۱۶۴۹۲۱
۵۰۵۶
۵۰۵۶
پ

خوش‌پوشی در زمستان

راه و رسم ست كردن لباس‌های گرم

كیف بزرگ و سبك با جنس خوب همیشه همراه مناسبی برای خانم‌هاست و در كنار این بوت، قطعه كم شده این پازل است. این كیف در عین جادار بودن، فوق‌العاده شیك و برازنده دستان خوش‌سلیقه شماست.

راه و رسم ست كردن لباس‌های گرم
مجله زندگی ایده آل:

راحت و كاربردی

كیف بزرگ و سبك با جنس خوب همیشه همراه مناسبی برای خانم‌هاست و در كنار این بوت، قطعه كم شده این پازل است. این كیف در عین جادار بودن، فوق‌العاده شیك و برازنده دستان خوش‌سلیقه شماست. پس در گنجینه كیف‌های خود حتما این گزینه را فراموش نكنید.

ساده اما خاص

خانم‌ها عجله كنید! این بوت شتری رنگ برای شما بسیار برازنده است. با این بوت قدم‌ها را هماهنگ‌تر برمی‌دارید و می‌توانید با یك شلوار قهوه‌ای یا كرم فیت‌كات بپوشید تا مدل بوت كاملا مشخص باشد. همچنین هماهنگی عجیبی كه با كت چرم خردلی دارد به خاص شدن شما، كمك زیادی می‌كند.

راه و رسم ست كردن لباس‌های گرم

انتخاب روز

در ستی که ازدستبند، دستکش و چکمه چرم تهیه شده ، بهترین انتخاب برای تن‌پوش زمستانی یک کت چرم کوتاه است. یادتان باشد برای زمستان امسال این کت‌های چرم رایج شده‌اند و شما خانمی باب روز به حساب می‌آیید.

اگر می‌خواهید نگاه‌ها را خیره کنید

به این دستبند خوب دقت كنید. شك نكنید كه باید با چنین تركیبی به‌دنبال زیورآلات به رنگ‌های قهوه‌ای و طلایی باشید. این دستبند با تلفیق رنگی ست‌تان، مطمئنا می‌تواند ظاهرتان را بیش از پیش تغییر دهد.

باب سلیقه‌های خاص

به جنس بافتنی و چرم دستكش نگاه كنید، این دستكش در كنار زیبایی طراحی خاص، دست‌های شما را گرم خواهد كرد. تكه چرم خردلی كه روی دستكش است با ست شما هماهنگی كامل دارد. شك نكنید كه این دستكش، مهر تایید خوش‌پوشی‌تان است.

شیك و اسپرت

این بلوز گشاد كه روی سرشانه می‌افتد، تن‌پوش نرم و لطیفی برای شماست. رنگ این بلوز آرامش خوبی به شما القا می‌كند و برای یك ‌مهمانی عصر بسیار مناسب است. می‌توانید آن را با یك شلوار تنگ هماهنگ كنید.

منحصر به فرد

واقعا این بوت طوسی زیباست! طرح جالب و بامزه‌ای دارد. پیشنهاد ما به شما این است كه این آگ را با یك شلوار سفید یا طوسی استفاده كنید. به این ترتیب جلوه بوت دوچندان می‌شود ولی با شلوار جین هم این بوت زیبایی خاص خود را دارد.

متفاوت و دوست‌داشتنی

این كیف ساده با پارچه گیپور انتخاب مناسبی برای این ست است و می‌تواند یك همراه همیشگی برای شما باقی بماند. در این روزها، شیك بودن این كیف دست شما را باز می‌گذارد تا بتوانید در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده كنید.

راه و رسم ست كردن لباس‌های گرم

گرم گرم

این پالتو طراحی جالبی دارد. یك پالتوی ساده كرم كه یك لایه كلفت پشم هم زیر آن قرار دارد و گرمای آن را دو چندان می‌كند. این مدل برای خانم‌هایی كه مجموعه‌های اسپرت را بیشتر می‌پسندند، مناسب‌تر است. این پالتو كاملا هماهنگ با روزهای سرد زمستانی است.

كمی گرم شوید!

شال كرم ساده! همیشه می‌تواند برای هر شرایط و مکانی گزینه مناسبی باشد. این شال، ست شما را تكمیل می‌كند و با طرح و رنگ كاملا هماهنگ دور گردن شما می‌تواند لبخند را روی لبان شما بیاورد و رضایت را در چشمان‌تان برای دیدن این همه سلیقه پیدا كنید.

ظاهری متفاوت

این هم برای سرمایی‌ها! این لباس از جنس تریكو است و به‌دلیل ضخامت كاموایی آن، گرمای بیشتری نسبت به سایر بلوزها ایجاد می‌كند. این بلوز با طرح جالبی كه دارد انتخاب شایسته‌ای برای شما خانم‌های خوش‌تیپ است. مدل گشاد این بلوز با ست شما هارمونی دلچسبی دارد و هماهنگی زیبایی پیدا كرده‌اند.

همنشینی طوسی و آبی

شاید تا امروز به تركیب طوسی با آبی، فكر نكرده بودید اما این گردنبند طرح بافتنی دقیقا همان اتفاقی است كه شما را به تركیب رنگ‌های متفاوت تشویق می‌كند. این گردنبند، یك طرح كاملا خاص و زاییده نگاه خلاق طراح است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج