۱۶۲۵۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منچستر سيتي امشب به چلسي رسيد

دو تیم منچسترسیتی و کریستال پالاس از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر جزیره به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری میزبان به پایان رسید.

طرفداری: دو تیم منچسترسیتی و کریستال پالاس از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر جزیره به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری میزبان به پایان رسید.

منچسرسیتی در حالی بازی را آغاز می کرد که هیچ مهاجمی درون زمین و یا روی نیمکت نداشت و پیگرینی مجبور شد تیمش را بدون مهاجم به زمین بفرستد. با این وجود برتری سیتی در میانه زمین کاملا محسوس بود و این تیم موفق شد قدرت تهاجمی خود را به حریف دیکته کند ولی نبود یک تمام کننده کاملا به چشم می آمد و دیگر بازیکنان این تیم در ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند.

در طرف دیگر میدان، کریستال پالاس تیم دست و پا بسته ای نبود و بارها با استفاده از سرعت و تکنیک بازیکنانی نظیر بولاسی و کمپل دفاع منچسترسیتی را به زحمت انداخت. در دقایق پایانی نیمه اول، زابالتا روی پاس عمقی توره با دروازه بان حریف تک به تک شد ولی ضربه چیپ این بازیکن با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت تا دو تیم با تساوی به رختکن روند.

نيمه دوم
با شروع نیمه دوم سیتیزن ها برای گلزنی دامنه حملات خود را گسترش دادند و خیلی زود توسط داوید سیلوا به گل رسیدند. بعد از این گل نیز فشار خود را بر روی دروازه حریف نگه داشتند و در نهایت تواستند با ضربه خوب سیلوا اختلاف را به حریف بیشتر کنند تا با آرامش بیشتری به بازی ادامه دهند.

چند دقیقه بعد از گل دوم سیتی، اینبار نوبت به پالاس بود که با ضربه سرِ مک آرتور گلزنی کند اما کمک داور بازی، در تصمیمی بحث برانگیز این گل را آفساید اعلام کرد. در حالی که سیتی سعی بر حفظ نتیجه بود، شاگردان وارناک برای رسیدن به گل جلو کشیده بودند و سیتزن ها نیز از این موقعیت استفاده کردند و روی یک ضد حمله سریع توسط یحیی توره اختلاف را به سه گل رساندند. بعد از این گل اتفاق خاصی در بازی رخ نداد و در نهایت مسابقه با پیروزی سیتیزن ها پایان یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج