جاباما
۱۶۷۷۱۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

آهنگ «وقتی میای صدای پات» به یاد حجازی!

جمع کثیری از ستارگان و هنر ایران در جزیره کیش جمع شدند تا به یاد ناصر حجازی و برای کمک به بیماران سرطانی به میدان بروند.

خبر آنلاین: چهارشنبه شب ستارگان تیم ۹۸ فوتبال ایران در کنار جمعی از قدیمی های طلای فوتبال مان با جمعی از هنرمندان سرشناس ایران به کیش رسیدند و آماده بازی خیرخواهانه روز پنجشنبه در ورزشگاه المپیک کیش شدند. علی پروین که از هواپیما ترس دارد اما برای این بازی رنج سفر هوایی را در کنار محمد پسرش و البته حسین هدایتی کشیده است ، علی دایی که همراه با خانواده و جدا از دیگر ستاره های تیم به کیش آمده و تنها برای بازی به ورزشگاه می رود در کنار چهره های سرشناسی چون خداداد عزیزی ، افشین پیروانی ، هاشمی نسب ، مهدوی کیا ، کریم باقری ، فرزاد مجیدی ، رضا شاهرودی ، پژمان بازغی ، امیرعلی دانایی ، محسن عاشوری ، فرشاد پیوس ، محسن افشانی و کلی چهره معروف دیگر ، شام را در رستورانی دریایی در کیش گذراندند و حسابی از خاطرات قدیم شان گفتند. خداداد در تمام این دقایق مثل همیشه میاندار بود و بمب روحیه گروه بود. جمعیت زیادی از مسافران یا اهالی کیش از دیدن این همه چهره سرشناس شگفت زده شده بودند و هیجان داشتند.

نکته مهم مراسم جایی بود که در حین صرف شام ، خواننده موسیقی زنده رستوران وقتی داشت اشعار و ترانه های قدیمی و نوستالزیک را می خواند ، قطعه وقتی «میای صدای پات از همه کوچه ها میاد » را به روح ناصر حجازی تقدیم کرد و همه با او همنوا شده بودند و سرپا ایستادند و ترانه را خواندند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mina

      خدا روح اون خواننده نوستالوژیک رو قرین رحمت الهی کنه, بسیار هم زیبا :)

    • بدون نام

      خداوند هایده عزیز را قرین رحمت کند شماها هرکس را بیشتر بکوبید و بخواهید خرابش کنید مردم اون اشخاص را بیشتر از قبل دوست دارند من نمیدانم چرا سرتان را مثل شترمرغ! در برف فرو کرده اید

    • ناشناس

      روح ناصر خان شاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج