۱۶۷۲۱۴
۵۳۳۲
۵۳۳۲
پ

دکور خانه به سبک ژاپنی ها

هر یک از ما وقتی به نام ژاپن برخورد می کنیم، بگونه ای احترام آمیز با این نام برخورد می کنیم. شاید این نوع برخورد مربوط به برداشتی است که هر یک از ما در مورد این کشور و مردمش داریم.

دکور خانه به سبک ژاپنی ها
برترین ها: هر یک از ما وقتی به نام ژاپن برخورد می کنیم، بگونه ای احترام آمیز با این نام برخورد می کنیم. شاید این نوع برخورد مربوط به برداشتی است که هر یک از ما در مورد این کشور و مردمش داریم در خاطرات کسانی هم که به این کشور سفر کردند نیز بیشتر به موارد مثبت مردم ژاپن اشاره می کنند.

نظم نیز از دیگر خصوصیات مردم ژاپن است به همین دلیل، این مطلب را به دکوراسیون مدرن ژاپنی اختصاص داده ایم. دکوراسیون این فرهنگ، بر مینیمالیست بودن تاکید بسیار دارد. دو آپارتمانی که تصاویر آنها را در ادامه مشاهده خواهید کرد نشان می دهد ژاپنی ها به شیک، مینیمال بودن و فضاهای منفی توجه بسیاری دارند. یعنی هیچ گزینه ای در خانه بی دلیل انتخاب نشده است و همه برای وجودشان دلیل خوب و موجهی دارند.

استفاده از چوب های طبیعی از دیگر ویژگی های خانه های ژاپنی است که در همه گوشه و کنار خانه به نوعی از آن استفاده می شود. رنگ های روشن، استفاده از نور خورشید و نور طبیعی و چوب مواردی هستند که حتی در خانه های کوچک ژاپنی حتما استفاده می شوند.

آپارتمان اول

دکور خانه به سبک ژاپنی ها

دکور خانه به سبک ژاپنی ها

دکور خانه به سبک ژاپنی ها

دکور خانه به سبک ژاپنی ها

دکور خانه به سبک ژاپنی ها

دکور خانه به سبک ژاپنی ها

دکور خانه به سبک ژاپنی ها

دکور خانه به سبک ژاپنی ها

دکور خانه به سبک ژاپنی ها

دکور خانه به سبک ژاپنی ها

دکور خانه به سبک ژاپنی ها

دکور خانه به سبک ژاپنی ها

دکور خانه به سبک ژاپنی ها

آپارتمان اول، یک واحد قدیمی اما بازسازی شده است. تیم طراحی این واحد Sinato Architects و سن اصلی خانه، حدود ۲۰ سال است. این گروه طراحی، فضای داخلی آپارتمان را به گونه ای نوسازی و دکور کرده اند که با دیدن عکس ها به هیچ وجه نمی توان حدس زد این خانه سن و سالی دارد و قدیمی است.

در طراحی این آپارتمان، دلباز بودن فضا بسیار مهم بوده است. به همین دلیل هیچ دیوار اضافه ای در آن مشاهده نمی شود. هیچ کدام از اتاق ها در ندارند و در عوض، دیواره های نیمه برای جداسازی اتاق ها برای آنها در نظر گرفته شده است. این ایده کمک کرده تا نور آفتاب در همه خانه پخش باشد.

دیوار اصلی خانه که به صورت کلی از جنس چوب انتخاب شده است، مدلی شبیه «تراس داخلی» دارد و علاوه بر تفکیک بخش های خانه، کمدهایی برای قرار دادن وسایل نیز در خود دارد. همچنین از آن می توان برای آویختن تابلوهای دکوری زیبا یا نصب شلف و قرار دادن وسایل دکوری یا کتاب، بهره گرفت.

آپارتمان دوم


دومین آپارتمان نیز بازسازی شده است. این آپارتمان ۷۵ متر مربع مساحت دارد و در غرب استرالیا واقع شده است. موسسه دکوارسیون Clare Cousins این واحد را به سبک ژاپنی تزئین و دکوره کرده است. این آپارتمان برای یک زوج جوان است که دو فرزند نیز دارند.

در چنین واحد کوچکی، باید اتاق و فضایی برای کودکان در نظر گرفت تا استقلال خود را داشته باشند. در ضمن، بچه ها به بازی نیاز دارند. همین امر موجب شده تا مساحت اتاق ها کم و در عوض فضای نشیمن بزرگ تر در نظر گرفته شوند. از همه فضاهای این خانه باید استفاده شود تا در عین حفظ خلوتی خانه، فضای کافی برای بازی و تفریح و مهمانی نیز وجود داشته باشد.

برای این امر، تختخواب تاشو انتخاب شده است تا در طول روز جمع شود و فضای بیشتری به نشیمن ببخشد. در همین فضای کوچک، برای مهمان نیز تختخوابی در نظر گرفته شده است که در مواقع غیرضروری می توان از آن برای انبار وسایل اضافه استفاده کرد.

تاقچه های قابل جابه جایی این امکان را به ساکنین خانه می دهند تا هر وقت که نیاز دانستند، جای وسایل را تغییر دهند. در سرویس بهداشتی از کاشی های سفید و دستگیره های طلایی استفاده شده است. رنگ سفید و وجود پنجره که به ورود نور بیشتر کمک می کند، برای بزرگ تر دیده شدن سرویس بسیار مهم هستند. بدون هیچ دیوار اضافه ای، فضای حمام و دستشویی یکی شده است تا از فضا بهترین استفاده بشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج