۱۶۳۰۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۰۲ / ۱۰ / ۱۳۹۳

فال روزانه 02 / 10 / 1393



فال روزانه 02 / 10 / 1393

فروردین

از فرصت امروز برای برنامه ریزی طولانی مدت برای کار استفاده کنید. یک دوره 5 ساله یا ده ساله را در نظر بگیرید. برای هر کار خود دقت زیادی به خرج دهید. این را در نظر داشته باشید، تلاش ها و سخت کوشی های امروز شما در آینده ای نزدیک جواب می دهند. هیچ کس نمی تواند برای همه سوال های ذهنش پاسخی بیابد. شما هم از این قاعده مستثنا نیستید. اگر مجرد هستید، امروز شکوفه های عشق شکوفا می شوند. اتفاق های امروز موجب می شود با فردی که موقعیت خوبی دارد آشنا شوید و خودتان هم از این امر تعجب خواهید کرد.

اردیبهشت

امروز به شدت خوش بین هستید. عینک صورتی به چشم زده اید و همه چیز را با فیلتر زیبایی نگاه می کنید. در روزهای همچون امروز، شانس نیز کاملا با شما یار است اما اگر سر به هوا باشید و همه چیز را خیلی ساده بگیرید، ممکن است فرصت های بزرگی را از دست بدهید. به کارهایی که می خواهید انجام دهید بیشتر فکر کنید. پیش از اینکه با چیزی موافقت یا مخالفت کنید، به عواقب و نتایج آن فکر کنید. برای یک سفر چند روزه برنامه ریزی کنید. برای اینکه در طول سفر راحت باشید و بتوانید به طور کامل استراحت کنید، از هم اکنون هتل یا مکان اقامت خود را رزرو کنید.

خرداد

امروز فرصت های مالی خوبی پیش پای شما قرار می گیرند. چشمان خود را باز کنید. امروز برعکس همیشه، به جای اینکه سرتان را به نوشتن و لیست کردن کارهای در دست انجام گرم نکنید. بلکه باید انرژی زیاد داشته باشید و با هیجان به سمت انجام کارهایی که در سر دارید بشتابید. شاید راهی مطمئن برای افزایش درآمد خود پیدا کردید. به توانایی های خود ایمان داشته باشید و دست به کار شوید. امروز در مورد مسایل عاطفی بهتر است هیچ تصمیم قاطعی اتخاذ نکنید. اگر در رابطه هستید، هر دو با هم در فرصتی بهتر باید در مورد تداوم رابطه تان صحبت کنید. اما امروز را سعی کنید، معمولی اما خوب در کنار هم باشید و از شادی های زندگی لذت ببرید.

تیر

امروز، دو بهتر از یک است. همکاری با دیگران در هر زمینه ای امروز برایتان نتایج بهتری در بر خواهد داشت. اگر احساس می کنید رابطه شما همانند خیابان یک طرف است، از طبیعت درونی خود برای هماهنگی و تفاهم بیشتر استفاده کنید. در فاز غمگینی نباشید و سعی کنید با دوستان برای یک تفریح ساده اما شاد قرار بگذارید. مثلا به موزه بروید. در خانه ماندن فقط حس های منفی به شما می دهد. اگر مجرد هستید احتمالا دایم در گیر و دار یافتن فرد مناسبی هستید. اما هر چه بیشتر می گردید کمتر با فرد دلخواه رو به رو می شوید. برای مدتی دست از این جست‌وجو بکشید و همه چیز را به کائنات بسپارید.

مرداد

امروز دقت شما روی کارها زیاد است. غرور زیادی برایتان خوب نیست. باید سعی کنید به جای غرق شدن در توانایی های خود، روی پروژ ه های کاری تمرکز کنید. یا حتی می توانید اتاق یا خانه خود را سروسامان بدهید؛ کارهای ساده ای که ذهنتان را از آنچه اکنون درگیر آن است، بیرون بیاورد. اگر برای تناسب اندام خود منتظر یک فرصت مناسب هستید، بدانید که هرگز نمی رسد. یا باید از همین امروز تصمیم بگیرید و اجرا کنید یا اینکه دایم پشت گوش بیندازید. از انرژی های امروز برای ایجاد تغییر استفاده کنید. به طور مثال، با عشقتان برای ورزش های عصرگاهی برنامه بریزید. یا صبح ها پیاده روی بروید. سعی کنید در قالب رابطه دونفره، ورزش و توجه به سلامت خود را نیز لحاظ کنید

شهریور

امروز هنر حرف اول را می زند. با استعدادهایی که در وجود شما هستند، می توانید فرصت های مالی عالی برای خود دست و پا کنید. قلم مو را بردارید و نقش هایی که در سر دارید را روی بوم پیاده کنید. یا بنویسید، یا موسیقی بنوازید. این کارهای هنری به شما کمک می کند تا درآمد خود را زیاد کنید. در مورد ایده هایتان با افراد قابل اعتماد حرف بزنید و از آنها هم کمک بگیرید. برای اینکه بتوانید فرد دلخواه خود را پیدا کنید، بیشتر به ظاهر و لباس های خود اهمیت دهید. همیشه نخستین دیدار تاثیر بسیاری روی افراد دارد. اگر قرار است برای نخستین بار با فردی ملاقات داشته باشید، سعی کنید خیلی خود را مشتاق نشان ندهید.

مهر

امروز را حسابی استراحت کنید. حالا که تعطیل است، تا هر وقت دست دارید در رختخواب بخوابید. ساعت ها را خاموش کنید تا هیچ زنگی شما را آزار ندهد. پس از بیدار شدن، به کارهای شخصی خود برسید. اگر متاهل هستید، محیط خانه را رمانتیک کنید. شمع روشن کنید. با هم آشپزی کنید. البته در عین حال به سلامت خود هم توجه داشته باشید. حمام آب گرم بگیرید. ماساژ بروید. یا ورزش کنید. هیچ وقت برای آغاز عادت های سالم دیر نیست. با عشقتان برای ورزش یا گیاهخواری همفکری کنید. وسایل لازم برای این کارها را خریداری کنید.

آبان

امروز ایده های بسیار عالی در سر شما است. برای بیان درست آنها، از واژه های مناسب استفاده کنید. با همکاران خود جلسه همفکری بگذارید. ایده هایتان را بیان کنید و از ترکیب همه آنها با هم، یک طرح تازه برای کارهایتان بیرون بکشید. امروز را به نوشتن و برنامه ریزی اختصاص دهید و در اولین روز کاری، همه طرح هایتان را مطرح کنید. اگر در رابطه عاطفی خود خیلی موفق نیستید، باید از اعتراض دست بردارید. باید کمی نگاه خود را تغییر دهید. بهتر است به عشقتان نشان دهید که به حرف هایش اهمیت می دهید. خودتان هم در هر حالتی اعتماد به نفستان را حفظ کنید تا شادی بیشتری داشته باشید.

آذر

در مورد مسایل مالی و کاری امروز می توانید همه جانبه از شانس خود سپاسگزار باشید. سخت کوشی های شما به مرور در حال نتیجه دادن هستند. می توانید میوه بذرهایی که کاشته اید را برداشت کنید. برای اینکه وارد حاشیه نشوید، روی مسایل اساسی تمرکز کنید. مثلا روی ضرب الاجلی که برای کار خود دارید متمرکز شوید تا بدون اشکال و استرس تمام شود. در روزهای آینده احتمال اینکه پول زیادی خرج کنید زیاد است. باید مراقب باشید. سعی کنید فقط وسایل موردنیاز را بخرید. با عشقتان نیز در این مورد حرف بزنید. با هم به مهمانی یا دورهمی های دوستانه یا جشنواره های هنری بروید.

دی

امروز دایم به خود فکر می کنید. مسایلی که در سرتان می چرخند همه در حوزه کار و موفقیت و مدیریت و پیشرفت است. دوست دارید کارهایتان به قدری سریع و عالی پیش بروند که سریع تر به سمت مدیر برسید. درآمدتان زیاد شود. برای این منظور باید تلاشتان را زیاد کنید و با دیگران هم همکاری داشته باشید. با دوستان و خانواده ارتباط های خود را زیاد کنید. در کنار این معاشرت ها احتمال اینکه با فرد مناسبی آشنا شوید زیاد است. به سر و ظاهر خود رسیدگی کنید. اگر متاهل هستید، با عشقتان برای ورزش و سلامت برنامه ریزی کنید.

بهمن

امروز در محل کار با همکاران تفاهم بسیاری خواهید داشت. سعی کنید از این فرصت برای مطرح کردن ایده های خود و دفاع از آنها بهره بگیرید. زمان خوبی برای پیشرفت است. کائنات همه مسیر را برایتان چیده تا فقط در راه درست قدم بردارید. پس با حاشیه یا فکرهای اشتباه، برای خودتان مانع درست نکنید. اگر مجرد هستید، در میان اعضای فامیل فردی هست که می تواند جفت خوبی برای شما باشد. کمی چشم هایتان را باز کنید و او را ببینید. یا اگر خانواده تان کسی را معرفی کردند، بدون دیدن طرف، او را رد نکنید. شاید همان فردی باشد که همیشه آرزو داشته اید. امروز به طور کلی، فرصت ها را از دست ندهید.

اسفند

امروز برای اینکه بتوانید در کارهای خود موفقیت را به ارمغان بیاورید، باید با دیگران تفاهم و معاشرت بیشتری داشته باشید. حتی می توانید خودتان رویداد اجتماعی تعیین کنید. شما توان جذب آدم ها را دارید و این نکته کمک می کند تا در شغل خود سریع تر از بقیه به جلو پیش بروید. ارتباط سالم به هر دو طرف کمک می کند تا حال بهتری داشته باشند. شما این شانس را دارید تا چنین رابطه ای را تجربه کنید. علاوه بر احساسات، بد نیست به سلامت جسم خودتان هم اهمیت دهید. برای این منظور ورزش کنید. با شریک عاطفی تان ورزش کنید و رژیم گیاهخواری را آغاز کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج