جاباما
۱۶۲۱۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«علیرضا حقیقی» به برترین ها پیوست

پایگاه اینترنتی وان ورلد اسپرت از عملکرد علیرضا حقیقی تمجید کرد و او را یکی از ۵ دروازه‌بان برتر جام ملت‌های آسیا توصیف کرد.

خبرگزاری ایسنا: پایگاه اینترنتی وان ورلد اسپرت از عملکرد علیرضا حقیقی تمجید کرد و او را یکی از ۵ دروازه‌بان برتر جام ملت‌های آسیا توصیف کرد.

جام ملت‌های آسیا ۲۲ روز دیگر در استرالیا برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران باید در گروه C با تیم‌های بحرین، قطر و امارات بازی کند.

پایگاه اینترنتی وان ورلد اسپرت در گزارشی از ۵ دروازه‌بان برتر این دوره از رقابت‌ها نام برد که نام علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی ایران در این فهرست دیده می‌شود.

این پایگاه اینترنتی درباره ۵ دروازه‌بان برتر جام ملت‌های آسیا نوشت: همیشه در تورنمنت‌ها حضور یک دروازه‌بان اهمیت بسیار زیادی دارد و وقتی بازی‌ها به مراحل حساسی می‌رسد، آن کسی که پیراهن سبز یا زرد را پوشیده و درون دروازه قرار گرفته نقش مهمی در سرنوشت تیم ایفا می‌کند به همین خاطر دروازه‌بان نقش بسیار مهمی در موفقیت یا عدم موفقیت یک تیم در هر تورنمنتی دارد.

۵ دروازه‌بان برتر در جام ملت‌های آسیا از نگاه وان ورلد اسپرت

* علی الحبسی (عمان)

* مت رایان (استرالیا)

*علیرضا حقیقی (ایران)

* اجی کاواشیما (ژاپن)

* رمزی صالح (فلسطین)

** علیرضا حقیقی (ایران)

ایران معمولا در طول تاریخ خود دروازه‌بان‌های بزرگ زیادی را به فوتبال معرفی کرده است. ناصر حجازی در سال ۱۹۷۹ در آستانه پیوستن به منچستریونایتد بود. او در جام جهانی ۷۸ درخشید. مهدی رحمتی در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ دروازه‌بان اصلی ایران بود ولی در نهایت پس از اختلاف نظر با کی‌روش کنار گذاشته شد و سپس رحمان احمدی در سه بازی نهایی ایران در انتخابی جام جهانی به کار گرفته شد و او در این سه بازی یک گل هم دریافت نکرد.

پس از او در جام جهانی برزیل علیرضا حقیقی دستکش‌ها را پوشید و عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد. او اکنون در تیم پنافیل پرتغال بازی می‌کند و توانسته عملکرد خوبی در این تیم پرتغالی از خود نشان دهد. او در دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی نیز که ماه گذشته برگزار شد، در ترکیب ایران قرار گرفت و توانست دروازه ایران را بسته نگه دارد.

حقیقی بازیکن بسیار مهم و تاثیرگذاری برای ایران محسوب می‌شود. شاید در این دوره از جام ملت‌های آسیا او همراه مدافعان مستحکم تیم ملی باعث موفقیت تیم کی‌روش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج