جاباما
۱۶۳۱۴۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

جنایت هولناک در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اجساد غرق در خون اعضای یک خانواده چهار نفره در منزل مسکونی آنها در شهرستان نیشابور کشف شد.

ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اجساد غرق در خون اعضای یک خانواده چهار نفره در منزل مسکونی آنها در شهرستان نیشابور کشف شد.

سرهنگ سید حسن حسینی در این باره گفت: دیروز ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته شد که بلافاصله همکاران ما در کلانتری ۱۳ به محل حادثه در شهرک اندیشه اعزام شده و با هماهنگی مقام قضایی داخل منزل شده و اجساد غرق در خون را مشاهده کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، با حضور بازپرس ویژه‌ی قتل و اکیپ‌های از دایره مبارزه با جرایم جنایی، پزشکی قانونی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در صحنه، تحقیقات جنایی آغاز شد.

حسینی با بیان اینکه مشاهدات اولیه حکایت از وجود آثاری از چاقو بر بدن مرد خانواده دارد و بقیه اعضای خانواده شامل همسر و دختر هشت ساله و پسر ۱۱ ساله این خانواده نیز بر اثر اصابت یک جسم سخت به ناحیه سر فوت کرده‌اند. گفت: در بررسی‌های اولیه به علت یافته‌شدن یک یادداشت با مضمون این که مرد خانواده ابتدا اعضای خانواده خود و سپس خود را می‌کشد، این احتمال قوت گرفت که اعضای خانواده توسط خود فرد کشته شده و سپس مرد خانواده خودکشی کرده است.

وی گفت : البته این فقط یک فرضیه است و همچنان تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و اجساد اعضای این خانواده پس از انجام اقدامات اولیه به سردخانه منتقل شد تا علت و زمان دقیق مرگ مشخص شود.

حسینی در رابطه با اینکه پلیس چطور با توجه به صورت گرفتن این حادثه در منزل از این جنایت با خبر شده گفت: همسایه‌ها از بوی تعفن ناشی از این منزل مشکوک شدند وموضوع را به پلیس اطلاع دادند.

وی همچنین در رابطه با زمان وقوع حادثه گفت: مرد خانواده روز شنبه در محل کارش حضور داشته اما در رابطه با زمان دقیق و علت حادثه بررسی‌ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: متاسفانه در رابطه با نحوه و علت این جنایت شایعات بی‌پایه و اساس در فضاهای مجازی و اجتماعی پیچیده شده که از شهروندان درخواست می‌کنیم برای پیگیری چنین حوادثی فقط از مبادی رسمی خبر را دنبال کنند در مورد این جنایت نیز هنوز علت دقیق مشخص نشده و بعد از بررسی‌ها به سمع افکار عمومی نیز خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      این کمی سطحی نگری است که خیال کنیم پدری به راحتی همسر وفرزندانش را میکشد وسپس خود را هم بکشد وبعد برای اینکه پلیس به زحمت نیفتد نامه ای با مضمون من بودم که کشتم را بنویسد...وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ...و كسانى كه ستم كرده‏ اند به زودى خواهند دانست به كدام بازگشتگاه برخواهند گشت.

    • MOSLEM HABIBI

      بنده اعتقاد دارم دارم که هیچ پدری این کار وحشیانه را انجام نمی دهد و با توجه به اینکه در گزارش اشاره نموده چند روز قبل پدر سرکار بوده به هیچ وجهی نمی پذرم که این را کرده باشد لطفاً از مقامات قضایی خواهشمندم پیگیر عاملان این جنایت باشند

    • هادی

      بنظر بنده احتمالا یک سناریوی طراحی شده که باعث میشه بین مردم وشبکه های اشتماعی پخش بشه .کسی این کار رو میتونه انجام بده که روحیه خرابی داشته باشه بنظرم باید ببینن مرد خانواده دچار اختلالات روحی بوده یا نه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اجتماعی نه اشتماعی

    • سینا

      کار اتباع افاغنه است که درتمام شهرها باعث ناامنی شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج