جاباما
۱۶۲۰۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرمربي‌ تيم‌ملي شدي، خط‌ مان بزن!

ترکش‌هاي مصاحبه روز گذشته امير قلعه‌نويي با "ورزش سه"، در اردوي تيم ملي و بازيکنان ملي‌پوش استقلال بدجور صدا کرده است و برخي بازيکنان اين تيم با دلخوري از اين مصاحبه واکنش تندي به سرمربي تيم‌شان داشته‌اند.

ورزش سه: ترکش‌هاي مصاحبه روز گذشته امير قلعه‌نوي در اردوي تيم ملي و بازيکنان ملي‌پوش استقلال بدجور صدا کرده است و برخي بازيکنان اين تيم با دلخوري از اين مصاحبه واکنش تندي به سرمربي تيم‌شان داشته‌اند.

امیر قلعه‌نویی که از کیفیت برخی بازیکنان تیمش در هفته‌های اخیر ناراضی بود، در این مصاحبه اعلام کرده بود کی‌روش باید در اردوی قبلی بازیکنان استقلال را توجیه می‌کرده تا در صورت ادامه روند بازی ضعیف‌شان در اردوی افریقا و در ادامه جام ملت‌های آسیا در لیست او جا نخواهند داشت و اینگونه به آنها انگیزه بهتر شدن را می‌داد.

خبرورزشی نوشت؛ البته این اظهارنظر سرمربی استقلال باعث دلخوری ملی‌پوشان این تیم شد و در این میان یکی از ملی‌پوشان استقلال که به شدت از این مساله ناراحت بود، گفت: «در استقلال که بازی می‌کنیم، می‌شویم مقصر شکست و ناکامی، حالا هم در تیم ملی باید انتقادات ایشان را بشنویم. به امید خدا، ایشان هر وقت سرمربی تیم ملی شدند، قلم قرمز روی اسم ما بکشند و فعلاً اجازه بدهند کروش به عنوان سرمربی تیم ملی کارش را بکند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج