۱۶۳۵۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پروژه ملي‌پوش زدايي استقلال کليد خورد

با جدايي آندرانيک تيموريان از استقلال، اولين قسمت از سريال ملي پوش زدايي از اين باشگاه کليد خورد، پروژه اي که با خروج قريب الوقوع صادقي به زودي وارد قسمت دوم خود مي شود.

ورزش سه: امیر قلعه نویی بازیکنان ملی پوش خود را تا پایان جام ملت ها در اختیار نخواهد داشت و این بزرگترین مشکل تیمش در راه آماده سازی برای نیم فصل دوم است. دقیقا اتفاقی شبیه به جام جهانی برای استقلال در حال تکرار است. هاشم بیک زاده، آندو تیموریان، امیر حسین صادقی و خسرو حیدری که در جام جهانی ۲۰۱۴ حضور داشتند هیچکدام نتوانست در نیم فصل اول انتظارهای سرمربی استقلال را فراهم کنند. به همین دلیل هم است که قلعه نویی دارد در نیم فصل دوم دست به تغییرات گسترده در تیمش می زند.

قلعه نویی امروز در مصاحبه ای اعلام کرده که به نفع صادقی است که از استقلال جدا شود. او حالا دومین بازیکن ملی پوش خود را هم جواب کرده تا مشخص شود که سرمربی استقلال اعتقاد دارد با توجه به خستگی ناشی از جام ملت های آسیا، بازیکنان ملی پوش تیمش نمی توانند در نیم فصل دوم باری را از روی دوشش بردارند. عملکرد صادقی و اشتباه های تاثیرگذار او در نیم فصل اول نشان می دهد که حضور در جام جهانی تاثیر منفی خود را روی او گذاشته است و حالا قلعه نویی نمی خواهد بیشتر از این روی او ریسک کند.

از گوشه و کنار خبر می رسد که احتمال جدایی هاشم بیک زاده از استقلال هم زیاد است و ممکن است سرمربی این تیم او را هم در لیست مازاد قرار بدهد تا تعداد ملی پوشان آبی ها در نیم فصل دوم کمتر از قبل شود. قلعه نویی می خواهد تیمش را در نیم فصل دوم جوان کند تا در فاصله ۵۳ روزه تا نیم فصل دوم بتواند بیشتر بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.در روزهایی که استقلال ۷ ملی پوش در اردوی تیم ملی دارد، تمرینات استقلال جدی دنبال نمی شود و این بزرگترین آفت این روزهای استقلال است. در صورتی که قلعه نویی بتواند چند بازیکن ملی پوش تیمش را کنار بگذارد و به جای آنها بازیکنان جوان جذب کند، بی تردید تمرینات استقلال شک جدی تری به خود می گیرد و این دقیقا همان چیزی است که سرمربی استقلال می خواهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج