۱۶۶۱۲۵
۵۴۶۹
۵۴۶۹
پ

پانچو؛ تن پوش زمستانیِ خاص پوشان

اگر از سر و كله زدن با دنیای تكراری پالتوها خسته شده است.شاید همین تنوع‌طلبی و متفاوت‌خواهی خانم‌ها باعث شد تا پانچو به‌عنوان تن‌پوشی زمستانی از آمریكای‌جنوبی و بومیان مكزیك به سراسر دنیا منتشر شود.

پانچو؛ تن پوش زمستانیِ خاص پوشان
مجله زندگی ایده آل - دریا بکتاش: بی‌شك هر خانمی كه به تنوع در لباس پوشیدن اهمیت می‌دهد، از سر و كله زدن با دنیای تكراری پالتوها خسته شده است. تنوع در رنگ و مدل هم بعد از سال‌ها خسته‌كننده می‌شود و هر كسی دلش می‌خواهد تن‌پوش تازه‌ای با طرح و مدلی متفاوت پیدا كند. شاید همین تنوع‌طلبی و متفاوت‌خواهی خانم‌ها باعث شد تا پانچو به‌عنوان تن‌پوشی زمستانی از آمریكای‌جنوبی و بومیان مكزیك به سراسر دنیا منتشر شود. سال‌هاست طراحان، پانچو را در مجموعه‌های زمستانی خود جای داده‌اند.

پانچو؛ تن پوش زمستانیِ خاص پوشان

از شما چه پنهان در مجموعه‌های پاییز و زمستان امسال هم می‌توانید طرح‌های مختلف از پانچو را ببینید. بیشتر طراحان از پشم كشمیر برای تولید پانچو استفاده كردند و به همین دلیل لباسی نرم و گرم محسوب می‌شود اما اگر پانچو را هم به‌عنوان گرم كننده زمستان خود تجربه كرده‌اید، وقت آن است كه با شنل آشنا شوید.

طرحی ساده، فرصتی برای هنرنمایی

با شنیدن كلمه شنل، یاد داستان شنل قرمزی می‌افتید و تصویری كودكانه در ذهن شما نقش می‌بندد. اشتباه هم نمی‌كنید، شنل دختر داستان شنل قرمزی نمونه اولیه شنل است. شنل به دلیل فرم و برش پارچه به طراحان فرصت خلاقیت و هنرآفرینی زیادی داده و می‌دهد. پانچو یك پارچه مستطیلی است كه برشی در وسط آن ایجاد شده است.

شنل، یك پارچه با برش دایره‌ای كامل است كه ایجاد یك شكاف در شعاع پارچه، باعث به‌وجود آمدن شنل شده است. كامل بودن فرم شنل، فرصت هنرنمایی را برای طراحان فراهم كرده است که می‌توانند با ایجاد تغییراتی كم یا زیاد تن‌پوشی امروزی از شنل بسازند. با كارهایی كه طراحان با شنل كرده‌اند، شما می‌توانید تصویر قدیمی خود از شنل را دور بریزید و با شنل‌های زیبا و برازنده امروزی آشنا شوید. نگاهی به مجموعه پاییز و زمستان طراحان مختلف نشان می‌دهد، در سال جاری نگاه ویژه‌ای به شنل شده و می‌توان مدل‌های مختلفی از شنل را دید. البته بیشتر مدل‌های پیشنهادی برای خانم‌ها هستند و در مجموعه‌های مردانه به‌صورت محدود و تك دیده می‌شود.

سرقت از آقایان

پانچو؛ تن پوش زمستانیِ خاص پوشان

در دوران ملكه ویكتوریا، استفاده از شنل كاربرد زیادی داشته و بخشی از لباس نیروهای ارتش بوده است. سال‌ها بعد با تغییر شكل، نقش بارانی را ایفا می‌كرد كه به‌خصوص در میان اهالی انگلستان طرفدار زیادی داشته است. در یك قضاوت كلی می‌توان گفت شنل لباسی است از دنیای مردانه که وارد دنیای زنانه شده است.

نسخه مدرن شده

پانچو؛ تن پوش زمستانیِ خاص پوشان

این هم یك نمونه شنل كلاسیك است با این تفاوت كه طراح، دو شكاف اضافی جلوی كار ایجاد كرده تا مصرف‌كننده بتواند بدون درآوردن شنل، دست‌هایش را خارج كند. داشتن آستر باعث می‌شود این شنل لباس گرم‌تری برای روزهای سرد باشد.

سبک و گرم

پانچو؛ تن پوش زمستانیِ خاص پوشان

این نمونه شنلی است كه حسابی تنگ شده و پارچه آن چین نمی‌خورد. جلوی این شنل دو شكاف ۳۰ سانتی‌متری برای بیرون آوردن دست طراحی شده است. برای دوخت آن هم از پارچه پشمی نازك و كوبیده شده استفاده شده، به همین دلیل با وجود گرمای مطبوع سبك و
كم جاست.

ترکیبی تازه

پانچو؛ تن پوش زمستانیِ خاص پوشان

این نمونه‌ای مدرن از شنل است كه در كارهای طراحان امسال دیده می‌شود. در این نمونه طرح بارانی و شنل با هم تركیب شده‌اند؛ به همین دلیل كاربردی‌تر از شنل‌های رایج به‌نظر می‌رسد و اغلب به‌عنوان بارانی قابل استفاده است چون پارچه بارانی در دوخت آن به كار رفته است.

جایگزینی برای کت

پانچو؛ تن پوش زمستانیِ خاص پوشان

این شنلی است كه می‌توانید جایگزین كت استفاده كنید. جلوی این شنل، یك ردیف دکمه كار شده و به همین دلیل این امكان را به شما می‌دهد كه به جای پوشیدن از سر مانند كت تن كنید. این شنل برای شركت در برنامه‌های رسمی انتخاب خوبی است.

کلاسیک و محبوب

پانچو؛ تن پوش زمستانیِ خاص پوشان

این شنل بیش از همه به فرم كلاسیك شنل شبیه است. دایره‌ای با یك برش در جلو كه تمام بالاتنه را در خود فرو می‌برد. در این كار طراح برای متفاوت كردن شنل، از كمربند پهنی استفاده كرده كه دور كمر پیچیده و در جلو بسته می‌شود.

لوکس و فاخر

پانچو؛ تن پوش زمستانیِ خاص پوشان

یقه پوست این شنل بیش از همه به چشم می‌آید و جلوه تن‌پوشی رسمی و فاخر را به آن می‌دهد. رنگ زرشكی یا دانه‌اناری این شنل هم در به‌وجود آمدن این حس نقش مهمی دارد. طراح برای كامل كردن وقار این محصول از هشت عدد دکمه طلایی استفاده كرده كه در چهار ردیف دو تایی كار شده‌اند.

برای خاص پوشان

پانچو؛ تن پوش زمستانیِ خاص پوشان

این هم تركیبی از پالتو و شنل محسوب می‌شود. قسمت جلوی این كار از پالتو الهام گرفته شده و برای آستین و قسمت پشت كار یك شنل ساده اضافه شده است. تركیب پارچه مشكی مات و براق به زیبایی بیشتر این كار كمك كرده است.

دنیای اسپرت پوش ها

پانچو؛ تن پوش زمستانیِ خاص پوشان

این هم یك نمونه اسپرت برای كسانی كه دوست دارند شنل خود را با شلوار جین و سایر لباس‌های اسپرت بپوشند. رنگ سبز این شنل و جنس كتان پارچه، حالت اسپرت و غیررسمی به آن داده است. كمربند كار شده این امكان را به شما می‌دهد كه در صورت دلخواه كمی تنگ‌تر بپوشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج