۱۶۱۲۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقاد علیرضا دبیر از وزارت ورزش

عضو شورای شهر تهران و نایب رئیس دوم کمیته ملی المپیک گفت: وزارت ورزش مرجعی نیست که بگوید رضازاده باید از ریاست فدراسیون وزنه برداری استعفا دهد.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا دبیر در خصوص اولتیماتوم وزارت ورزش به حسین رضازاده مبنی بر اینکه از بین فدراسیون وزنه‌برداری و شورای شهر یکی را انتخاب کند، اظهار داشت: در حال حاضر وزارت ورزش و جوانان مرجعی نیست که بگوید حسین رضازاده صلاحیت حضور در فدراسیون وزنه‌برداری را دارد یا خیر و باید استعفا دهد.

وی افزود: وزارت ورزش باید زمان ثبت‌نام از کاندیداها و گرفتن استعلام‌های لازم از سازمان بازرسی کل کشور و مجلس شورای اسلامی را انجام دهد و سپس اعلام کند که رضازاده می‌تواند در انتخابات فدراسیون وزنه برداری شرکت کند یا خیر.

نایب رئیس دوم کمیته ملی المپیک کشورمان عنوان کرد: رضازاده در شرایط کنونی رئیس فدراسیون وزنه برداری است و نمی‌توان اکنون به وی گفت که استعفا دهد و مرجع رسیدگی به شرایط وی در قانون مشخص شده است.

دبیر ادامه داد: به وزارت ورزش توصیه می‌کنم مانند دوره قبل که ما را فراری دادند امثال رضازاده را فراری ندهند و بگذارند مدیران ورزشی و ورزشکاران بزرگ و متخصص در ورزش و راس فدراسیون‌ها باقی بمانند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: دیگر توصیه من این است که آقایان کاری نکنند که فدراسیون‌های جهانی، فدراسیون‌های ما را با تعلیق مواجه کنند تا بار دیگر ورزش با مشکل مواجه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج