۱۶۱۰۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بهروان: خطر لیگ برتر را تهدید می‌کند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: با ماجرایی که برای راه‌آهن پیش آمده مطمئناً خطر لیگ برتر را تهدید می‌کند.

خبرگزاری فارس: غلامرضا بهروان در پایان جلسه مجمع سازمان لیگ در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه بحث‌های مختلفی شد از جمله اینکه بحث عملکرد مالی سازمان لیگ توسط خزانه‌دار ارائه شد و پس از مطالعه و بررسی مورد تصویب اعضاء قرار گرفت.

وی ادامه داد: یک بحث دیگر اینکه چون رحیمی از مدیریت پرسپولیس کنار رفته است باید یک نفر جایگزین او می‌شد. خلیلیان به عنوان نماینده باشگاه‌ها و نجفی به عنوان نماینده هیأت‌ها برای عضویت در هیأت رئیس سازمان لیگ امروز معرفی شدند تا تشریفات قانونی برای جایگزینی آنها صورت بگیرد.

بهروان یادآور شد: یک بحث دیگر هم مطرح شد و در مورد وضعیت چهار باشگاه آسیایی لیگ برتر صحبت‌های لازم را به میان آوردیم ضمن اینکه تاج یک گزارش از لیگ برتر امسال را برای اعضاء ارائه کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: برخی دوستان گفته‌اند که پولی را از اسپانسر قبلی نگرفته‌ایم که تاج در این زمینه توضیح داد چون اسپانسر همه تعهداتش را نداده قرار شد تا بحث‌های حقوقی این موضوع همچنان پیگیری شود و امیدواریم با پرداخت این پول به سازمان لیگ بتوانیم آن را به باشگاه‌ها تزریق کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی باشگاه‌ها معتقدند پول کمتری نسبت به سایر باشگاه‌ها به آنها از سوی سازمان لیگ داده شده است، گفت: در این مورد باید خزانه‌دار توضیح دهد اما واقعیت این است که امسال باشگاه‌ها خیلی دریافتی نداشته‌اند اینکه می‌گویید کمتر یا بیشتر را نمی‌دانم اما شاید برخی باشگاه‌ها مشکلاتشان بیشتر باشد اما در هر حال تقسیم پول بر اساس آئین‌نامه صورت می‌گیرد.

بهروان در مورد اینکه آیا قرار است به چهار تیم آسیایی بیشتر کمک شود، گفت: در این مورد به این تیم‌ها در چارچوب قانون یک مقدار بیشتر کمک خواهد شد و اما واقعیت این است که باشگاه‌های ما خیلی مشکل دارند مثل نفت که مشکل مالی دارد یا فولاد که مشکلات بازیکنان سرباز گریبان آنها را گرفته است. اینها نماینده ایران هستند و باید به عنوان نماینده فوتبال ملی به آنها نگاه کرد نه به عنوان یک باشگاه.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ،در خصوص وضعیت راه‌آهن گفت: در حال بررسی هستیم تا ماجرا حل شود. واقعیت این است که لیگ ما را خطر تهدید می‌کند. البته راه‌آهن سقوط نخواهد کرد. این تیم از قدیم‌الایام نقش پررنگی را در فوتبال ایران داشته و باید با تدبیر تمام خانواده فوتبال و حتی وزارت ورزش به این تیم کمک کنند تا مشکلش حل شود.

وی در خصوص سروش رفیعی گفت: رفیعی فعلاً‌ سرباز است و نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند.

بهروان در مورد سروش سعیدی دیگر بازیکن فولاد که مقابل پرسپولیس بازی کرد نیز تأکید کرد: فولادی‌ها به ما رسماً نامه دادند که مشکل این بازیکن حل شده اما سایر بازیکنان همچنان مشکل دارند.

بهروان در مورد اینکه چرا هر فردی در فوتبال ایران قصد خصوصی‌سازی دارد سر از زندان در می‌آورد،‌ گفت: این مسئله را در رسانه‌ها خواندم اما بحث راه‌آهن ویژه است چرا که این تیم در اختیار قوه قضائیه قرار دارد با این حال اگر پیشرفت را در فوتبال می‌خواهیم باید خصوصی‌سازی جدی گرفته شود. البته موضوع پرسپولیس به این موضوع خیلی ارتباطی ندارد.

وی در مورد اینکه قرار است با وضعیتی که پرسپولیس دارد آیا به این تیم کمک بیشتری شود گفت: در این خصوص باید مصوبه سازمان لیگ را مورد بررسی قرار دهیم. نباید در مورد این اتفاقات فردی تصمیم گرفت هرچند که باید منتظر اتفاقات آینده ماند.

مهربان در پایان در مورد اینکه آیا برخی باشگاه‌ها از پاداش فیفا، دریافتی بیشتری داشتند گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم در این خصوص از تاج سؤال کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج