۱۶۳۵۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۰۴ / ۱۰ / ۱۳۹۳

فال روزانه 04 / 10 / 1393



فال روزانه 04 / 10 / 1393

فروردین

امروز آزادی در انتظار شما است. امروز یک مقصد نهایی دارید و آن رهایی و آزادی است. باید ببینید کدام بخش های زندگی خود را می توانید توسعه دهید و از این همه چهارچوب های که برای خودتان ساخته اید، رها شوید. البته همیشه این را در نظر داشته باشید در هیچ زمینه ای نباید زیاده روی کرد. اعتماد به نفس خوب است اما بیش از حد می تواند شما را دچار مشکل کند. امروز دوست دارید با دوستان خود بیرون بروید. اما هیچ کدام فرصت ندارید. برای اینکه با آنها در ارتباط باشید، می توانید گروهی چت کنید و در فضای آنلاین، با هم برای آخر هفته برنامه ریزی کنید.

اردیبهشت

تعادل زندگی شما چگونه است؟ آیا شغل و شرایط حرفه ایتان در وضعیتی که باید باشد، هست؟ امروز کمی کارها برایتان دشوار می شود. از یک طرف باید کارهایتان را به انجام برسانید. از طرف دیگر باید در خانه حضور پررنگی داشته باشید. برای اینکه استرس نگیرید، بهتر است خود را از محدودیت هایی که تاکنون داشته اید، خلاص کنید. دنیا را از نگاه دیگر ببینید و ببینید همه چیز چقدر بهتر خواهد شد. با این تغییر نگاه، در مسایل ارتباطی نیز می توانید با دوستان بیشتری معاشرت داشته باشید. با آنها برای آخر هفته هماهنگی داشته باشید که بیرون بروید و شاد باشید.

خرداد

امروز زمان از بین بردن همه محدودیت ها است. تا کی می خواهید در یک چهارچوب واحد زندگی خود را سپری کنید. کمی شهامت به خرج دهید و تغییر ایجاد کنید. اول از اعتقادهای خود شروع کنید. خرافه ها را دور بریزید و سعی کنید دنیا و رویدادهای آن را زیباتر ببینید. مثلا می توانید برای سفر به دور دنیا یا حتی سفر به همه شهرهای ایران برنامه ریزی کنید. کارهایی که از صمیم قلب دوست دارید را انجام دهید تا در سال های آینده از گذشت زمان حسرت نخورید. این آخر هفته را با دوستان یا خانواده خود سپری کنید. ذهنتان را خالی کنید. اگر فردی را دوست دارید از طریق ایمیل یا پیغام الکترونیک، با او قرار ملاقات بگذارید.

تیر

آیا تا خرخره در قرض و وام فرو رفته اید؟ تضادهای امروز به شما کمک می کنند تا در مسایل مالی افکار درست داشته باشید و شانس هم با شما یار خواهد بود. باید برخی تفکرات مالی خود را دور بریزید. حالا که به این درجه از استرس مالی رسیده اید، حتما متوجه هستید که روش اجرایی شما در حوزه اقتصادی اصلا درست نیست. ساختارشکنی کنید و با کمک افراد کارشناس، برای زندگی مالی خود روش های تازه تعریف کنید. شاید حتی بتوانید سرمایه گذاری های سودده داشته باشید و در آینده نزدیک، همه نگرانی هایتان برطرف شوند. در این آخر هفته بیشتر زمانتان را برای عشق و خانواده تان بگذارید. با شریک عاطفیتان به دیدار خانواده بروید و برای تعطیلات نوروز با هم همفکری کنید.

مرداد

کمی در ایجاد تعادل بین افکار خود و هماهنگی با دیگران مشکل دارید. اما باید امروز از این فاز بیرون بیایبید. خودتان را با دیگران هماهنگ کنید. چهارچوب های ارتباطی که برای خودتان تعریف کرده اید را دور بریزید. با تغییر افکار خود می توانید دنیا را بسیار زیباتر ببینید. این را بدانید که انرژی کارهای گروهی بسیار بیشتر از کارهای مستقل و فردی است. شما ذاتا به جمع تعلق دارید. پس بعدازظهر خود را هم در میان دوستان بگذرانید.

شهریور

خود را به جریان زندگی بسپارید. در مقابل تغییرات زندگی ایستادگی کنید. کمی رها باشید و بگذارید کائنات شما را به سمت و سویی که شایستگی آن را دارید سوق دهد. البته این کار برای شما چندان آسان نیست و شاید دچار کمی سردرگمی بشوید. اما اگر بتوانید خودتان را با شرایط وفق دهید، همه چیز بسیار خوب پیش خواهد رفت. به جای فوکوس کردن روی مسایل جزئی، به آرزوهای بزرگ بیندیشید. اگر به دنبال شادی هستید، آن را در میان دوستان خود پیدا خواهید کرد. با دوستان و خانواده برای تفریحات آخر هفته برنامه ریزی کنید. با ایجاد تعادل در کار و زندگی شخصی، می توانید در کنار عشقتان لحظه های شادی را تجربه کنید.

مهر

امروز خوشبختانه این توان را دارید تا خود را به دست جریان عادی زندگی بسپارید. این کار برایتان بسیار مفید خواهد بود. وقتی از محدودیت هایی که بیهوده د زندگی ایجاد کرده اید، رها شوید، حس و حال بهتری خواهید داشت. حس آزادی درونی این انرژی را به شما می دهد تا در زندگی فردی و کاری خود تعادل ایجاد کنید. در جمع های کاری می توانید خودنمایی کنید. به واسطه ارتباط خوبی که با بقیه دارید، ایده های شما مورد استقبال قرار می گیرند. کار همیشه مهم است. اما رومنس نیز به همان اندازه اهمیت دارد. اگر فقط به کار بچسبید و زندگی عاشقانه را بی خیال شوید، خیلی زود احساس رخوت و تنهایی به شما دست خواهد داد.

آبان

هیچ کجا به اندازه خانه برایتان امن و خوشایند نیست. امروز دلتان می خواهد رها از همه چیز در فضای خانه و کنار خانواده حسابی استراحت کنید و آرامش های لازم را از آنها دریافت کنید. اما یادتان باشد کارهایتان هم باید انجام شوند. رضایت اجتماعی شما در میان دوستان و خانواده برآورده می شود. پس به جای نشستن در خانه، بیرون بروید. در محل کار هم این را یادتان باشد، کارهای گروهی و همفکری گرفتن از دیگران، نتیجه بسیار بهتری در پی دارند. اگر نیمه دیگر خود در این کشاکش هستید که تعطیلات آخر هفته را در کنار خانواده کدام طرف باشید، توصیه می کنیم همه را در یک جا جمع کنید. به جای ایجاد ناراحتی و استرس، با خانواده های خود در خانه جمع شوید و همه با هم از تعطیلات لذت ببرید.

آذر

هر چه در سر دارید را یادداشت کنید. ارتباط های اجتماعی شما امروز بسیار گسترده و مفید هستند. پس الکی خودتان را محدود نکنید. اگر احساس می کنید با دیگران خیلی راحت نیستید یا حس می کنید آزادی لازم برای ارتباط های اجتماعی را ندارید، راحت ترین راه برای فرار از این مسایل، تغییر فکر خودتان است. گاهی برای خود محدودیت هایی تعریف می کنید که در درجه اول دامن خودتان را می گیرد. کمی رها باشید و بگذارید روند عادی زندگی جریان داشته باشد و شما را به آنچه به واقع لایق آن هستید، برساند. کمی ذهنتان را باز کنید. با عشقتان مشورت کنید. شاید لازم باشد با هم سفر بروید و علاوه بر بازیابی انرژی، در مورد مسایل مهم رابطه خود هم حرف بزنید.

دی

چه کسی شما را مجبور کرده آخر هفته را در خانه و تنها سپری کنید؟ بیرون بروید و در میان دوستان یا خانواده باشید. در جمع بودن انرژی مضاعفی به شما می دهد که می توانید کارهایتان را در کم ترین زمان به انجام برسانید. اگر مجرد هستید، با خانواده تان بیرون بروید. اگر در رابطه هستید، با عشقتان برای یک تفریح چندساعته شاد قرار بگذارید. در این فصل زیبا به مکان های شاد و هیجان انگیز بروید. در محل کار هر چه ارتباط مستقیم تری با دیگران داشته باشید، نتایج بهتری حاصل خواهید کرد. به یاد داشته باشید با تفکرات دسته جمعی، پروژه های ارزشمندی را می توانید استارت بزنید. ایده هایی که دارید را یاداشت و در فرصت مناسب به آنها رسیدگی کنید.

بهمن

احساس شکست یا عقب ماندن را از ذهن خود دور کنید. این افکار منفی فقط روح شما را می تراشند و مانع از دیدن فرصت های خوب زندگی می شوند. کمی ساختارشکنی کنید و از این فاز بیرون بیایید. فرصت های عالی در زندگی وجود دارند که فقط با تغییر دیدگاه، می توانید به آنها دست پیدا کنید. رها باشید. با دیگران تعامل بیشتر و معاشرت نزدیک تر داشته باشید. از همفکری دیگران برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. این را بدانید به واسطه روحیه و اخلاق جالبی که دارید، امروز در مرکز توجه دوستان قرار خواهید گرفت. اگر مجرد هستید، از این فرصت برای نزدیکی به فرد مورد علاقه تان استفاده کنید.

اسفند

محدودیت چیست؟ چرا برای همه بخش های زندگی خود چهارچوب تعیین کرده اید؟ از این فاز بیرون بیایید. رها باشید. با دیگران ارتباط نزدیک برقرار کنید و از همفکری آنها برای اجرایی کردن پروژه های خود استفاده کنید. همکاری با اطرافیان، انرژی بسیاری در وجود شما جاری خواهد کرد. از این نکته غافل نشوید. برای سپزی کردن زمان بیشتر در کنار خانواده و عشقتان نیز حتما برنامه ریزی داشته باشید. امروز باید برای رمانس و کار به یک اندازه ارزش قایل باشید. از فرصت امروز برلای دورهمی های خانوادگی بهره بگیرید. یا به خانه آنها بروید یا آنها را به خانه خود دعوت کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج