۱۶۷۳۹۵
۱ نظر
۵۰۴۷
۱ نظر
۵۰۴۷
پ

كرم‌هاي دور چشم برای فرار خانم‌ها از پیری

به سن و سال‌تان نگاه نكنيد، درست از همان اوايل جواني بايد مراقبت‌هاي ويژه از پوست خود را آغاز كنيد. مراقبت‌هايي كه علاوه بر جنبه بهداشتي آن، اجازه نمي‌دهد گرد پيري روي صورت‌تان بنشيند

كرم‌هاي دور چشم برای فرار خانم‌ها از پیری
مجله سیب سبز - شقايق جعفري : به سن و سال‌تان نگاه نكنيد، درست از همان اوايل جواني بايد مراقبت‌هاي ويژه از پوست خود را آغاز كنيد. مراقبت‌هايي كه علاوه بر جنبه بهداشتي آن، اجازه نمي‌دهد گرد پيري روي صورت‌تان بنشيند. ما با راهنمايي دكتر نگار كريمي، دكتر هومن رفيعي، متخصصان پوست و دكتر مازيار جودكي دار وساز براي انتخاب معتبرترين و پرطرفدارترين محصولات بازار زيبايي به شما كمك مي‌كنيم.

چشم‌هاي‌تان را جوان‌تر كنيد

شايد گلايه بيشتر خانم‌هايي كه به‌دنبال كرم‌هاي دور چشم موثر مي‌گردند همين باشد كه اين كرم‌ها هيچ تاثيري در ازبين رفتن چين و چروك‌هاي اطراف چشم ندارد و امتحان كردن‌شان بي‌فايده است. اما هميشه اين‌گونه نيست چون محصولاتي هم هستند كه امتحان خود را پس داده‌اند. محصولات استي لودر هميشه به‌دليل قيمت بالايي كه دارند شايد براي عده‌اي از شما انتقادبرانگيز باشند.

كرم‌هاي دور چشم برای فرار خانم‌ها از پیری

كرم گلوبال استي لودر ليفتينگ بسيار قوي است ونتايج آزمايش‌های باليني آن روي ۲۴ خانم نشان داده كه تنها پس از چهار هفته استفاده از اين محصول تا ۹۲درصد پوست دورچشم آنها محكم‌تر شده است. به‌علاوه به استناد تجربه مصرف‌كنندگان آن، اين كرم علاوه بر كاهش تيرگي دورچشم، فرم چهره شما را هم باز مي‌گرداند و شادابي آن را دوچندان مي‌كند.

نظر متخصص:

براي محصولي كه ارزشش را داشته باشد هزينه مانع چندانی نخواهد بود، به‌علاوه براي حجم كرمي كه در ظرف قرار داده شده، به‌صرفه به‌نظر مي‌رسد.

روش مصرف:

شما مي‌توانيدلايه ضخيمي از این کرم را دور چشم خود بماليد و بعد از سه دقيقه با پنبه، اضافه آن را از پوست خود پاك كنيد.

قيمت: ۲۴۰ هزار تومان

اين كرم كار كانسيلر را هم انجام مي‌دهد

پيري و بروز نشانه‌هاي آن در ظاهر هر كسي مهم‌ترین عاملی است موجب می‌شود خانم‌ها همواره به‌دنبال امتحان روش‌هاي مختلف براي پيشگيري از آن هستند. يكي از محصولاتي كه به جز خاصيت جوانسازي پوست، كمك شاياني به درمان لك و افتادگي‌هاي پوست اطراف چشم مي‌كند كرم دور چشم كدلي است.

كرم‌هاي دور چشم برای فرار خانم‌ها از پیری

مواد مغذي تشكيل‌دهنده اين كرم كه از روغن آووكادو و هسته انگور تشكيل شده، بلافاصله تيرگي زير چشم را اصلاح كرده و ظاهري سالم و شفاف به آن مي‌بخشد. اين كرم به‌دليل پوشانندگي نسبي، مي‌تواند جايگزين خوبي براي كانسيلرهاي آرايشي باشد. به‌علاوه كافئين مفيد به‌كار رفته در آن باعث رطوبت رساني پوست دور چشم مي‌شود.

نظر متخصص:

اين محصول طبق نظرسنجي‌هاي به‌دست آمده، رضايت جمع زيادي از مصرف‌كنندگان را جلب كرده است.

روش مصرف:

مقدار لازم كرم خود را اطراف چشم پخش كنيد و با ضربه‌هاي آهسته نوك انگشتان به جذب آن کمک كنيد.

قيمت: ۱۹۰ هزار تومان

برای چروک‌های سطحی

براي افرادي كه به ظاهر خود اهميت زيادي مي‌دهند، درمان گودي و سياهي چشم يكي از دغدغه‌هاي زيبايي است. عده زيادي هم هستند كه در مدت كوتاهي سر و كله اولين چروك‌هاي سطحي در اطراف چشم آنها پيدا شده و براي عميق‌تر نشدن آنها دنبال راه چاره هستند. كرم مديلن علاوه بر جلوگيري از ايجاد چين و چروك دور چشم، رطوبت موردنياز در ناحيه دور چشم را تامين كرده، پف و هاله سياه دور آن را هم از بين مي‌برد. اين كرم با قيمت مناسب مي‌تواند انتخاب خوبي براي پيشگيري از چروك‌هاي شما باشد.

كرم‌هاي دور چشم برای فرار خانم‌ها از پیری

نظر متخصص:

براي افرادي كه خط و خطوط اطراف چشم آنها سطحي است، گشتن به‌دنبال راه‌حل‌هاي پزشكي يا استفاده از كرم‌هاي گران‌قيمت با ليفتينگ بالا پيشنهاد مناسبي نيست. در عوض ژل-كرم‌هاي رطوبت‌رسان باعث گردش خون بيشتر مويرگ‌هاي اطراف چشم می‌شود و با داشتن ويتامين k و ماده موثر هالوكسيل (عامل جذب كبودي و محرك گردش خون) مي‌تواند انتظارات شما را برآورده سازد.

روش مصرف:

مقداري از كرم را روي پوست قرار داده و به‌وسيله ماساژ آن را جذب پوست اطراف چشم كنيد. (روزي دو مرتبه)

قيمت: ۲۴ هزار تومان

خستگی را مهار کنید

حساس‌ترين نقطه در صورت كه به وضوح آثار استرس و خستگي ما را نمايان مي‌كند، چشم‌ها هستند؛ جزئي از صورت كه تنها با مراقبت‌هاي بهداشتي و آرايشي مي‌توانيد ظاهري سالم و بهتر به آنها بدهيد. خستگي و پف يا گود رفتگي چشم‌ها زماني از بين مي‌رود كه شما جريان خون را در پوست اطراف چشم‌تان به حد نرمال برسانيد و اين كار را هم ژل - كرم‌هاي لانكوم براي ما انجام خواهند داد. اين محصول با هر بار مصرف، پوست حساس اطراف چشم را مرطوب و به مدت طولاني آبرساني مي‌كند و پوست حساس اين منطقه را در برابر آسيب‌هاي احتمالي و استرس محفوظ نگه مي‌دارد.

كرم‌هاي دور چشم برای فرار خانم‌ها از پیری

نظر متخصص:

براي احياي پوست تيره يا بي‌رنگ شده اطراف چشم و تسكين پف و خستگي‌هاي ناشي از استفاده طولاني مدت از كامپيوتر و موبايل، آنزيم‌هاي Q ۱۰(بازسازي و ترميم سلول‌هاي پوست) كمك شاياني مي‌كند. خانم‌ها و حتي آقايان با پوست حساس دور چشم‏شان مي‌توانند اين محصول را استفاده كنند.

روش مصرف:

روزانه دو مرتبه، يك بند انگشت از ژل- كرم را اطراف چشم خود ماساژ دهيد.

قيمت: ۱۶۵ هزار تومان

با حلقه‌هاي تيره خداحافظي كنيد

بيشتر ما درست زماني به فكر پيشگيري از پيري چهره‌مان مي‌افتيم كه خط و خطوط اطراف چشم ما با خنده و گريه و افزايش سن از بين نمي‌روند و كم‌كم در صورت‌مان جا خوش مي‌كنند. كرم دور چشم نيوآ به تاييد پزشكان و متخصصان پوست از پرطرفدار‌ترين كرم‌هايي است که اين روزها خانم‌هاي پير و جوان سراغ آن مي‌روند.

اين محصول با توليد كلاژن در پوست، آثار خستگي و چين و چروك را از صورت شما محو مي‌كند و با خاصيت آنتي‌اكسيدان خود محافظ مناسبي براي پوست به حساب مي‏آيد. خانم‌هايي كه از هاله‌هاي تيره ايجاد شده در اطراف چشم‌شان شكوه دارند، از مصرف‌كنندگان هميشگي اين كرم هستند و رضايت آنها مي‌تواند دليل خوبي براي انتخابي بجا و مناسب باشد.

كرم‌هاي دور چشم برای فرار خانم‌ها از پیری

نظر متخصص:

اين محصول از لحاظ سازگاري با پوست توسط متخصصان هم تاييد شده است.

روش مصرف:

پوست خود را كاملا تميز كنيد و مقداري از كرم را روي انگشت خود زده و به‌خوبي آن را اطرف چشم ماساژ دهيد.

قيمت: ۳۸ هزار تومان

پوست‌تان را تغذيه كنيد

تمام عواملي كه در بروز مشكلات پوستي ما دخيل هستند از مراقبت نكردن و تغذيه نامناسب پوست‌مان نشات مي‌گيرند. سلول‌هاي پوستي اطراف چشم براي اينكه حالت طبيعي و زيبايی خود را حفظ كنند بايد از منابع غني كلاژن و الاستين (پروتئين‌هايي كه براي استحكام پوست به‌طور طبيعي زير پوست توليد مي‌شوند) تغذيه شوند.

كرم دور چشم كلينيك با تركيبات سبك و فاقد چربي، به سرعت جذب پوست مي‌شود و با افزايش توليد الاستين طبيعي پوست، چين و چروك‌هاي اطراف چشم را كمرنگ مي‌كند. اين محصول تاييد شده ازسوي چشم‌پزشكان و متخصصان پوست فاقد عطر و اسانس است و بدون ايجاد هرگونه آلرژي، آثار پف و چروك‌ها را بعد از مصرف به‌موقع آن برطرف خواهد كرد.

كرم‌هاي دور چشم برای فرار خانم‌ها از پیری

نظر متخصص:

به جز همه عوامل گفته شده در ايجاد چين و چروك‌ها، تنها تعداد معدودي از كرم‌ها بافت آسيب‌ديده پوست كه بر اثر اشعه UV به‌وجود آمده را ترميم مي‌كند. اين محصول در مقايسه با ديگر كرم‌ها با تغذيه بافت‌هاي پوست اين مشكل را هم برطرف خواهد كرد.

روش مصرف:

اين كرم را دو مرتبه در روز (صبح و شب) قبل از زدن مرطوب‌كننده دور چشم خود بزنيد.

قيمت: ۱۷۰ هزار تومان

عضلات دور چشم را تقویت کنید

شايد آزار‌دهنده‌ترين مسئله‌اي كه خانم‌ها و حتي آقايان با هر بار قرار گرفتن در مقابل آينه با آن مواجه مي‌شوند، حلقه‌هاي سياهي است كه اطراف چشم آنها ايجاد شده و هر روز پررنگ‌تر مي‌شوند. هاله‌هاي تيره‌اي كه چشم شما را بي‌روح مي‌كنند و با افزايش خطوط اطراف آن، به مرور زمان آن را گودرفته‌تر نشان مي‌دهند.

كرم‌هاي دور چشم برای فرار خانم‌ها از پیری

این محصول با فرمولاسيون متفاوت خود بازسازي پوست را قطعي كرده و به‌عنوان ضدچروكي قوي معضلات افزايش سن و گودي و سياهي دور چشم را ازبين مي‌برد. اين محصول مناسب براي انواع پوست است و بدون هيچ‌گونه احساس چربي بعد از پخش شدن كاملا جذب پوست مي‌شود.

نظر متخصص:

پوست شما براي دفاع از خود در مقابل چين و چروك‌ها بايد از استحكام و قدرت كافي برخوردار باشد، بنابراين با مصرف روزانه اين نوع كرم مي‌توانيد تاحدودي به نتيجه نسبي خود برای سفت كردن عضلات صورت برسيد.

روش مصرف:

اين كرم را حداقل به مدت سه ماه صبح و شب در نقطه‌هاي كوچك دور چشم ماساژ دهيد تا جذب پوست شود.

قيمت: ۴۵ هزار تومان

التهاب‌ها را از بين ببريد

براي افرادي كه عادت هميشگي به استفاده از محصولات طبيعي با عصاره‌هاي گياهي دارند، انتخاب محصولات معتبر با تركيبات دارويي و گياهي گزينه مناسبي خواهد بود. ليراك با بهره‌گيري از عصاره گياه بابونه، كرم دور چشمی با ويژگي‌هاي ضدچروك، پف و التهاب توليد كرده كه به‌نظر مي‌رسد در مقايسه با محصولات معرفي شده ديگر، تركيبات كامل‌تر و مفيدتري را در هم آميخته است، بنابراين خاصيت نرم‌كننده و ضدالتهاب دي‌اپتي ژل ليراك بعد از مدتي نتيجه مطلوب را براي شما همراه دارد.

كرم‌هاي دور چشم برای فرار خانم‌ها از پیری

نظر متخصص:

نتيجه تنها با استمرار مصرف و رعايت نكات مهم در استفاده از اين محصولات اتفاق مي‌افتد. از طرفي براي افرادي با پوست‌هاي خشك كه نياز مبرمي به استفاده از رطوبت‌رسان براي ترميم بافت‌هاي بي‌روح اطراف چشم دارند، نوع دي‌اپتي كرم همين محصول هم مي‌تواند گزينه مناسبي باشد.

روش مصرف:

هر صبح بعد از بيدار شدن و شب قبل از خواب مقداري از ژل را با كمك نوك انگشتان به‌صورت دوراني روي پوست تميز اطراف چشم ماساژ دهيد.

قيمت: ۷۹ هزار تومان

عصاره‌هاي گياهي را تجربه کنید

خستگي و استرس مهم‌ترين عامل پف‌هاي بدشكل زير چشم و درنهايت تيره شدن و گود رفتن آنهاست. اما براي رفع اين مشكل استفاده از كرم‌هاي داراي عصاره‌هاي گياهي و طبيعي، پيشنهاد بهتري است. كرم ژل دور چشم ايزوليفت اورياژ كه از عصاره طبيعي چاي سبز تهيه شده تخصص ويژه‌اي در ازبين بردن علائم خستگي (پف و گودرفتگي‌ها) دارد.

كرم‌هاي دور چشم برای فرار خانم‌ها از پیری

اين كرم مانند چند محصول بررسي شده ديگر فاقد چربي است و به سرعت جذب پوست مي‌شود تا احساس سنگيني و كشيدگي اطراف چشم‌ها ناراحتي ايجاد نكند. اين محصول همچنين به‌طور قابل‌ملاحظه‌اي خاصيت ارتجاعي پوست شما را افزايش مي‌دهد تا با هر بار خنده، اخم و گريه، چروك‌هاي عميق روي صورت‌تان جا خوش نكند.

نظر متخصص:

اين كرم براي هر نوع پوست مناسب است اما نكته مهم در استفاده از آن تمديد دو تا سه بار آن در طول روز براي اثربخشي بيشتر است.

روش مصرف:

اين كرم بايد با حركات ضربه‌اي ملايم دور چشم خوابانده شود؛مصرف دو يا سه بار در روز به فواصل پنج ساعت.

قيمت: ۶۲ هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا برندهای ایرانی رو نمیگین؟ من دور چشم سینره رو میزنم که واقعا حرف نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج