۱۶۲۸۲۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کاهش قیمت گوشت تا چند روز دیگر

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی تهران گفت: به دلیل بازگشت زائران از کربلا در چند روز گذشته با افزایش حدود پنج درصدی قیمت گوسفند و گوشت مواجه شدیم که در هفته آینده قیمت‌ها به روال قبل یاز می‌گردد.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی تهران گفت: به دلیل بازگشت زائران از کربلا در چند روز گذشته با افزایش حدود پنج درصدی قیمت گوسفند و گوشت مواجه شدیم که در هفته آینده قیمت‌ها به روال قبل یاز می‌گردد.

علی‌اصغر ملکی اظهار کرد: از چند روز گذشته و با به پایان رسیدن روز اربعین که زوار به کشور بازگشتند و با توجه به اینکه امسال تعداد زوار بسیار افزایش یافته بود، با شدت تقاضا برای خرید دام زنده مواجه شدیم و همین موضوع باعث افزایش حدود پنج درصدی آن شد.

قیمت هر کیلو دام زنده به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم دام زنده که ۱۰ هزار تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان بود به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت، گفت: به دنیال این موضوع قیمت هر کیلوگرم گوشت نیز افزایش یافت و قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی بدون دنبه که ۲۶ هزار و ۵۰۰ تا ۲۷ هزار تومان بود به ۲۸ هزار تومان رسید.

حداقل ۳۰درصد از زوار کربلا گوسفند قربانی کردند

ملکی با بیان اینکه حداقل ۳۰ درصد از زوار بعد از بازگشت از کربلا گوسفند قربانی کردند، بیان کرد: همین موضوع تاثیرات خود را گذاشت ولی این افزایش قیمت، مقطعی است و بعد از پایان ماه صفر دوباره روال به حالت قبل برمی‌گردد.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران با بیان اینکه حدود ۹۰۰ واحد مجوز دار و دارای پروانه داریم، بیان کرد: گوسفند مرغوب معمولا از منطقه دام‌خیز کردستان وارد می‌شود و نظارت های لازم در این زمینه انجام می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج