۱۶۲۰۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زنگنه: منتظر اخبار خوش در زمستان هستم

وزیر نفت خطاب به خریداران و سازندگان ١٠ گروه خانواده کالا و تجهیزات اولویت دار صنعت نفت، گفت: در زمستان امسال منتظر به ثمر نشستن اقدامات شما و اخبار خوش صنعت نفت هستم تا به یاری خداوند زمینه ساز تحرک جدی در صنعت و اقتصاد کشور شود.

ایرنا: بیژن نامدار زنگنه در پیام خود که توسط مدیرعامل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران در سمینار ارتقاء توان ساخت داخل ١٠ گروه خانواده کالا و تجهیزات اولویت دار صنعت نفت قرائت شد، از دست اندرکاران هماهنگی برای برگزاری مناقصه ده قلم کالای اساسی صنعت نفت تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: به عنوان خدمتگزار صنعت نفت در کنار همه شما عزیزان در سالی که به نام عزم ملی و مدیریت جهادی آراسته شده است و با توجه به راهبردهای تعیین شده از جانب مقام معظم رهبری و تکالیف تعیین شده در قوانین بالادستی برای وزارت نفت، تمام توانایی خود را صرف اقتدار صنعت نفت خواهم کرد.

وی تأکید کرد در این مسیر به نشانه در خواست همکاری، دست تک تک شما مدیران و کارکنان صنعت نفت و سازندگان کالاهای راهبردی صنعت نفت را می فشارم تا با هم افزایی، صنعت نفت را پویا و موثر به پیش ببریم و با نگاه به درون (در صنعت) و اعتماد به توان موجود در داخل کشور(سازندگان داخلی) و استفاده از فناوری های نوین، به بالاترین سطح توانایی دست یابیم.

زنگنه گفت که باید این واقعیت تلخ را پذیرفت که با وجود گذشت بیش از یکصد سال از اکتشاف و استخراج نفت در کشور، هنوز بخشی از نیازهای مهم و استراتژیک صنعت نفت در داخل کشور ساخته نمی شود و از بیرون مرزها تهیه و تأمین می شود.

وی افزود: پاسخ همه این سوال ها در اراده جمع نهفته است و من معتقدم جمعی که امروز در این سالن حضور دارند می توانند پاسخ مناسبی به این عقب ماندگی ها بدهند و موضوع ساخت داخل ده قلم کالا و تحهیزات راهبردی صنعت نفت با نگاه دانش بنیان تولید کالا و با قدرت طراحی ساخت در داخل کشور را باید آغازی برای رهایی از وابستگی صنعت نفت به تولیدات خارجی دانست.

وزیر نفت در این پیام تأکید کرد: بدیهی است این حرکت بالنده و توقف ناپذیر تمام گستره صنعت نفت را پوشش خواهد داد.

وی افزود که معاونت پژوهش و فناوری و شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران، زمینه های لازم برای استقبال گرم از سازندگان جهت ساخت داخل نمودن کالا و تجهیزات پروژه های دهگانه طبق برنامه های وزارت نفت را برعهده گرفته است.

وی افزود: در این شرایط کلیه نکات قانونی و حقوقی، تمام زمینه های لازم حهت انجام مناقصه، تعیین سازندگان برتر در پروژه ها و نهایتا انعقاد قرارداد را فراهم کرده و به زودی این مهم در صنعت نفت رخ خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج