جاباما
۱۶۴۷۱۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

برند فرانسوی هرمس هم كه حتما معرف حضور هست. این برند كه درست مثل همه فرانسوی‌ها پر از ظرافت است در طراحی ژاكت و پولیور‌های زمستانی خود سراغ یك ایده نه‌چندان تازه اما با اجرایی كاملا متفاوت رفته است.

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟
مجله زندگی ایده آل:

نقش خاطره می‌زند

HERMES

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

برند فرانسوی هرمس هم كه حتما معرف حضور هست. این برند كه درست مثل همه فرانسوی‌ها پر از ظرافت است در طراحی ژاكت و پولیور‌های زمستانی خود سراغ یك ایده نه‌چندان تازه اما با اجرایی كاملا متفاوت رفته است، تلفیق چاپ با بافت ، ایده هرمس برای پاییز امسال است البته چاپ انتخابی هرمس چاپی است كاملا سه بعدی: چاپی كه به شما اجازه می‌دهد عمق طرح را روی لباس‌تان حس كنید اما از همه اینها كه بگذریم مهم‌ترین اتفاق این است كه این برند پرآوازه طرحی برگرفته از طرح فرش‌های ایرانی را برای طراحی‌ پلیورهای چاپی امسالش انتخاب كرده است.

ساده و پرآوازه

MICHAEL KORS

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

اگر كیف‌باز هم نباشید حتما تا به حال نام كیف‌های پرآوازه MICHAEL KORS به‌گوش‌تان خورده، كیف‌های پرزرق و برقی كه با وجود قیمت‌های نه‌چندان مناسب‌شان این روزها خیلی‌ها را مجذوب خود كرده‌اند. این برند آمریكایی كه شهرتش را مدیون لباس‌های ورزشی كلاسیكی است كه پیش‌تر از این طراحی‌ می‌كرد حالا میان طراحان خبره كیف، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. یكی از كیف‌های پرطرفداری كه این برند برای پاییز امسال طراحی كرده كیفی است تركیب شده از چرم گوساله و نوعی جیر مرغوب. دسته كوتاه، قفل و زنجیر طلایی این كیف آن را به طرحی كاملا رسمی و در عین حال ساده تبدیل كرده است. كیفی كه با دست گرفتن آن می‌توانید به حسن سلیقه خودتان ببالید!

جعبه‌های مدرن!

ARMANI

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

در طراحی‌های تازه آرمانی، بوفه شكل و شمایلی تازه به خودش گرفته است. در این طراحی‌ها دیگر از جعبه‌های شیشه‌ای قدیمی خبری نیست، در عوض شما با جعبه‌ای مكعبی شكل، كاملا مدرن و تركیب شده با پایه‌ها‌یی ظریف و فلزی روبه‌رو هستید كه قرار است در گوشه پذیرایی‌تان جا خوش كند. این تلفیق و به عبارتی سبك تازه، غیر از زیبایی یك امتیاز ویژه هم دارد، از آنجا كه برخلاف بوفه‌های قبلی هیچ چیز در آن نمایان نیست شما با خیال راحت می‌توانید ظروف مخصوص پذیرایی را به آن بسپارید. البته فضاسازی داخل این بوفه خواه‌ناخواه شما را وادار می‌كند با نظم و چیدمانی ویژه از آن استفاده كنید بنابراین وقتی میان مهمان‌ها در جعبه را باز می‌كنید درست مثل بوفه‌های شیشه‌ای همه چیز با نظم و چیدمانی ویژه خودنمایی می‌كند.

یار شفیق شلوار جین

Clarks

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

از آنجا كه كلاركس همیشه هوای طرفدارانش را دارد هر سال می‌شود طرحی تازه، برگرفته از همان نیم‌بوت‌های كلاسیك این برند را در میان طراحی‌هایش پیدا كرد. در طراحی امسال كلاركس خبری از بندهای ظریف و همیشگی روی پنجه نیم‌بوت نیست، درعوض تك‌بند نسبتا بلندی كه بیشتر تزئینی است تا كاربردی روی ساق كفش جا گرفته و همین تغییر تازه نیم‌بوت را راحت‌ و قابل انعطاف‌تر كرده است. دوخت دور كفش و لایه جیر برگشته روی ساق را هم باید به تغییرات این نیم‌بوت جدید كه در رنگ‌های آبی، خاكی و شتری می‌توانید سراغش را بگیرید اضافه كرد. خلاصه این نیم‌بوت مثل همیشه جان می‌دهد برای هماهنگ شدن با شلوار جین.

این یك اسباب‌بازی نیست

mochino

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

این خرس عروسكی كه می‌بینید، عروسك نیست. عطر جدید موسینو است كه به جای شیشه‌های متعارف عطر در قالب عروسك خرسی عرضه شده است. با برداشتن كله این خرس كوچك، شما می‌توانید از عطر خودتان استفاده كنید؛ عطری كه جنسیت ندارد و برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است. این خرس شیشه عطری به حجم ۵۰ میلی لیتر را در دل خود جای داده است و از طریق سایت این برند به فروش می‌رسد.

كیمونوهای پاییزی

DOLCE & GABBANA

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

امسال پالتوها قرار است به شكل كیمونوهای ژاپنی ظاهر شوند؛ بدون برش‌های سرشانه و با آستین‌های سرخود و این یعنی هر لباسی كه دل‌تان بخواهد می‌‌توانید زیر آنها بپوشید، به‌خصوص كه این پالتوها كمی تا قسمتی آزاد هم هستند. سردمدار این مدل برند ایتالیایی پر آوازه دولچه‌اند گاباناستY برندی كه میانه خوبی با تركیب رنگ و تكه‌دوزی روی پارچه‌های ساده اما فاخر دارد و جالب اینكه ایده تازه این برند برای پالتوهای پاییزی امسال درست مثل اغلب طراحی‌هایش با سلیقه خانم‌های ایرانی جور در می‌آید!

سورپرایز با یاقوت قرمز

Versace

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

برند نام آشنای ورساچه امسال یك سورپرایز ویژه برای روز ولنتاین دارد، ورساچه این روز را با طراحی و ارائه مجموعه یاقوت سرخ (Greca Red Rubies) به طرفدارانش تبریك می‌گوید. این مجموعه كه در تعداد محدود و فقط به مناسبت روز ولنتاین طراحی شده، تركیبی است از طلای زرد و یاقوت قرمز روشن. طراحی اصلی آن هم به گونه‌ای است كه نقش معروف ورساچه را به صورت منحنی به تصویر می‌كشد. ویژگی اصلی این مجموعه رنگ قرمز روشن یاقوت‌های به‌كار رفته در آن است و دقیقا به همین خاطر است كه این مجموعه به روز عشاق تقدیم شده. این مجموعه چهار قطعه شامل آویز، گوشواره، دستبند و انگشتر را در بر می‌گیرد.

ورود بوگاتی به دنیای جدید

Bugatti

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

ماشین‌دوستان با شركت خودروسازی بوگاتی به عنوان تولیدكننده خوشنام اتومبیل‌های اسپرت آشنایی دارند اما سال گذشته این شركت فرانسوی، تولید پوشاك را هم به فعالیت‌های خودش اضافه كرد. اولین مجموعه لباس‌های این برند تازه وارد، سال پیش در میلان به نمایش گذاشته شد ولی به تازگی اولین فروشگاه انحصاری این برند در لندن افتتاح شده است. مدیرعامل بوگاتی هنگام افتتاح این فروشگاه گفت: « بی تردید تولید خودروهای اسپرت لوكس همیشه هدف اصلی ما باقی خواهد ماند اما دیدیم بد نیست به عرصه‌های دیگر هم وارد شویم.» این شركت گشایش فروشگاه‌هایی در دوبی، دوحه و. . . را در برنامه خود دارد.

سامسونگ جدید با روكش طلا

Samsung

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

شركت سامسونگ به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند خود، آلفا رونمایی كرده است. این گوشی صفحه‌ای حدود پنج اینچ دارد و دوربینی با كیفیت ۱۲ مگاپیكسل درون آن نصب شده است. همزمان با عرضه گوشی آلفا در بازار جهانی، شركت گلدجنی نسخه طلایی این گوشی را هم تولید كرده است. در نمونه طلایی آلفا یك كاور از جنس طلای ۲۴ عیار در پشت گوشی كار شده است. شركت گلدجنی، یك شركت انگلیسی است كه نسخه طلایی محصولات مختلف را تولید و در بازار ارائه می‌كند.

سنگ تمام با مار پیتون

GUCCI

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

گوچی امسال برای طراحی‌ نیم‌بوت‌های پاییزی‌اش سراغ مار پیتون رفته است، آن هم در دو رنگ صورتی و آبی كبود. خب همین كافی است تا این برند ایتالیایی مثل همیشه همه طرفداران صنعت مد را شیفته و مجذوب خودش كند، اما این برند فقط به همین ایده بسنده نكرده و در طراحی این نیم‌بوت هم سنگ‌تمام گذاشته است. پنجه این نیم‌بوت كه یك پاشنه كوتاه دو سانتی هم دارد درست مثل یك كالج البته به سبك و با نشان گوچی طراحی شده است. گوچی حواسش به خانم‌هایی كه میانه‌ای با مارپیتون ندارند هم بوده و همین طرح را در چرم‌های ساده به رنگ مشكی، عسلی و بژ تكرار كرده است.

افسار زمان را دست بگیرید

FOSSIL

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

به كمك ساعت تازه‌وارد فسیل می‌توانید زمان را درست و حسابی روی مچ‌تان مهار كنید. وقتی زمان را در آن واحد هم به صورت كامپیوتری و هم با عقربه مشاهده كنید دیگر وقت از دست‌تان در نمی‌رود كه هیچ، قدر لحظه‌لحظه آن را هم می‌دانید. خلاصه اینكه به كمك این ساعت شما گذر زمان را بدجوری حس می‌كنید. ساعت تازه‌وارد فسیل Ellwood Digital Leather Watch تركبیی است از چوب و فلزکه طراحی آن در نگاه اول داشبرد ماشین‌های قدیمی را در ذهن زنده می‌كند، بندهای چرمی‌اش هم كه مزید بر علت می‌شوند تا تصویری قدیمی را به خاطرتان بیاورند؛ اما گول این ظاهر ساده را نخورید این ساعت، دنیایی بسیار پیشرفته و كاملا مدرن را درون خودش جا داده است.

طرح‌های دیروز به سبك امروز

DOLCE & GABBANA

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

از هرچه بگذریم از كنار كیف و پوتین رزدوزی شده DOLCE & GABBANA نمی‌توانیم به همین سادگی‌ها عبور كنیم. كیف و پوتین پیشنهادی این برند برای پاییز و زمستان امسال با همه تازگی‌شان نشانی از گذشته در خود دارند. رزهای مخملینی كه روی بدنه پارچه‌ای این كیف و كفش تكه‌دوزی شده‌اند علاوه بر اینكه زیبایی آنها را دوچندان كرده شما را می‌برد به خاطره لباس‌های قدیمی؛ لباس‌هایی كه همه زیبایی‌شان را مدیون تكه‌دوزی‌هایی بودند كه با ظرافت تمام روی آنها دوخته می‌شد. حالا این كیف و پوتین كه رز و كلید نشان معروف DOLCE & GABBANA روی‌شان جاخوش كرده، قرار است در اوج تازگی شما را به همان روزها پیوند بزنند.

طبیعت روی میز صبحانه

Villeroy & Boch

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

طراحی تازه Villeroy & Boch كه زمان زیادی از ورود آن به بازار نمی‌گذرد شما را به دنیای طبیعت می‌برد؛ طبیعتی كه در عین شادابی همانقدر كه انتظارش را دارید مدرن هم است. گل‌های رنگارنگ مجموعه «Anmut Flowers» با اجرای منحصربه‌فردشان روی تك‌تک پارچه‌های این سرویس حس طراوت، جوانی و پویایی را زنده می‌كنند و تصویری منحصربه‌فرد به میز صبحانه یا ناهار شما می‌بخشند.

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

ویژگی‌مهم‌تر اینكه رنگ‌‌های متنوع گل‌های نقش‌بسته روی این سرویس دست شما را برای تركیب رنگ باز می‌گذارد. شما با انتخاب این سرویس می‌توانید میزتان را برای ناهار، عصرانه و. . . به رنگ سبز، بنفش یا حتی قرمز بچینید.

۵۶ قطعه برلیان؛ فقط همین!

CHANEL

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

كمپانی شنل پاییز امسال یك ساعت ساده اما تا دل‌تان بخواهد پرطمطراق پیشكش طرفدارانش كرده است. صفحه اصلی این ساعت كه زنجیر آشنای شنل جای بند آن را بازی می‌كند تركیبی است از طلای رزگلد (با عیار ۱۸) و ۵۶ قطعه كوچك برلیان. صفحه آن هم صفحه‌ای است سیاه و بدون شماره تا عقربه‌های طلایی روی آن به قدر كفایت خودنمایی كنند. كافی است این ساعت را با عینك فریم گربه‌ای شنل كه بخشی از دسته‌های ظریف آن را تركیبی از تكه‌های برلیان و زنجیر شنل تشكیل می‌دهند هماهنگ كنید تا یك شنل‌باز همه چیز تمام به نظر بیایید.

زرد مخملین

FENDI

در بازار زمستانی‌ها چه خبر است‌؟

كمپانی ایتالیایی فندی كه شهرتش را مدیون كیف‌های دستی است كه طراحی می‌كند سال‌هاست در زمینه طراحی لباس، كفش، كیف، عینك آفتابی و زیورآلات هم دستی دارد. پالتوی انتخابی ما هم پیشنهاد همین برند برای پاییز و زمستان پیش‌روست. فندی امسال در میان طراحی‌هایش سراغ پارچه مخمل رفته است؛ پارچه مخملی كه ویژگی اصلی آن تركیب رنگ‌های مشكی، طوسی و آبی‌‌زنگاری با رنگ زرد است. همانطور كه در تصویر می‌بینید این برند مثل همیشه كیفی از همین جنس و با همین تركیب رنگی طراحی كرده تا همه چیز با هم هماهنگ باشد. كفش پیشنهادی فندی برای این تركیب كفشی است كاملا به‌روز، به سبك و سیاق كفش‌های امسال با پاشنه‌ای پهن و مکعبی به رنگ زرد. تركیب رنگ مشكی و زرد در این كفش كه روی مچ را كاملا می‌پوشاند همخوانی كاملی با پالتوی مخمل پیشنهادی این برند دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج