جاباما
۱۶۶۵۲
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

کتاب رکوردهای گینس چقدر خریدار دارد؟

پرفروش ​ترین​ کتاب های ۲۰۱۱ + عکس جلد

موسسه‌ تحقیقاتی «نیلسن بوک‌اسکن» فهرستی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۲۰۱۱ ارائه کرده که کتاب رکوردهای جهانی گینس نیز در رتبه ششم این لیست قرار گرفته است.

موسسه‌ تحقیقاتی «نیلسن بوک‌اسکن» فهرستی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۲۰۱۱ ارائه کرده که کتاب رکوردهای جهانی گینس نیز در رتبه ششم این لیست قرار گرفته است.

در حالی که در بهترین شرایط و در خوش بینانه ترین حالت، در کشورمان یک کتاب بعد از یکسال ۴بار تجدید چاپ می شود و به فروش استثنایی ۲۰هزار نسخه می رسد، فهرست بیست کتاب پرفروش دنیا در سال گذشته میلادی فروش یک میلیون تا ۲۴۰ هزار نسخه را با عنوان «پرفروش» خطاب می کند.

در این لیست، نام رمان‌های معروفی چون «کمک»، «یک روز» و سه‌گانه‌ی استیک لارسن به چشم می‌خورد. نام ۱۰ رمان برتر این لیست در ادامه آمده است:

رتبه‌ اول این فهرست با فروشی ۹۳۵ هزار و ۳۵۵ نسخه‌ای به «یک روز» دیوید نیکولاس رسید.

پرفروش ​ترین​ کتاب های 2011 + عکس جلد

کتاب «وعده‌های۳۰ دقیقه‌ای جیمی» به قلم جیمی اولیویر با ۴۸۴ هزار و ۳۳۸ نسخه فروش رتبه‌ دوم این فهرست را از آن خود کرد. سومین کتاب پرفروش سال ۲۰۱۱ «یک ذره‌ کوچک شگفت‌انگیز» بود که توسط داون فرنچ به نگارش درآمده بود.

پرفروش ​ترین​ کتاب های 2011 + عکس جلد

رمان «اتاق» اما دونوگ که در سال گذشته جایزه‌ کشورهای مشترک‌المنافع را برای نویسنده‌اش به ارمغان آورد،‌ با ۴۰۲ هزار و ۱۰۸ نسخه فروش در مقام چهارم نشست.

پرفروش ​ترین​ کتاب های 2011 + عکس جلد

رمان معروف کاترین استاکت هم در رتبه‌ پنجم این فهرست نشست. «کمک» که اخیرا اقتباس سینمایی آن ساخته شده است‌، در سال گذشته میلادی ۳۸۲ هزار و ۴۶۸ نسخه فروش داشته است.

«کمک» در سال ۲۰۰۹ یکی از پرفروش‌ترین آثار داستانی دنیا بود. این رمان درباره‌ خدمتکاران آفریقایی ـ آمریکایی است که در خانه‌ سفیدپوستان کار می‌کنند.

«رکوردهای جهانی گینس۲۰۱۲» نیز ششمین کتاب پرفروش سال ۲۰۱۱ لقب گرفت. جان گریشام جنایی‌نویس معروف آمریکایی با فروش ۳۱۴ هزار و ۴۷۱ نسخه از رمان «اعترافات» خود توانست در ششمین رتبه‌ این فهرست بنشیند.

پرفروش ​ترین​ کتاب های 2011 + عکس جلد

دو رمان از سه‌گانه‌ معروف استیگ لارسن یعنی «دختری که به لانه‌ی زنبور لگد زد» و «دختری که با آتش بازی کرد» به ترتیب نهمین و دهمین کتاب پرفروش سال ۲۰۱۱ شدند. کارل استیگ ـ ارلاند لارسن (۲۰۰۴ - ۱۹۵۴) که با نام مستعار ادبی استیگ لارسن آثار خود را به فروش می‌رساند، نویسنده و روزنامه‌نگار معروف سوئدی بود که شهرت خود را با سه‌گانه‌ی جنایی خود، «هزاره»، به‌دست آورد.

این رمان‌ها در چند سال گذشته همواره یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سطح جهان بوده‌اند. وی در سال ۲۰۰۸ بعد از «خالد حسینی»، نویسنده‌ افغان، به عنوان دومین نویسنده‌ پرفروش در سطح دنیا معرفی شد.


منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پرفروش ​ترین​ کتاب های 2011 + عکس جلد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج