلي خوبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
پاسخ
0
0
من دوست دارم همسرم چشماش ابی باشه
پاسخ ها
نظر سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
منم میخوااام
نظر mina
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
کسی که دنبال خوشگلی باشه وقتی پشیمون زشت تترین اما با اخلاق ترین دخترا به نظرش پرنسس میان!!ااصداقت و پاکی موندگاره نه خوشگلی....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
پاسخ
0
0
همونه که همتون هنوز ازدواج نکردین حرف طلاق رو میزنید بعدم مهریه و...
فقط از بین این همه صفات انسانی رنگ چشم براتون مهمه ای خدااااااااا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
پاسخ
1
2
اخلاق خوب زشترین ادم هارو زیبارو میکنه
پاسخ ها
نظر راحله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
واقعا خوب گفتی غزل جون بهترین ملاک باید شخصیتو اخلاق باشه نه رنگ جشم
نظر َعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
ای جان گل گفتی غزل
نظر مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
من یه روز عاشق یکی بودم مثل تو (شما) اسمش غزل بود! چرا همه این غزلا قدکوتوله و خوشکلو خوش اخلاقو سیاستمدارن؟ اصلا همه غزلا مال خودم! یه تنه همه رو می گیرم! چه خوشکل چه بیریخت!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
پاسخ
0
0
be nazare man hame in sait ha alakie
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
پاسخ
1
2
دختر جماعت بايد پاك باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
پاسخ
0
5
دختر جماعت باید پاک باشه-پسر جماعت باید الوات وآسمون جل باشه نظرتون چیه؟آقا امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
پاسخ
0
1
دختر جماعت بیجنبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
پاسخ
0
1
چه توسایت چه بیرون از سایت دیگه به هیچکس اعتماد نمیشه کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
پاسخ
0
3
به سلامتی اون پسری که وقتی دختر خوشگلی و توو خیابون میبینه سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه اگه اخرشم باشی انگشت کوچیکه ی عشقم هم نمی شی...
نظر دانیال
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
پاسخ
0
1
من تازه واردم بابا اینا دیگه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
پاسخ
0
0
هرچند که همچین پسری اصلا وجود نداره ولی اگر پیدا شد
به سلامتیش ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
پاسخ
0
1
اینجا همه دخترا تو رویا هستن دنبال یه پسر همه چی تموم میگردن
نظر امین اهواز
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
پاسخ
0
3
ازدواج میتونه قشنگ ترین لحظه زندگی هر شخصی باشه اما اگه طرف مقابلت شخصی باشه که بتونه توی زندگیت ارامش ایجاد کنه اون وقته که میشه بگی یه ازدواج موفق داشتی ، و چهر و رنگ چشم توی این آرامش دخالت چندانی نداره این اخلاق خوبه طرف مقابلته که میتونه انسان رو به عرش رضایت برسونه البته تا خوب نباشی و خوب فکر نکنی خوبی نصیبت نمیشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
پاسخ
1
1
وا نگید بچه ها من یه عالمه مورد ازدواج پیدا کردم تو این سایتا.....همشون فقط زن مرده وطلاق داده یا دنبال دوستین.
پاسخ ها
نظر امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
man mojaradam
09358801677
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
پاسخ
0
1
خیلی بامزه بودید
ااااااااااااااااااااااااایول
UNITED STATES
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
پاسخ
0
0
گربه تو کو چه ما خیلی خوشگله نایسه. در ضمن چشماش هم سبزه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
پاسخ
0
0
بچه ها نظراتون خیلی خنده دار بود!من خودم 1سالی میشه تو یکی از این سایتها عضو هستم اما هنوز نتونستم کیس مناسب پیدا کنم!!!والا همشون به قول اون دوستمون زن مرده و طلاق داده اند.......یا دنبال سو استفادن
اما تازگیها با یکی اشنا شدم و پسر خوبیه میخوایم بزودی ازدواج کنیم واسه خوشبختیمون دعا کنین ایشالا همتون خوشبخت میشین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
پاسخ
0
0
سلام خسته نباشید به تمامی اهالی این سایت همه نظر ها به جاش محترم است هر کی نظری داره و خوبه نظر ها البته من هم دختر ی که مد نظر م است خوب با وقار متین دوست داشتنی بتونه منو درک کنه در شادی هام باهم شریک در غم هام همراه باشم چون همراه اول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
پاسخ
0
0
من دنبال دختر ی که مد نظر م است خوب با وقار متین دوست داشتنی بتونه منو درک کنه در شادی هام باهم شریک در غم هام همراه باشم صمیمانه در کنار هم زندگی کنیم
UNITED STATES
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
پاسخ
2
0
من زن میخوام...............
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
خیلی بهت فشار اومده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
پاسخ
0
0
سلام من یه زن خوب ومهربون و مدرن میخوام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
پاسخ
0
0
سلام
من یه خانوم مومن وخوش اخلاق و اهل زندگی وخوشگل میخوام من پسری پاک و خوش تیپ وخلاصه خیلی ماهم...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
پاسخ
2
2
سلام من نميدونم هر كسي نظر خودشو داره ومن از اين كه بعضيا ميگن اين سايتا خوب نيست بايد بگم همه چيز به خودآدم بستگي داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
پاسخ
0
4
باسلام
همیشه یادمون باشه خیلی افرادمیان توی زندگیمون وباهامون میخندن ولی خودتون بگیدچندنفرهستن که باهامون گریه میکنن؟1؟2؟3؟5؟چندنفر؟انقدرکم هستن که انگشت شمارن یکیشون میشه نیمه گمشدت وبقیه میشن عزیزات که حتمامادرت برادرت پدرت خواهرت و...اینجاجزشون هستن پس بگردیم غمخوارپیداکنیم که اونه تورومیخادنه هیکل خوشکل نه چشمان زیباونه پول پدرش ونه خیلی چیزای دیگه فقط یه چیزش اخلاق ومعرفتش من تاعمردارم میگردم تااونوپیداکنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
پاسخ
0
2
سلام به همگی.........از تو سایتا چیزی در نمیاد واسه ما.......همه خالی بندن......کسی تو مشهد به غیر از دانشگاه فردوسی مرکز همسریابی دیگه ای سراغ نداره؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
پاسخ
0
1
اگه کسانی که در این سایت ها عضو میشن واقعا صادق باشن و هدفشون ازدواج باشه روش خوبی برای معرفی افراد به هم دیگه است.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
پاسخ
0
0
خوب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
پاسخ
0
0
v
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
هان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
پاسخ
0
1
اره پاکی مهم ترین اصله.
مخصوصا بره اقا پسرای گل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
پاسخ
0
0
سلام لطفا ادرس سایت بهترین همسرو برام ایمل میکنید . چرا همش فیلتر میشه ونمیتونیم وارد بشیم...
لطفا مثل بقیه سایتها محبت کنید وقتی ادرس سایت هر وقت تغیر بکنه به ایمل ما ادرس جدید بفرستید .لطفا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
پاسخ
0
1
ای خدا اخرش یکی که مارو دوس داشته باشه پیدا نمیشه
نظر مهرداد
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
پاسخ
1
0
تو اين شرايط ديگه دختر خوب و زيبا پيدا نميشه ما كه گشتيم نبوددد.... پيدا كردين به ما هم خبر بدين.
پاسخ ها
نظر محمد-شیراز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
دختر که پیدا نمیشه،کارم که پیدا نمیشه،میشه بپرسم چی پیدا میشه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
پاسخ
0
0
گمشده ی نسل امروز اعتماد است نه اعتقاد.اما افسوس که نه بر اعتمادها اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتماد...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
پاسخ
0
0
ایمان به خدا اصل هرچیزیه توی زندگی تا وقتی کسی ایمان نداشته باشه هیچی نداره ولی اگه ایمانش درست و با معرفت باشه خود به خود همه چی درست میشه اخلاق مهربونی صداقت پاکی و چون همه کارهاش سمت و سوی خدایی داره تمتم تلاششو برای زندگی میکنه بعد از ایمان هم اصالت خانواده و کسب و کار و اینکه از نظر اقتصادی دستش به دهنش برسه و وضع خوبی داشته باشه و بتونه خواسته های همسرشو براورده کنه و دهن بین نباشه به خاطر حرف بقیه حاضر باشه زندگیشو فنا کنه دوست داشتنو بلد باشه رفیق باز نباشه و...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
پاسخ
0
1
دوستان به نظر من امین و همه ما حق داریم به اونچیزی که برامون مهمه برسیم. ملاکهای ظاهری خیلی مهم اند . اصولا آدمای جذاب حق دارن در کنار یه آدم جذاب دیده بشن.مهم نیست دیر به ایده ئالت برسی مهم اینکه به ایده ئالت برسی.ازدواج سطحی و سر سری همون آخرش دادگاه خانوادست. ظاهر. شخصیت. سطح اجتماعی. تحصیلات.ایدئولوژی خانواده .کلاس خانواده همه هینا باید در یک سطح باشه تا یک عمر آرامشو در کنار هم داشته باشم. ازدواج آسون=نابودی سریع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
پاسخ
7
4
من دختری 23 ساله ام.خوشگل قدبلند سفیدو خوش هیکلم.این ظاهرم و اما باطنا خوش قلب و مهربونم. حتی یه بارم پیشنهاد مدلینگ بهم دادن ولی خانوادم بعلت اعتقاداتشون بهم اجازه فعالیت ندادند.اهل مد روزم ولی بیحجاب نیستم خیلیم خوش لباسم و تیپای شخصیتی میزنم و .. تقریبا ایده ال خیلیام.
موافقا لایک ..
پاسخ ها
نظر ایرج
| UNITED STATES |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
khob mishe shoma ro did khanome etemad be nafs
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
مریم خانوم این طور که شما میگین باید فرشته باشین
واقعا اعتماد به نفست تو حلقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
پاسخ
0
2
سلام به همه دوستان.مریم خانم این اطلاعات شما به درد کسی نمیخوره.وقتش که بشه یکی در خونتون رو میزنه اینطوری بیتابی کردن باعث میشه از حول حلیم بیفتی توی دیگ.فقط مواظب باش کسی رو انتخاب کنی از بین گزینه هایی که داری،که بعدا پشیمان نشوی.یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد ...................موفق باشی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
پاسخ
0
0
صداقت دوطرفه بنبست دونفره عشق دونفره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
پاسخ
0
2
سلام
بنظر من چه دختر چه پسر اگه دلش خالی باشه یکی که اخلاقش خوبه فوری تو دلش میشینه
بعد اینم که عاشقش شدی دیگه حتی کورم باشه نمیتونی ازش دل بکنی چه برسه به رنگ چشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
پاسخ
0
0
سلام نمیدونم این سایت ها تا چه حد درسته ولی من دختر 26ساله ای هستم که از ازدواج سنتی متنفرم به این دلیل از این سایت استقبال کردم.
پاسخ ها
نظر محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
جدی هس چطور می تونم با شما بیشتر آشنا بشم؟
نظر iraj
| UNITED STATES |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
salam pas donbale chi hasti shoma?
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
پاسخ
0
2
بچه ها من اومدم تواینترنت دنبال کاربگردم اماگشتم نبودنگردیدنیست گفتم بیام دنبال همسر بگردم و ازاونجایی که خودم همه چی تمامم دنبال یه پسرهمه چی تمامم گشتم امااونم گشتم نبودنگردنیست حالا شما اگه این شرایط روداشتیدخبرم کنید:پسری که خوشگلیشوخوشتیپیش تحصیلاتوشغلش اخلاقشوپولش خانوادشو فرهنگشوایمانش درحدعالیم نبودمتوسط به بالاباشه درضمن زن ذلیلم باشه جایزه ام توش داشته باشه مرسی
پاسخ ها
نظر محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
چرا منتظری برو سفارش بده بات بسازن اللهه خانم
نظر iraj
| UNITED STATES |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
salam khodet age in sharayeto dari manam daram
نظر مینامینا
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
پاسخ
0
0
سلام برهمگی.من تازه با این سایت آشنا شدم ونظراتتونو خوندم خیلی باحال بودن
پاسخ ها
نظر سامان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
اگه جایزه هم میخوای داشته باشه باید بری لپ لپ بخری اله جااااااااان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
پاسخ
0
0
.سلام چرا انقدر سایت و فیلتر میکنن آدرس سایت جدید و میخوام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
پاسخ
0
0
پس آقاسامان و آقا محسن اعتراف کردن که اصلا چنین پسری روی زمین وجود نداره شما پسرااگه 10%این خصوصیاتی روکه گفتم داشته باشید فوق العادست بگیدتاشماره بدم حالا جایزه نداشتیدعیب نداره مطمءنم که اینجور نیستیدهیچکدومت ازپرادعاهاش گرفته تا بقیتون شماحتی بلدنیستیداسم منودرست بنویسید!!!باجفتتونم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
پاسخ
0
0
پس آقاسامان و آقا محسن اعتراف کردن که اصلا چنین پسری روی زمین وجود نداره شما پسرااگه 10%این خصوصیاتی روکه گفتم داشته باشید فوق العادست بگیدتاشماره بدم حالا جایزه نداشتیدعیب نداره مطمءنم که اینجور نیستیدهیچکدومت ازپرادعاهاش گرفته تا بقیتون شماحتی بلدنیستیداسم منودرست بنویسید!!!باجفتتونم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
پاسخ
0
0
پس نبودددد....؟؟؟؟
بچه هاازشوخی گذشته مانبایدازدواج کنیم فقط بخاطراینکه متاهل بشیمو...ازدواج درصورتی خوبه که شرایطمون ازخونه بابامون بهتربشه وگرنه ی لقمه نون خونه بابامون هست که بخوریم.راستش من ازازدواج میترسم تاحالام خواستگارای نسبتاخوبی روازدست دادم همه میگن فعلاقسمتت نشده امامن میگم قسمت دست خودآدماست ازطرفی من دختری نیستم که اهل دوستی باشم وازقبل باپسری آشنابشم مومنم نیستم اماازین عشق بازیام بدم میادفکرمودرگیرمیکنه ی مدت رفتم دنبال کار وضعیت خراب بود رفتم ارشدبخونم دولتی قبول نشدم آزادم هزینش زیاده دارم افسردگی میگیرم کمکم کنیدواقعامابچه های دهه60ن
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
افسردگی برای همچین انسانی عادی وقتی در های زندگی ببندی دیگه زندگی چه معنی داره؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پاسخ
0
2
سلام یعنی الان پیدامیشه ی پسرباغیرت مذهبیه باکلاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
پاسخ
0
0
از بیکار بودن که بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
پاسخ
0
1
دلتنگ کودکي ام...
روزهايي که همبازي سنجاقک هاي شيشه اي بودم
و همکلام با ماهي هاي قرمز حوض...
روزهايي که هنوز لبخند جايش را به اشک نداده بود..
و تنهايي برايم يک واژه ناشناخته بود!
روزهايي که عشق معناي پاک تري داشت،
محبت بي بها نه بود و بهار شادي هنوز از راه نرسيده خزان زده نمي شد!!!
کــمی عـوض شدم .
دیــریست از خــداحـافظی ها غـمگین نــمیشوم .
به کـسی تــکــیه نـمیـکنم .
از کـسی انــتظار مـحبت نــدارم .
خودم بــوسه میـزنم بر دسـتانم .
ســر به زانـو هایم مـیگذارم و سـنگ صـبور خـودم
مـیشوم .
نـگران خـودم مـیشوم .
بـرای خــودم هـدیه مـیخرم .
با خـودم سـاعت ... هـا حـرف مـیزنم در دنـیای خـودم .
کـسی حـق ورود نـدارد جـز خــودم ...
UNITED STATES
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
پاسخ
0
0
لامصـــب با این نرخ سکه دیگه دختر مذهبی هم نمیشه گرفت !!۱۴ تا سکه هم حساب میکنی خیلی زیاده !
باید یکی و پیدا کنیم به ۵ تن راضی باشه!!!
الهه خانم واسه اینه که دوستان می فرمایند نیست اگر چه شوخی میکنیم اما عشق بین زن و شوهر باید حقیقی و به خاطر خدا باشه چون عشق به تعبیر من مجازی یعنی عشقی که هوس و دنیا طلبی پشتش باشه هیچ وقت فکر کردین چرا زن و شوهر چند سال بعد ازدواجشون نشاط و عشق ورزی شون به هم دیگه کم و خاموش میشه چرا مثل روز اول دیگه قربون همدیگه نمی رند؟چرا بی تفاوت می شوند چون معیار های عشق حقیقی و مجازی فرق میکنه چون نوع نگاه و ملاک در عشق حقیقی گزینش بر اساس ایمان و فضایل اخلاقیه. من دوست دارم رابطه من و همسر اینده ی من مثل علی و فاطمه باشه پاک وخالص میدونم ارمان بزرگیه اما مسیر : مسیر درستیه با ارزشه...همش هم پول نیست کسی که مومن واقعی باشه البته نه ظاهری در حق همسرش هرگز کوتاهی نمیکنه هرگز.. و اگر هم دوستش نداشته باشه بهش هرگز ظلم نمیکنه و ظاهر رو حفظ میکنه پس در ملاک ها دقت کنیم و با رسومات دست و پاگیر یا با عقاید ماتریالیستی زندگیمون رو خراب نکنیم از طرفی اگه ازدواجها ساده بود دیگه خیلی ها مثل من از نرخ مهریه وحشت نمیکردند از هزینه های سنگین و رسومات پوچ و سخت مالی و از کلی ریخت پاش فرار نمیکردند دوستم میگفت چرا من باید پولی رو که چند سال زحمت بدست اوردنش رو کشیدم با ازدواج یک شبه به باد بدم؟؟؟؟ من معتقدم اگه طرفم منو واقعن دوست داشته باشه واسه من قطعا کوتاه میاد چون اگه عشق حقیقی و ریشه ای بود و دیگه این مسایل پابند امثال ما پسرا نمیشد...اینا حرفای دلم بود دوستتون دارم... بای... گفتم حیفه نگم
پاسخ ها
نظر ن.ش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
چه خوب که هنوز امثال شمایی وجود دارن که چنین دیدی رو نسبت به ازدواج و انتخاب همسر دارن. . .
نظر نرگس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
واقعا حرفاتون درسته ولی کو گوش شنوا؟؟؟؟
کاش همه مثه شما فکر میکردن
دیگه اعصابم از همه دنیا خورده
امیدوارم یه دختر خوب گیرتون بیاد
موفق باشید
بای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
پاسخ
1
0
آقای سامان خان سلام شما هنوزازدواج نکرده فکرطلاقیو مهریه!شمااگه بفکرزن خوبی پس نبایدبفکرخرجومخارجش باشی بایدزندگیتوبریزی بپاش نه اینکه بفکرمادیات باشیم درجواب دوستت بهش بگواگه اینجوریه ماهم ی عمره داریم جهزیه جمع میکنیم خیلی زورداره بیایم بریزیمش زیردست هرمردی نامردی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
پاسخ
0
0
bacheha mojaradi ro eshgh ast
21sale az kermanshah
پاسخ ها
نظر محموت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
کله ات داغه آبجی کوچولو! وقتی شد 30 سالت دیدی نه راه غلط رو می تونی انتخاب کنی و نه توان راه درست رفتن رو داری! اون موقع هم ببینم با مجردیت عش می کنی یا نه؟!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
پاسخ
0
0
lol
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
پاسخ
0
2
وااای چه خبره اینجااااااااااااااا
اصلا سایت همسریابی کو؟
پاسخ ها
نظر مصطفی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
نامردا هرچی سایت همسریابیه فیلتر کردن گنا ه ما چی بود ایران بدنیا اومدیم ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
پاسخ
0
3
منم یه دختر با ایمانم که از خواستگاری سنتی خوشم نمیاد ولی واقعا یعنی پسر خوبم وجود داره؟؟میشه به این سایتا اعتماد کرد؟؟؟
پاسخ ها
نظر iraj
| UNITED STATES |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
salam man avalin barame miyam to in saita chi hast chi kar mikonan chi jori hamidigaro mibinan moshakhasat kojast?man ke kij shodam
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
یعنی جواب سوالت نمیدونی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
پاسخ
1
0
salam bar ooshaghe dar be dar
POLAND
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
پاسخ
1
0
سلام
من تازه با این سایت آشنا شدم نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی از یه خانواده اصیل هستم مهندسم هم خوشگلم هم قد بلند ه باصداقت هستم هم به طرف مقابلم وفادار هستم اما نمیدونم چرا اینقد بدشانسم شایدم به خاطر اینه که همه دوستام بهم میگن خیلی به طرفم محبت میکنم واسه همین پررو میشن شما بگید چطور باهاشون رفتار کنم؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
آبرو مهندس ها رو بردی تو یه اون دانشگاه خراب شده رابطه + نداشتی ؟100% شهزستانی هستی
نظر user
| UNITED KINGDOM |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
بزن تو دهنشون عزیزم لهشون کن
نظر احسان 7
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
با سلام.باید هدف خودت وخصوصا هدف طرف مقابل رو از دوست شدن بدونی. بعدشم باهر کس باید به اندزه ظرفیتش محبت کن و یادت باشه اگه شما مثبت فکر میکنید دلیل بر این نمیشه که با پیش داوری در مورد همه مثبت فکر کنید .. متاسفانه این روزا دختر یا پسر خوب خیلی کم گیر میاد. خدا به دادمون برسه
نظر عیسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
سلام ببخشیدبنظر من دختر خانم نباید محبتشو به نامحرم اظهار کنه ؟؟درابتدا باید جدی باشی
نظر حمیدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
سلام. به خاطر محبت کردن زیادی نیست. بعضی ها وقتی بهشون احترام می ذاری و محبت نثارشون می کنی فکر می کنن متاعی خاصن و شما وظیفته در ضمن خیالشون راحت میشه پیش خودشون فکر می کنن که شما همیشه هستی. منظورمو متوجه شدین؟
POLAND
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
پاسخ
0
2
اینجا که اروپا نیست دانشگاهو به گند بکشیم مثل اینکه شما یادتون رفته کجا زندگی میکنین دو نفر مثل شما اسم دانشگاهو خراب کردن معلوم نیست شما ماله کدوم خراب شده این که هیچ شعوری ندارین بی فرهنگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
پاسخ
0
8
من اکثر سایتها رو گشتم واسه همسر پیدا کردن ولی متاسفانه مورد مثبتی پیدا نشد
پاسخ ها
نظر ماندانا
| UNITED KINGDOM |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
حتما خودتم مورد مناسبی نبودی عزیزم
نظر ف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
برودخترخاله یادخترای اقوامتوبگیر؟یادخترای هم محلیت کیس خوبی می تونن باشن؟ودرنهایت همشهریات؟
نظر ف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
اگرهم پیدانمی کنی گوهرشناس خوبی نیستی ؟جواهرات تو ویترین ملاک نیستن برواونایی که بایدبگردی وزحمت بکشی روپیداکن؟تلاش دراینجاهم بی فایدس کلی بگردی وبعداز آشنا شدن ونهایتا ازدواج می فهمی همان جواهر تو ویترین شهرخودشه نه اون گوهر پاکی که تو دنبالش می گشتی!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
پاسخ
0
0
همش كلكه

گول نخوريد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
پاسخ
0
0
salam ma hamamun donbal ezd hastim amma age in tavghotemuno kam konim shakhsit tarfemuno dark konim khili khub mishe man ahvaziaro khili dost dram.rati
KUWAIT
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
پاسخ
0
0
سلام به همه.
به نظر من بعضی از این سایتها خوب هستن اما چون اعتماد بهشون سخته ما نمیتونیم مورد مناسبی رو پیدا کنیم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
پاسخ
0
1
salam vaghean samira ras mige tavaghoate bija zendegiro be lajan mikeshe
UNITED STATES
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
پاسخ
0
0
سلام دوستان عزیزی که خیلی شاکی هستن از شرایط کشور و ازدواج و غیره به نظر من ما ها هستیم که داریم این جامعه و فرهنگش رو میسازیم و اگر به جای خرده گرفتن از شرایط مملکت خودمون رو اصلاح کنیم به مرور میشه به همه چیز امیوار بود.و اما در مورد این سایت های ازدواج واقعا بیاید و خودمون با صداقتمون این فرهگ سازی رو ترویج بدیم اگر ازین سایتا خوب استفاده بشه واقعا راه مناسبی هستش برای آشنایی.من خیلی موافق این سایت ها هستم و امیدوارم ازش خوب استفاده بشه تا اینکه فرهنگش که به دستای خودمون رقم زده بشه با آرزوی موفقیت برای همه و همه
نظر پانته آ
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
پاسخ
0
2
سلام بابا چرا اینا سایتا رو فیلتر کردن خیلی خنده داره مثلا اینا فیلتر شدن ما دیگه هیچ راهی نداریم؟چه کاریه میکنین بابا بخدا خیلی زشته فیلتر کردین ندید پدید بازیه ها....الهام جان کشوری که اسلوبش روی صداقت نیست چطور با صداقت حرف بزنیم با اصرافیانمون ما هر چقدر هم صادق باشیم بازم ریا جامعه رو پر کرده ما راست بگیم ضربه میخوریم ...بعدشم هر کی رسیده ده تا پروفایل توی سایتا درست کرده به کی میشه اعتماد کرد هه اینجااا پیدا کردنه شخص مورد نظر یعنی له شدن روح لطیف خانوما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
پاسخ
0
0
کاملا موافقم با پانته آ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
پاسخ
1
0
همه دخترها پرتوقع هستن مجرد بمونید حالشوببرین بزارین بترشن
نظر پانته آ
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
پاسخ
0
0
هههههه محسن مجردی هم صفایی داره والا ما ک چیزی نخواسیم یه انسانیت خواسیم هیشکی اول زندگیش هیچی نداشته وقتی که بابامون اول زندگیش نداشته چرا از یه نسل جدیدی که بقولی تنبل تر از نسلای قدیمی هسن توقع کنم خخخخخخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
پاسخ
2
2
سلام بهمه منم1تنهای جدیدم امشب تازه باشماآشناشدم.ثبت نام داره؟یکی بمن جواب بده لطفا
پاسخ ها
نظر امیرحسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
سلام شما چند ساله هستید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
پاسخ
0
0
سلام
من زن میخوام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
پاسخ
0
0
من شوهرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر نمیییییییییییییییییییییییییییییییییی خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
پاسخ ها
نظر حمیدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
سلام. شما که با اون لحن شوهر نمی خواین چند سالتونه؟ تحصیلاتتون چقده؟ قد؟ شاغلید یا خانه دار؟ آیا تا به حال با کسی رابطه رسمی داشتید یا نه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
پاسخ
1
2
سلام به همگی من 28 سلمه از اهواز
پاسخ ها
نظر user
| UNITED STATES |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
اخه به من چه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
پاسخ
0
0
لبت «نه» گوید و پیداست می گوید دلت «آری»
که این سان دشمنی یعنی که خیلی دوستم داری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
پاسخ
0
0
baba zeshte vala hamash hale hamo migirinmage naumadin vase peyda kardane yarrrrrrrrrrrr...!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
پاسخ
7
5
دستون دارم
پاسخ ها
نظر محمد
| UNITED STATES |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
منم دوست داری ایا خخخخخخخخخخخخخخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
پاسخ
0
0
واقعا ميشه نيمه گمشدمو پيدا کنم
پاسخ ها
نظر وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
نیمه گمشدت توی نیمه خودته اول ببین نیمه خودت چیه بعد نیمه گمشدت خودش میاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
پاسخ
1
3
من 21 سالمه دانشجو يه همسر خوب ميخوام
UNITED STATES
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
پاسخ
0
0
من زن میخوام
نظر فرزاد خان
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
پاسخ
1
0
سلام ب دوستان ما پسرا و دخترا خودمون کار رو سخت کردیم واسه خودمون.همش ب دنبال زیبایی هستیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
پاسخ
1
1
سلام به همه خانوم ها و اقايون.اميدوارم همه شما کسى که لايق شماست ازدواج کنيد.. به قول مامانم عشق مهمه اما نون و اب نميشه پس فقط عاشقانه تصميم نگيريد بيشتر اوقات بايد از عقل هم استفاده کرد عزيزان
پاسخ ها
نظر وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
سلام به همه>مهسا درست میگه عشق نون واب نمیشه اما اگه عشق {نه عشقای امروزی} نباشه نون واب که هیچ دنیا هم باشه زندگی زیاد دوام نمیاره.یه کم فکر کنید.
نظر وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
سلام.میشه از خودتون بیشتر بگین
نظر محمد
| UNITED STATES |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
ببینید عشق زمانی عشقه که واقعا عشق باشه نه هوس پوشالی ویه ادم زمانی میتونه بگه دوست دارم که واقعا داشته باشه نه از پشت خنجر بزنه به طرفش وبره با یکی دیگهبعضیا واقعا نامه عشقو خراب میکنن وفکرمیکنن عاشقن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پاسخ
0
0
سلام دوستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
پاسخ
0
1
ولش کنید این حرفارو.کی شوهرمن میشه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
پاسخ
0
1
یه پسر خوب و با معرفت نیس؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
پاسخ
0
0
سلام رفیقان.من مایلم باکسایی که قصد ازدواج دارن گفتگو کنم. یالا اگردنبال همسر مناسب میگردید حالا وقتشه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پاسخ
0
0
سلام محمداقا،شرایطتون؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پاسخ
0
0
لطفا شماره تلفن بنویسید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
پاسخ
0
0
من میخوام همسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
پاسخ
0
0
سلام ....ایکاش یکم مودبانه تر میبودین.ازدواج شوخی نیس...یکم حریم ها حفظ شه بد نیس.
من سهیلا 22 سالمه...
FRANCE
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
0
0
من پسری هستم 25 ساله. از خانواده ای مذهبی.قصد ازدواج دائم دارم.ساکن شهر مشهد مقدس هستم.خوشتیپم قد بلندم صورتم هم زشت نیست.اهل دود و دم و رفیق بازی نیستم.به علت نداشتن پدر از سربازی معاف شدم.شغل آزاد دارم و درآمدی ماهیانه بین هشت صد هزار تمن تا یک ملیون.دییلم برق و کاردانی تاسیسات از نظام مهندسی دارم. دلم میخواد ازدواج کنم.با کسی که خوش اخلاق باشه با ایمان.با حجاب باشه.صبور و زندگی کن باشه.مرام و معرفت داشته باشه.فهمیده یاشه.تزجیحا به هنر و ورزش علاقه داشته باشه.شاد باشه و با صداقت.از نظر زیبایی هم خوب باشه.یین سنین 18 تا 25 سال از خانم های ساکن مشهد اگر قصد ازدواج دارن به این ایمیل tohidontop@hotmail.com
نامه بفرستن. بعد از آَشنایی نامه ای اگز برای هم مناسب باشیم از طریق مادرم خواستگاری رسمی انجام میدیم ایشالا. با امید آرزوی ازدواج موفق برای تمامی جوان های ایران عزیزمون.در پناه حق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
0
0
دیگه چی وحیدجون، میخای جایزه ام توش داشته باشه،نه توروخدا قصدازدواج موقتم داشته باش!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
پاسخ
0
0
هسر خوب شیک پوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
پاسخ
0
0
سلام به همه ی دوستان من 22سالمه وپرستاری میخونم به نظر من ازدواج روخیلی نمیشه پیش بینی کردو به قسمت هرکس داره
نظر پردیس هستم
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
پاسخ
0
1
دختری هستم مقید به اعتقادات مذهبی و در حد متعادل . کارمند .خونگرم و با نشاط و مرتب . دنبال همسری مهربون هستم که در کنارش به آرامش برسم
نظر فرزانه
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
پاسخ
0
0
ادرس سایت همسریابی فعال می خوام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
پاسخ
0
0
اخ که فقط مجردی روعشقه هرکی ازدواج کنه خودشودستی دستی بدبخت کرده ازماگفتن........
نظر سیندرلا
| درباره سایت رسمی همسریابی افتتاح شد!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
پاسخ