جاباما
۱۶۳۲۴۷
۱۶ نظر
۵۲۵۷
۱۶ نظر
۵۲۵۷
پ

کاشت گل و پرورش قورباغه

شغل هایی با درآمد یک چاه نفت!

سودی که از فروش ۳۰ تا ۴۰ شاخه گل صادراتی به دست می آید، با درآمد یک بشکه نفت برابری می کند. پرورش قورباغه و تمساح هم جزو مشاغل سودآور به شمار می آیند.

روزنامه هفت صبح: سودی که از فروش ۳۰ تا ۴۰ شاخه گل صادراتی به دست می آید، با درآمد یک بشکه نفت برابری می کند. پرورش قورباغه و تمساح هم جزو مشاغل سودآور به شمار می آیند.

ایران یکی از 10 بهشت گل جهان

برای آنکه درآمدی معادل مالکان چاه نفت داشته باشید می توانید یک مزرعه پرورش گل احداث کنید. 30 تا 40 شاخه گل رز صادراتی در بازارهای بین المللی، به اندازه یک بشکه نفت خام قیمت دارد.

ایران به دلیل دارا بودن اقلیم چهار فصل یکی از 10 تولیدکننده بزرگ گل و گیاه در جهان به شمار می آید. گرچه ضعف های صادراتی باعث شده که درآمد فروش گل ایران به کشورهای خارجی تنها به اندازه یک پنجم توان واقعی مان باشد اما پتانسیل های تولید گل در کشور آنقدری بوده است که خارجی ها نتوانند از آن چشم پوشی کنند.

شغل هایی با درآمد یک چاه نفت!

در حال حاضر یک شرکت هلندی در اصفهان به تولید گل لاله اشتغال دارد. علاوه بر این چند شرکت خارجی تولیدکننده گل نیز در مزارع گیلان مشغول به کارند.

بزرگترین مشتریان گل ایران کشورهای عراق، آذربایجان، اوکراین، بلاروس، گرجستان، ارمنستان، ترکمنستان و روسیه هستند. جالب است بدانید روس ها گل های خریداری شده از ایران را بسته بندی می کنند و با برند خودشان به بازارهای جهانی می فرستند.

پول در مزارع قورباغه ای

پرورش قورباغه کاری بسیار تخصصی است و حتما باید جزییات و فوت و فن آن را آ»وزش ببینید. مزرعه پرورشی وابسته به تعداد قورباغه ها و گستردگی کار باید بین یک تا سه هکتار باشد. علاوه بر این، حداقل به ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه برای تجهیز مزرعه، فنس کشی و خرید و واردات قورباغه مولد به کشور نیاز دارید.

از بین انواع گونه های قورباغه تنها تعداد محدودی از آنها قابلیت مصرف خوراکی دارند. جثه قورباغه های خوراکی به اندازه یک مرغ معمولی می رسد و هر کدام دو تا سه کیلوگرم گوشت به شما خواهند داد.

شغل هایی با درآمد یک چاه نفت!

هر جفت قورباغه مولد سه تا چهار میلیون تومان قیمت دارد و معمولا از کشورهای تایوان و برزیل وارد می شود. قورباغه های مولد یک ماه در قرنطینه سازمان دامپزشکی می مانند و در صورت تایید سلامت آنها، مجوز ورودشان به مزارع پرورشی صادر می شود.

یک جفت قورباغه مولد دو تا سه ماه پس از ورود به مزارع، ۳۰۰ هزار تخم تولید می کنند. از این تعداد، شمار اندکی از تخم ها به ثمر می نشیند و به قورباغه های بالغ گوشتی تبدیل می شود. بازگشت سرمایه پرورش قورباغه در سه چهار سال ابتدایی به سرعت اتفاق نخواهد افتاد زیرا رشد قورباغه ها کند است اما پس از این دوره زمانی بازدهی صادراتی آغازت می شود زیرا مشتریان خارجی هر سال میزان معینی گوشت قورباغه را به شما سفارش می دهند.

یکی از مزارع پرورشی گیلان در حال حاضر مشغول فریز کردن گوشت قورباغه ها برای صادرات است. مشتری های خارجی این مزرعه کشورهایی مانند ترکیه، فرانسه، آلمان، ترکمنستان، آذربایجان و ارمنستان است.

هر کیلو ران قورباغه در بازارهای جهانی ۲۰ تا ۳۰ دلار قیمت دارد و گوشت سایر قسمت های بدن آن ۱۰ تا ۲۰ دلار قیمت گذاری می شود. به این ترتیب فروش و صادرات هر قورباغه گوشتی به طور میانگین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان ارزش افزوده دارد.

بیزینس اعجاب آور نواده دایناسورها

تمساح ها این موجودات هولناک یکی از پردرآمدترین مشاغل جهان را برای صاحبانشان رقم می زنند. تجارت پوست تمساح سالانه پول هنگفتی نصیب این دسته از تولیدکنندگان استثنایی می کند.

غیر از این، گوشت کروکدیل ها طرفداران خاص خود را دارد. خون و استخوان این جانوران به دلیل خواص شگفت انگیز پزشکی در مصارف صنعتی و پزشکی کاربرد دارد.

شغل هایی با درآمد یک چاه نفت!

کارشناسان آزمایشگاهی می گویند خون تمساح صدها برابر از قوی ترین آنتی بیوتیک ها ضد عفونت و باکتری است و استخوان آنها حاوی ماده ای است که در درمان های شیمیایی انواع سرطان ها کاربرد دارد.

سالانه دو میلیون طاقه پوست کروکدیل در دنیا تجارت می شود که هر طاقه آن ارزشی معادل ۱۰ هزار دلار دارد. ارزش هر کیلوگرم گوشت خوراکی این حیوان نیز ۱۷ تا ۲۵ دلار است. در حال حاضر ۷۰ درصد پرورش دهندگان تمساح در جهان زنان هستند. آنها به دلیل رعایت جزییات ظریف نگهداری از این حیوان موفق می شوند مزرعه خود را به سود اقتصادی برسانند.

تاجیک، مدیر کل دفتر توسعه منابع آبزی و ماهیان آب شیرین سازمان شیلات می گوید یکی از معیارهای مهم شیلات و سازمان های مربوط مانند دامپزشکی و محیط زیست برای ارائه مجوز احداث مزرعه پرورش تمساح داشتن تحصیلات آکادمیک است. متقاضی باید در یکی از رشته های دامپزشکی، علوم جانوری، شیلات یا محیط زیست درس خوانده باشد و با دانش پرورش حیوانات بیگانه نباشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستاره

      قورباغه ؟

    • مجتبی مهری

      با سلام خدمت دوستان عزیزی که در زمینه پرورش و تکثیر قورباغه فعالیت دارند بنده در زمینه تکثیر و پرورش زالوی طبی فعالیت دارم و به تکثیر قورباغه هم خیلی وقته علاقه دارم هرکی در این زمینه فعالیت داره اگه امکان داره به بنده هم مشاوره و راه اندازی مزرعه را انجام دهد و هزینه مشاوره هم محفوظ میباشد ... خوشحال میشوم همکاری داشته باشیم
      فی امان الله

      پاسخ ها

      • پویا

        سلام
        من میخام مزرعه زالو راه اندازی کنم، کیشه شمارتونو بذارید تا من از شما مشورت بگیرم، ممنون

      • مجتبی عطاری

        سلام اقای مهری
        امکانش هست تلفنی باهاتون در مورد زالو صحبت کنم
        ممنون میشم راهنمایی کنید
        شماره تماس من: ۰۹۰۳۲۹۰۱۸۶۴

    • میلاد

      آره ستاره جووونم، قورباغه

      پاسخ ها

      • ناصر

        سلام عرض خسته نباشید هرچه قرباغه میخوای اینجا داریم من نصف قیمت بازا میدم همش چاقن

    • بدون نام

      ستاره جونش؟!هه

    • آرشام

      پرورش خر هم خوبه شیرش کیلویی ۵ تا ۷ میلیون فروش میره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        30000نه بیشتر

    • حسین

      سلام امکان داره بدون سرمایه دست به چنین کارهایی زد؟

    • حمید

      ستاره جووووونم

    • سید علی حسینی

      آقا پرورش ندید کار من پرورش مخ بود چه موخایی ولی حیف که همشون از کشور فرار کردند

    • امیر

      سلام درباره پرورش بوقلمون هم میشه راهنمایی کنید جزئیاتش رو بفرمایید خصوصا در مورد غذاش

    • حسن

      ایا با ۴۰ میلیون میشه کاری کرد

    • علی

      خیلی باحالین

    • جاوید

      سلام من قورباغه محلی کوچک وبزرگ برا فروش دارم تماس بگیرید 09363724238

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج