۱۶۱۵۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صعود سخت والنسیا در شب درخشش پاکو

والنسیا موفق شد با تساوی ۴-۴ مقابل وایکانو در خانه، به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.

طرفداری: بازی برگشت دو تیم والنسیا و رایو وایکانودر حالی در ورزشگاه مستایا آغاز شد که والنسیا با اندوخته ای نسبتا مطمئن و پیروزی ۲-۱ در خانه ی رایو وایکانو بازی را آغاز می کرد.خفاش ها که با ترکیبی از بازیکنان ذخیره و اصلی خود وارد مستطیل سبز شده بودند، موفق شدند در دقیقه ی ۸ و روی حرکت رودریگو مورنو توسط پاکو آلکاسر دروازه ی میهمان را باز کنند.

اما رایو وایکانو به یک باره به بازی برگشت و موفق شد در دقایق ۲۳،۲۰ و ۳۸ توسط یوزابد، پوزوئلو و جاناتان پریرا نیمه ی اول را با پیروزی بسیار خوب به اتمام برسانند.در حالی که فقط یک نیمه از مصاف این دو تیم برای تعیین صعود کننده باقی مانده است ، رایو وایکانو پیروز میدان است.
نیمه دوم

والنسیا نیمه ی دوم را با سه تغییر آغاز کرد. نگردو،پیاتی و دپل وارد بازی شدند تا ابزار هجومی خفاش ها بیشتر شود.خفاش ها باز هم در آغاز نیمه ی دوم موفق به باز کردن دروازه ی رایو وایکانو شدند. مورسیو به اشتباه دروازه ی خودی را گشود تا والنسیا امیدوار به صعود باقی بماند. اما تیم مصمم رایو وایکانو عقب ننشست و موفق شد گل چهارم خود را توسط آدری امباربا وارد دروازه ی یوئل رودریگز کند. حالا شاگردان نونو اسپیریتو دو گل برای حذف نشدن لازم داشتند.چهار دقیقه بعد و در دقیقه 65 پاکو آلکاسر اختلاف را به حداقل رساند تا با کمک گل رودریگو در دقیقه 71 والنسیا بازی را به تساوی بکشاند.

حتی اخراج زننده ی گل چهارم والنسیا در دقیقه 81 هم نتوانست مانع صعود والنسیا به مرحله بعد شود. این بازی که از هیجان زیادی برخوردار بود، با تساوی 4-4 به اتمام رسید تا والنسیا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 6-5 پیروز شود.

حریف والنسیا در مرحله یک هشتم نهایی از بین دو تیم اسپانیول و دپورتیوو آلاوز مشخص خواهد شد.بازی برگشت این دیدار 4 شنبه شب به میزبانی اسپانیول برگزار خواهد شد.اسپانیول بازی رفت را با پیروزی دو بر صفر به اتمام رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج