جاباما
۱۶۱۴۳۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

نظر یک مرجع تقلید درباره مدال آوری زنان

حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: نباید در حوزه زنان و اهمیت و جایگاه آنان دنباله روی غربی ها باشیم که مثل آنها در مسابقات ورزشی برای ما مدال بیاورند؛ زیرا مدال آوردند برای زنان عامل افتخاز نیست بلکه اسلام بالاترین جایگاه را برای آنها در نظر گرفته است.

خبرگزاری حوزه: حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: نباید در حوزه زنان و اهمیت و جایگاه آنان دنباله روی غربی ها باشیم که مثل آنها در مسابقات ورزشی برای ما مدال بیاورند؛ زیرا مدال آوردند برای زنان عامل افتخاز نیست بلکه اسلام بالاترین جایگاه را برای آنها در نظر گرفته است.

این مرجع تقلید ظهر امروز در دیدار با معاون رئیس جمهور در امور بانوان، با اشاره به این نکته تنها اسلام است که توان اداره و مدیریت جهان را دارد، اظهارداشتند: ظرفیت بالای اسلام است که در اربعین ۲۰میلیون جمعیت را در حول محور امامت جمع می کند، زیرا نیت این مردم خدایی بود.

ایشان با ذکر این مطلب که تمدن غربی که خود را مدیر دنیا می داند با دو جنگ جهانی ۷۰میلیون کشتار را روی دست جامعه جهانی گذاشته است، افزودند: فساد در دنیا به دلیل همین دوری از معرفت اسلامی است و همین امروز نیز غربی ها به دلیل این که از فسادهای خود خسته شده اند به دموکراسی روی آوردند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کردند: دست مدعیان دموکراسی روی ماشه بمب اتم شان است و جریان های بین المللی نیز نمی توانند جلوی آنها را بگیرند پس امیدی به آنها نیست.

حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: چگونه بپذیریم در کشوری که دانش هسته‌ای دارد موش و سایر موجودات را هم می‌پرستند.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت جایگاه زنان در اسلام، تصریح کردند: اسلام بهترین جایگاه را برای زنان در نظر گرفته است و نیازی نداریم که به الگوی غربی برای زنان دست بیازیم.

ایشان گفتند: نباید در حوزه زنان و اهمیت و جایگاه زنان دنباله روی غربی ها باشیم که مثل آنها در مسابقات ورزشی برای ما مدال بیاورند؛ زیرا مدال آوردند برای زنان عامل افتخاز نیست بلکه اسلام بالاترین جایگاه را برای آنها در نظر گرفته است.

این مرجع تقلید با ذکر این مطلب که نیمی از جامعه ایران را زنان تشکیل می دهند، بیان کردند: در هر جامعه ای تا زنان جامعه به خوبی ساخته نشوند و شخصیتشان شکل نگیرد نمی توانیم انتظار جامعه ای سالم را داشته باشیم.

ایشان گفتند: نقش زنان در اسلام، مدیریت خانواده است؛ مرد در اسلام وظیفه تامین زندگی و مسکن را به عهده دارد و زن آرامش را به خانه می آورد؛ از منظر اسلام زنان مجرای فیض الهی بوده و این فیض را به فرزندان در رحم هم منتقل می‌کنند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کردند: این مقام و جایگاه رفیعی که زنان از آن برخوردارند در دنیای غرب به صنعت و فناوری تقدیم شده است و این چیزی نیست که اسلام آن را بپذیرد.

آقایی مان را به رخ آمریکایی ها بکشیم

حضرت آیت الله جوادی آملی با ذکر این مطلب که مودت و محبت به عنوان اصول محوری تشکیل خانواده سالم در اسلام است، گفتند: ملت ما به برکت همین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) به آقایی رسیده است ؛ آقایی که باید در مذاکرات مان هم به طرف آمریکایی به رخ کشیده شود.

این مرجع تقلید یادآورشدند:ایران اسلامی و ملت ایران نه به بیراهه رفته‌است و نه کسی را به بیراهه کشانده است زیرا بر اساس منطق اسلام حرکت می کند؛ اسلام ما را از رفتن به سمت دنیا بازداشته است زیرا نمی خواهند که ما اسیر این دنیا باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید محمد

      باسلام خدارحمت کند پدر ومادر آدم فهیم راامام فرمودند دشمنان شما برای 50سال آینده شما برنامه ریزی می کنند بیدار باشید آنها ازاسلام ناب محمدی می ترسند بانو مجتهده امین این زن قهرمان برای خودش وملتش وشهرش مدال کسب کرد یاعلی مدد.

    • بدون نام

      اين كه يك زن مسلمان با حجاب در دنيايي كه همه عليه حجاب هستند مي ايد و در مسابقات مدال جهاني كسب مي كنه واقعا باعث افتخار نيست؟ من يك زن هستم و به تمام بانوان مدال آور كشورم كه باعث افتخار من هستند مي بالم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج