جاباما
۱۶۲۰۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زوج دفاعي محبوب هواداران بارسا

لوئيس انريکه در اين فصل تاکنون ۲۳ ترکيب متفاوت را براي بارسا به زمين فرستاده و هنوز به يک ترکيب ۱۱ نفره باثبات دست پيدا نکرده است.

ورزش سه: لوئيس انريکه در اين فصل تاکنون ۲۳ ترکيب متفاوت را براي بارسا به زمين فرستاده و هنوز به يک ترکيب ۱۱ نفره باثبات دست پيدا نکرده است.

هواداران بارسا از انریکه به دلیل تصمیمات غیرمنتظره و ریسک های جالبش راضی هستند اما عدم ثبات در ترکیب اصلی بارسلونا را یک نقطه صعف برای این سرمربی جوان می دانند. بطور مثال، هنوز کسی نمی داند که زوج خط دفاعی بارسا، کدام دو بازیکن هستند.زوج پیکه- متیو، پیکه-بارترا، پیکه-ماسکرانو، متیو-ماسکرانو و بارترا-ماسکرانو به تناوب در این فصل در مرکز خط دفاعی بارسلونا بازی کرده اند.

موندودپورتیوو از هواداران بارسا خواسته بود تا زوج دفاعی مورد علاقه خود را انتخاب کنند. نتیجه این نظر سنجی در نوع خود جالب بود. بارسایی ها به زوج پیکه-بارترا علاقه دارند و از نگاه آنها، متیو باید نیمکت نشین باشد. نکته جالبتر اینکه از نگاه دوستداران بارسا، ماسکرانو باید یک خط جلوتر آمده و به عنوان هافبک دفاعی بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج