۱۶۲۷۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ژاوی: خوشحالم که در بارسا ماندم

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا گفت از اینکه تصمیم گرفته است یک فصل دیگر در کنار آبی‌واناری‌پوشان به دوران بازیگری خود ادامه دهد، پشیمان نیست.

خبرگزاری تسنیم: ژاوی هرناندس که تابستان امسال شایعات ضد و نقیضی درباره آینده دوران بازیگری‌اش به گوش رسید و خودش هم اعتراف کرد که پیشنهاداتی داشته است،‌ گفت از اینکه تصمیم گرفته است یک فصل دیگر در نیوکمپ بماند خوشحال است، هرچند تکرار افتخاراتی را که تیمش با هدایت پپ گواردیولا کسب کرد، بسیار سخت می‌داند.

ژاوی ۳۴ ساله که در آغاز تعطیلات زمستانی‌ لالیگا به مصر سفر کرده است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من دیوانه بارسلونا هستم و این شایعات که ممکن بوده است دوران بازیگری‌ام را در رئال مادرید به پایان برسانم درست نیست، چون در مادرید به من خوش نمی‌گذرد! این یک واقعیت است. من نمی‌توانم کسی را فریب دهم. من جایی هستم که می‌خواستم و رؤیایش را داشتم، یعنی بارسلونا و از این بابت خودم را انسانی بسیار خوش‌شانس می‌دانم. فوتبال زندگی من است و ترک نکردن بارسلونا بهترین تصمیم زندگی‌ام.

ژاوی ادامه داد: به هیچ وجه قصد ترک بارسلونا را ندارم و می‌خواهم تا پایان با این تیم بمانم. تابستان امسال توافق کردیم که یکی دو سال دیگر بمانم و من حالا راحت‌تر کارم را دنبال می‌کنم. می‌خواهم تا جایی که امکان دارد به دوران بازیگری‌ام ادامه دهم. نمی‌دانم که چه زمان تصمیم به بازنشتگی خواهم گرفت. بازیکنان فراوانی به بارسلونا ملحق شده‌اند و هدف ما تشکیل تیمی قدرتمند است حتی اگر این به معنای نیمکت‌نشین شدن من باشد.

کاپیتان کاتالان‌ها در مقایسه میان بارسلونای تحت هدایت گواردیولا، تیتو ویلانووای فقید و خراردو مارتینو هم عنوان کرد: دوران گواردیولان حیرت‌آور بود اما ما در دوره تیتو ویلانووا هم کم و بیش رقابت را حفظ کردیم اما سال گذشته هیچ جامی نبردیم و امسال فکر می‌کنم که پتانسیل انجام این کار را داریم. تکرار افتخاراتی که در دوران مربیگری گواردیولا کسب کردیم سخت است، چون تیم‌های دیگر در حال تحلیل شیوه بازی ما هستند و به همین دلیل دیگر نمی‌توانیم به آن سیستم بازی قدیمی‌مان برگردیم. این فصل رقیب ما رئال مادرید آماده‌ای است که بسیار خوب نتیجه می‌گیرد و ما مجبوریم سطح خود را بسیار بالا ببریم تا در پایان به اهداف‌مان برسیم.

ژاوی در پاسخ به این سؤال که در دوران بازنشستگی به چه حرفه‌ای روی خواهد آورد، گفت: نمی‌دانم. شاید یک مدیر ورزشی شدم، شاید هم یک مربی. شاید هم مربی نونهالان شدم. چیزی که اهمیت دارد این است که ارتباطم را با فوتبال حفظ کنم.

هافبک آبی‌واناری‌‌ها در پایان و در پاسخ به این سؤال که بهترین هم‌تیمی‌ او در دوران بازیگری‌اش چه کسی بوده است، بدون هیچ مکث و تردیدی اظهار داشت: مسی. من نمی‌توانم درباره تاریخ فوتبال قضاوت کنم اما مسی بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کرده‌ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج