۱۶۲۰۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عیادت مسئولان از ۴ قلوهای تهرانی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه رئیس سازمان بهزیستی کشور و شهردار منطقه ۱۸ از ۴قلوهای تهرانی عیادت کردند به خانواده آنها قول دادند به زودی مسکنی را برای آنها فراهم خواهند کرد.

شبکه خبر: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور، وحید نوروزی شهردار منطقه ۱۸ و حجت‌الاسلام ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران عصر امروز از ۴ قلوهای تهرانی در منطقه ۱۸ عیادت کردند.

ربیعی در حاشیه دیدار با خانواده ۴ قلوه‌ها گپ و گفت‌وگویی را با پدر و مادر ۴ قلوهای تهرانی (ستایش، پرستش، نیما و نیکان) داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حضورش در منزل ۴ قلوهای تهرانی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی وزارت رفاه و به ویژه سازمان بهزیستی حمایت از خانواده‌های چندقلو است.

وی تصریح کرد: بنده به محض اینکه از وضعیت این خانواده مطلع شدم برنامه‌ای را برای حضور در منزل خانواده ۴قلوها گذاشتم و امیدوار هستم در کمترین زمان ممکن اقداماتی را برای حمایت‌هایی را برای خانواده ۴قلوها به همراه پدر و مادرش انجام دهم.

ربیعی با اشاره به سیاست‌های حمایتی سازمان بهزیستی گفت:‌ در اولین گام این سیاست‌ها وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی موضوع بیمه‌ای درمان خانواده‌ها را پیگیری کرد و در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: حمایت‌های تغذیه‌ایی از خانواده‌هایی که چندقلو به دنیا می‌آورند یکی دیگر از برنامه‌های بهزیستی محسوب می‌شود ضمن اینکه به زودی مشکل مسکن این خانواده را نیز برطرف خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به حل مشکل مسکن معلولان بهزیستی تا پایان سال ۹۴ گفت: پس از آن به سراغ گروه‌های خاص از جمله چندقلوها خواهیم رفت.

همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز با اشاره به تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت خانه‌دار شدن این خانواده ۴قلو گفت: به زودی تمهیدات لازم برای خانه‌دار شدن این خانواده انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر چندقلو تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند، گفت: ما حمایتی‌هایی را از این خانواده‌ها انجام می‌دهیم.

خانواده عسگری دارای ۵ فرزند هستند که ۴ تای آنها ۴قلو و دختر دیگر آنها به نام نیایش است.

در پایان این دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد که به زودی اقدامات لازم جهت حمایت از این خانواده ۴قلو در تهران انجام خواهد شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج