۱۶۳۵۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلاف سردرگم پرسپولیس

پرسپولیس ۷۲ ساعت تا پایان نقل و انتقالات فرصت دارد .فرصتی که ۲۴ ساعتش روز جمعه و تعطیل است و عملا قرمزها یک روز و نیم اداری فرصت دارند که تیم شان را کامل کنند و عملا هیچ کاری هم انجام نداده اند .

عصر ایران: پرسپولیس ۷۲ ساعت تا پایان نقل و انتقالات فرصت دارد .فرصتی که ۲۴ ساعتش روز جمعه و تعطیل است و عملا قرمزها یک روز و نیم اداری فرصت دارند که تیم شان را کامل کنند و عملا هیچ کاری هم انجام نداده اند . بزرگ ترین مشکل پرسپولیس در حال حاضر نداشتن پول است. مدیرعامل پرسپولیس حمید رضا سیاسی که هزینه های این فصل تیم قرمز پوش را تقبل کرده در زندان به سرمی برد و هیچ کس دیگری هم وجود ندارد که بتواند هزینه های تیم را قبول کند.

در این بین البته حسین هدایتی تنها فردی است که حاضر شده برای پرسپولیس هزینه کند .مدیری که پیش از این امیرخادم مدعی شده بود تایید لازم برای حضور در پست مدیرعاملی یا ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را ندارد. این طور که شنیده می شود وزارت ورزش و هدایتی به دنبال راهی هستند که بتوانند در ماجرای پرسپولیس تعامل داشته باشند.

یکی از این مسیرها که طی چند روز گذشته در موردش صحبت شده مدیرعاملی حسین نژاد فلاح به عنوان فرد مورد اعتماد حسین هدایتی بوده است. مدیری که البته از پشتیانی مالی زیادی برخوردار نخواهد بود. طبق شنیده ها حسین هدایتی اعلام کرده با این شرایط فقط حاضر است تا ۴ میلیارد تومان به پرسپولیس کمک کند و نژاد فلاح هم شرط گذاشته که برای مدیرعاملی پرسپولیس نیاز به حمایت ۲۰ میلیاردی وزارت ورزش دارد.این در حالی است که وزارت ورزش همه این داستان ها را آغاز کرد که در ورزش قهرمانی دیگر هزینه نکند.

مسوولان وزارت ورزش تلاش زیادی می کنند که بتوانند راهی برای پولسازی در ساعات پایانی نقل و انتقالات پرسپولیس پیدا کنند. البته که به جز پرسپولیس سایرتیم های لیگ برتری هم خیلی تغییرات ویژه ای نداشته اند . اما مشکل اینجاست که پرسپولیس تا اینجای کار ضعیف ترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و وضعیت بدی دارد که اثراتش در مسابقات آسیایی اسفند ماه مشخص می شود و اگر قرار است جلوی شکست های پرسپولیس در اسفند گرفته شود باید در این بازه زمانی و تا قبل از پایان نقل و انتقالات فکری انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج