۱۶۲۱۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استیلی: سرمربی راه‌ آهن می‌مانم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: با اعلام سازمان لیگ هیچ بازیکنی نمی‌تواند از راه‌آهن جدا شود تا تکلیف تیم مشخص شود.

خبرگزاری تسنیم: حمید استیلی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه راه‌آهن گفت: زمانی که در ابتدای فصل باشگاه راه‌آهن مالکی نداشت بازیکنان این تیم و رئیسی‌کیا از ما خواستند بیاییم و مالکیت باشگاه را قبول کنیم. ما هم با مسئولان دادستانی جلسه‌ای برگزار کردیم و قرار شد تیم در اختیار ما باشد.

وی ادامه داد: پس از یک ماه اعلام کردند که نمی‌توانیم مالک باشیم و باید از طریق مزایده مالکیت باشگاه راه‌آهن معلوم شود. بعد از آن دو بار مزایده برگزار شد که کسی شرکت نکرد. بعد از این بود که باشگاه راه‌آهن به صورت توافقی به من و دوستان واگذار شد و ما هم پس از پرداخت مقداری پیش پرداخت، طلب فصل گذشته بازیکنان راه‌آهن را پرداخت کردیم. قرار بود مالکیت ظرف یک ماه به ما برسد اما پس از ۶ ماه و قبل از بازی با نفت به من گفتند که دیگر در راه‌آهن هزینه نکنم چون مالک نیستم.

سرمربی راه‌آهن تصریح کرد: ۲ سمت در باشگاه راه‌آهن داشتم اما دادستانی اعلام کرد که دیگر حق هزینه‌کردن به عنوان مالک را ندارم و به خاطر همین قرار شد فعلا به عنوان سرمربی در خدمت تیم باشم تا ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد. قرار شده هزینه‌هایی را که تا امروز در راه‌آهن انجام دادیم را با دادستانی چک کنیم تا تکلیف آن مشخص شود.

استیلی که به صورت تلفنی با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، درباره جدایی وحید طالب‌لو از راه‌آهن و پیشنهادهایی که به دیگر بازیکنان این تیم می‌رسد گفت: امسال ۶ بازیکن ما در تیم امید و رامین رضاییان هم در تیم بزرگسالان هستند و قطعا شرایط خوبی دارند.

پس از اتفاقاتی که در مورد مالکیت رخ داد، تمام تیم‌ها ۸۰ درصد بازیکنان ما را می‌خواهند و حتی برای این موضوع به باشگاه هم مراجعه کردند اما با اعلام سازمان لیگ هیچ بازیکنی فعلا نمی‌تواند از راه‌آهن جدا شود تا تکلیف تیم مشخص شود.

من هم به بازیکنان گفتم که فعلا دست نگه دارند. می‌خواستیم مانند گذشته راه‌آهن را به یک تیم بازیکن‌ساز تبدیل کنیم چون هم به جوان‌ها به خوبی میدان دادیم و هم آکادمی قدرتمندی داریم.

وی درباره انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید خاطرنشان کرد: جا دارد به خاکپور تبریک بگویم. او مربی کارنامه‌داری است که از نظر اخلاقی فوق‌العاده است. امیدوارم تیم امید با خاکپور، کاشانی، صالح و طباطبایی بعد از ۴۰ سال المپیکی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج