جاباما
۱۶۳۶۵۸
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

قطر در فیسبوک از مرز ۸ میلیون نفر گذشت

در هفته ای که طرفداران هواپیمایی قطر در فیسبوک از مرز ۸ میلیون نفر گذشت، این شرکت هواپیمایی با پیشی گرفتن از نزدیک ترین رقیب خود مقام اول بیشترین طرفدار در میان ایرلاین ها را در این شبکه اجتماعی به دست آورد.

در هفته ای که طرفداران هواپیمایی قطر در فیسبوک از مرز ۸ میلیون نفر گذشت، این شرکت هواپیمایی با پیشی گرفتن از نزدیک ترین رقیب خود مقام اول بیشترین طرفدار در میان ایرلاین ها را در این شبکه اجتماعی به دست آورد.

دوحه، قطر :

شرکت هواپیمایی قطر با کسب رتبه نخست بیشترین طرفدار بین ایرلاین های دنیا در فیسبوک، این محبوب ترین شبکه اجتماعی، گام دیگری در رسیدن به اهداف خود برداشت. هواپیمایی قطر با پیشی گرفتن از نزدیک ترین رقیب خود در این شبکه اجتماعی، هفته گذشته از مرز ۸ میلیون طرفدار گذشت و مقام اول را بدست آورد.

طی شش ماه گذشته، قبل از اینکه عنوان بیشترین لایک در فیسبوک از آن هواپیمایی قطر شود، تعداد این طرفداران تنها ۴ میلیون نفر بود. برنامه ریزی برای رشد طرفداران فیسبوک دوماه قبل، همزمان با دریافت جایزه بهترین ترکیب بندی صندلی ها در جشنواره SimliFlying Awards نیویورک، صورت گرفته است تا طی ۲ سال یک رشد %۲,۵۶۰ اتفاق بیفتد.

این رشد با ثبات در این شبکه اجتماعی، نتیجه تعامل آنلاین با طرفداران همچون برنامه های اختصاصی منطقه ای و همکاری بین المللی با باشگاه بارسلونا می باشد. علاوه بر استقبال از اضافه شدن مسیرهای جدید، بیشتر لایک ها پس از آغاز پرواز A۳۸۰ به پاریس، لندن و بانکوک و همچنین ورود A۳۵۰ XWB به ناوگان هوایی هواپیمایی قطر در آینده نزدیک روی داده است.

فعالیت های اینترنتی دیگری نظیر Safarigram، پیوستن به باشگاه هواداران بارسلونا و ارایه زبان مادری هواداران در فیسبوک نیز به تعامل بیشتر و افزایش طرفداران کمک کرده است.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی قطر، جناب آقای اکبر الباکر، دراین باره گفت: "مدت مدیدی است که اهمیت رسانه های دیجیتال را در تجارت امروزه دریافته ایم. استفاده از روش های نوین و خلاقانه برای درگیر کردن طرفداران و افزایش این تعامل به ما کمک می کند تا با شناسایی دایم نیازهای مشتریان خود و برطرف کردن آنها، در بخش خدمات مشتریان همواره پیشرو بمانیم. در واقع رشد سریع طرفدارانمان در فیسبوک موکد همین امر است."

خانم سلام الشوا، معاون اول امور ارتباطات و بازاریابی این شرکت هواپیمایی، نیز اذعان داشت:

"ما در حقیقت از رتبه ۴۹ در ۱۸ ماه گذشته به رتبه اول رسیده ایم و فوق العاده برای این موفقیت به خود می بالیم. ما به واسطه چرخش از رسانه های سنتی به رسانه های دیجیتال و اجتماعی و همچنین با تمرکز بر کیفیت محتوا و تعامل با طرفداران خود توانستیم در همین مدت تعداد طرفداران خود را به ۸ میلیون برسانیم."

شرکت هواپیمایی قطر در مجموع در ۱۳ سایت اجتماعی حضور دارد و از این طریق با مشتریان خود در تعامل است که از این میان در فیسبوک و Pinterest رتبه اول، در Instagram رتبه دوم و در Linkedin رتبه پنجم را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابراهیم

      در آینده دنیای مجازی حقیقتر از دنیای حقیقی تر خواهد شد . نمیدانم آیا ان روز مردم ما هم جزی از مردم کره زمین به شمار می ایند یا خیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج