جاباما
۱۶۲۸۷۴
۴ نظر
۵۲۱۰
۴ نظر
۵۲۱۰
پ

بازیگران سینما و تلویزیون چه سریالی را به شما پیشنهاد می کنند

کدام سریال ها سرطان زاست؟

تب سریال بینی روز به روز بالاتر می رود و کمتر کسی را می بینید که سریال های مهم دنیا را دنبال نکند این تب در میان بازیگران سینما داغ تر است.

کدام سریال ها سرطان زاست؟
مجله زندگی ایده آل - نسیم چراغلو : تب سریال بینی روز به روز بالاتر می رود و کمتر کسی را می بینید که سریال های مهم دنیا را دنبال نکند این تب در میان بازیگران سینما داغ تر است و هر کدام از آنها بنا به روحیاتشان یک یا چند سریال را دنبال می کنند، از سریال هایی که دوست داشتند و پیشنهاد می دانند پرسیدیم و حالا مجموعه ای از بهترین ها را برای شما آماده کرده ایم هر کدام از این بازیگران دلایلی را برای سریال منتخب شان گفته اند که می تواند برای شما و انتخاب یکی از آنها راهگشا باشد.

کدام سریال ها سرطان زاست؟

Grey's Anatomy

سریالی که فقط سحردولتشاهی دوست دارد

کدام سریال ها سرطان زاست؟

سحر دولتشاهی: دکتر گری نریشن‌هایی را اول هر قسمت می‌گوید و براساس همان یک اپیزود را می‌بینیم. سریال به غایت وقت دارد که تو را به گروه نزدیک کند. مثلا ممکن است ما به‌عنوان یک آدم عادی جزئیات زیادی درمورد جراحی‌ها ندانیم و شاید هم هیچ‌وقت فرصتی در زندگی پیش نیاید که لازم باشد اطلاعاتی را درمورد جراحی بدانیم اما با دیدن این سریال همه‌چیز برای بیننده عادی می‌شود.

Breaking Bad

سریال محبوب اشکان خطیبی و خیلی های دیگر

کدام سریال ها سرطان زاست؟

اشکان خطیبی: وقتی قرار است برکینگ بد ببینی تکلیف روشن است اصلا نمی‌توانی از پای سریال بلند شوی؛ هم ریتم این سریال تند است، هم جذابیت زیادی دارد و هم کلی حرف نگفته در ژانرهای مختلف سریال‌های دیگر دارد. درنهایت بیننده می‌نشیند و از اول تا آخر سریال را می‌بیند و حتی ممکن است پلک هم نزند یکسری دیگر مانند مینی‌سریال‌ها که کمتر کسی سراغ آنها می‌رود مثل بالای دریاچه یا کارآگاهان واقعی- مینی‌سریال‌ها داستان‌هایی هستند که نه در قالب فیلم سینمایی می‌گنجند نه در یکی، دو ساعت جمع می‌شوند و نه در قالب سریال. اما فیلمسازهای بزرگی آنها را کار کرده‌اند - و اصلا جنبه عام‌پسند بودن را ندارند؛ انگار بیننده درحال دیدن چند فیلم سینمایی است.

HOME land

خشایار الوند مدافع سرسخت سرزمین مادری

کدام سریال ها سرطان زاست؟

خشایار الوند: فضای ساختاری و جاسوسی و ماموریت‌هایی که انجام می‌دهند خیلی به واقعیت نزدیک است ضمن اینکه این سریال در حیطه‌ای می‌گذرد که برای ما جزء ندیده‌‌ها، نشناخته‌ها و تجربه‌نشده‌هاست. این سریال دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشوری را که به جاسوسی و لشکرکشی معروف است برای ما به تصویر کشیده است.

درست شبیه این است که ما درمورد صنعت نفت خودمان یک سریال بسازیم. همیشه هاله‌ای از ابهامات در مورد بعضی مسائل وجود دارد که از قدیم تا الان وجود داشته و صحبت درمورد ابهامات همیشه جذاب است. مسئله بعدی که با آن روبه‌رو هستیم انتخاب درست دو بازیگر اصلی است که بسیار خوب ایفای نقش می‌کنند و از همان یکی، دو قسمت اول قلاب‌شان به بیننده گیر می‌کند، طوری که بیشتر شخصیت‌ها بیننده را به‌دنبال خود می‌کشاند تا خود قصه و سریال.

OZ

سام قریبیان و پیشنهاد یک سریال خشن

سام قریبیان: سریال oz کاملا مردانه و خشن است و بسیاری از بازیگران محبوب سریال دکتر با بازی در این سریال معروف شده‌اند. تمام فصل‌های سریال فقط در یک بند سلول در زندان اتفاق می‌افتد. در همین یک سلول ما یک جامعه را می‌بینیم که هرکس گروه خودش را دارد مثل مسلمان‌ها، ایتالیایی‌ها و سیاهپوستان. در بیشتر سریال‌ها ما یک شخصیت اصلی داریم با یکسری شخصیت‌های مکمل اما در سریال oz این‌طور نیست.

کدام سریال ها سرطان زاست؟

تمام شخصیت‌ها بسته به اپیزود شخصیت اصلی می‌شوند. پیشنهاد سریال oz به این دلیل است که تمام کسانی که الان سریال‌بین شده‌اند، بهتر است ببینند روند سریال‌سازی از کجا شروع شده و تکامل یافته است و دوم اینکه ایده‌آل‌ترین نوع نگارش داستانی در یک لوکیشن محدود است. پنج فصل ساختن از یک سریال در دنیای سریال‌سازی یعنی ایده‌آل‌ترین سریال. پنج فصل یعنی ۱۰۰قسمت و سریالی که از فصل چهارم به پنجم برسد یعنی موفق بوده است و این اتفاق درمورد تمام سریال‌ها نمی‌افتد.

Shamlless

رامبد جوان پشت این سریال کمدی می ایستد

رامبد جوان: این سریال یک کار عجیب هوشمندانه و پر از جسارت است. مهم‌ترین بخش آن این است که شما به‌عنوان یک مخاطب با یک فضای واقعی و باورپذیر روبه‌رو می‌شوید که در عین حال یک دنیای فانتزی و غیرباور است.

کدام سریال ها سرطان زاست؟

با دیدن این سریال می‌توانید درک کنید که می‌توان به غمگین‌ترین و بدبخت‌ترین آدم روی زمین تبدیل شد اما زندگی تمام نمی‌شود. زندگی همچنان در جریان است و اگر کسی خطایی انجام دهد و برای عذرخواهی‌‌ پا پیش بگذارد می‌توان او را بخشید. باید زندگی کرد و ادامه داد. هیچ اتفاقی باعث نمی‌شود آدم‌ها در این سریال به این نتیجه برسند که ادامه زندگی برای آنها سخت است. همه در این داستان با تمام وجود در حال زندگی کردن هستند حالا شکلش هیچ فرقی ندارد. در دنیای این آدم‌ها هیچ‌چیز بدی وجود ندارد.

این سریال را به تمام افرادی که زندگی‌شان درگیر بایدها و نبایدهاست، توصیه می‌کنیم چراکه این سریال به ما یاد می‌دهد اگر اتفاق بدی افتاد می‌توان نمرد و به زندگی ادامه داد. اگر از طرف کسی ضربه‌ای خوردیم به معنی تغییر زندگی نیست. نباید به این فکر کنیم که حالا که ضربه خورده‌ام زندگی در این دنیا بین آدم‌ها سخت است. این سریال به ما یاد می‌دهد این حق را به همه بدهیم که به خاطر اشتباها‌ت‌مان ما را سرزنش کنند و در آخر این اجازه را داریم که بگوییم، ببخشید و آنها هم ما را ببخشند.

Hello Ladies

امیرحسین صدیق

دلیل پیشنهاد این سریال سبک بودن آن است. فضای شاد و خوشحالی دارد. هلولیدیز به مخاطب کمک می‌کند تا با نگاهی دیگر دنیا را تماشا کند و شما را به سمت بهتر بودن می‌برد. در این سریال یک کاراکتر انگلیسی حاضر است که در ارتباط برقرار کردن مشکل دارد. در ایالات‌متحده زندگی می‌کند که احساس غریبگی دارد.

کدام سریال ها سرطان زاست؟

در سه قسمت ابتدایی احساس می‌کنید کاراکتر اصلی به‌شدت نچسب و دوست‌‌نداشتنی است اما بعد از چند قسمت متوجه می‌شوید که این‌طور نیست و زمانی که از دور نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که چقدر ساده و بدون هیچ بزرگنمایی، بدترین عادت بشری را نشان می‌دهد؛ اینکه آدم‌ها چقدر راحت درمورد همدیگر قضاوت می‌کنند و این را نشان می‌دهد که چطور می‌توان با یک نگاه ساده از یک فردی که ظاهر غیرعادی دارد بدمان بیاید و با شناختن درونیاتش او را دوست داشته باشیم.

Game Of Therones

مهراب قاسمخانی و پیشنهاد یک سریال ماورایی

مهراب قاسمخانی: گیم آف‌تروز برگرفته از یک کتاب است و از این بابت خوب است که آخر ماجرا را می‌دانند و اینکه قرار است چه اتفاقاتی بیفتد. در این سریال یک کاراکتر وجود دارد؛ یک شخصیت کوتوله که با زیرکی تمام آن را تبدیل می‌کنند به شخصیت خوب و جذاب داستان، در صورتی که درابتدای داستان مرد جذاب، برادر این کوتوله است که مردی خوش‌تیپ و قدبلند است اما در انتها بیننده آن مرد کوتوله زشت را به برادرش که ظاهرا خوش‌تیپ و جذاب است ترجیح می‌دهد.

کدام سریال ها سرطان زاست؟

تمام قضاوت‌ها در این سریال‌ها شکسته می‌شود و به همین دلیل حتی حدس زدن انتهای داستان سخت است. سریال شخصیتی اصلی دارد که در چهار فصل اول هنوز هیچ ملاقاتی با شخصیت‌های اصلی دیگر داستان ندارد، یعنی دو تا داستان پابه‌پای هم در حال پیش رفتن است که در هیچ‌چیز با هم نقطه مشترکی ندارند و فقط اسم همدیگر را شنیده‌اند و نمی‌دانیم اصلا قرار است همدیگر را ببینند یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزاد

      Breaking Bad بهترین سریالیه که تاحالا دیدم

    • امیرحسین

      فقط مهراب قاسم خانی نظر کارشناسی داده که واقعا این سریال اوج سریال سازی می باشد.

    • پگاه

      Breaking Bad محشره!
      4 بار نگاهش کردم و هنوز مثل روز اول برام جذابیت داره

    • محمد خاوری

      homeland واقعا سریال جالبیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج