۱۶۲۹۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ارزش اینستاگرام رکورد زد

زمانی که فیس بوک در آوریل ۲۰۱۲ حاضر شد یک میلیارد دلار برای خرید اینستاگرام پرداخت کند، بسیاری مارک زاکربرگ را به دلیل گرفتن این تصمیم سرزنش کردند اما حالا ارزش اینستاگرام ۴۹ برابر شده است.

ارزش اینستاگرام رکورد زد





روزنامه هفت صبح: زمانی که فیس بوک در آوریل 2012 حاضر شد یک میلیارد دلار برای خرید اینستاگرام پرداخت کند، بسیاری مارک زاکربرگ را به دلیل گرفتن این تصمیم سرزنش کردند اما حالا ارزش اینستاگرام 49 برابر شده است. سه سال پیش مارک زاکربرگ برای خرید شبکه اجتماعی اینستاگرام، مبلغ یک میلیارد دلار پیشنهاد کرد. البته قیمت نهایی 715 میلیون دلار بسته شد و فیس بوک در واقع بابت هر کاربر اینستاگرام 33 دلار پرداخت کرد.

حال به نظر می رسد فیس بوک پاداش این تصمیم درست خود را گرفته است. ارزش این شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر، در عرض 3 سال 49 برابر شده است.

به گزارش زومیت سوال مهم این است که اینستاگرام چگونه در این مدت کوتاه توانسته حالا با 35 میلیارد دلار، ارزشی بیشتر از لینکدین و توییتر به دست آورد؟

پاسخ کوتاه به این سوال را باید در «تبلیغات» جستجو کنیم، تبلیغاتی که باعث شده این شبکه اجتماعی اشتراک تصاویر، کاربران بسیاری پیدا کند. جالب است در ابتدا بدانید که برآوردها نشان می دهد کاربران اینستاگرام تا سال آینده 40 درصد نیز از مقدار کنونی بیشتر خواهد شد. احتمال این رخداد بسیار بالا است چرا که بین ماه های مارس تا دسامبر سال جاری میلادی، کاربران این شبکه اجتماعی 50 درصد رشد داشته اند. تحلیلگران بر این باورند که اینستاگرام در آینده می تواند با افزایش تبلیغات، کاربران بیشتری پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج