۱۶۸۱۴۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نمایش قدرت آئودی در جاده های لاس وگاس

آئودی با طی مسیر ۸۸۵ کیلومتری از سان‌فرانسیسکو تا لاس‌وگاس، سیستم رانندگی نیمه‌ هوشمند خود را که در واقع سیستمی مابین کروز کنترل و رانندگی هوشمند است، نمایش داد.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: کمپانی‌های مختلف محصولات خود را از راه‌های مختلفی برای رونمایی در نمایشگاه CES به لاس‌وگاس رسانده‌اند، اما ایده‌ی آئودی برای رساندن خودروی هوشمند خود بسیار جالب است. آئودی A۷ Sportback با طی ۸۸۵ کیلومتر از سان‌فرانسیسکو تا لاس‌وگاس، بصورت هوشمند برده است.

نمایش قدرت آئودی در جاده های لاس وگاس

خودروسازان آلمانی در حال نمایش قدرت خود در CES ۲۰۱۵ هستند. آئودی با طی مسیر ۸۸۵ کیلومتری از سان‌فرانسیسکو تا لاس‌وگاس، سیستم رانندگی نیمه‌ هوشمند خود را که در واقع سیستمی مابین کروز کنترل و رانندگی هوشمند است، نمایش داد. این خودرو در حال حاضر می‌تواند بدون کمک راننده کل مسیر را در بزرگراه به تنهایی طی کند، اما همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، همچنان اطمینانی به این سیستم نیست و راننده در پشت فرمان آن را همراهی می‌کند. براساس اطلاعات ارائه شده این سیستم هنوز قادر نیست که در داخل شهر و ترافیک شهری طی مسیر کند.

فناوری مورد استفاده در این خودرو براساس دستاوردهای پیشین این خودروساز است که شامل پنج رادار، اسکنر لیزری و مجموعه‌ای متشکل از دوربین‌های سه‌بعدی در اطراف خودرو است. آئودی A۷ قادر است با استفاده از این سیتسم با سرعتی معادل ۱۱۲ کیلومتر در ساعت در بزرگراه حرکت کرده و بصورت مستقل با تغییر لاین حرکتی از خودروهای دیگر در مسیر سبقت بگیرد.

نمایش قدرت آئودی در جاده های لاس وگاس

در صورتی که خودرو به یک منطقه‌ی شهری نزدیک شود، ماشین متوجه این موضوع می‌شود و با روشن کردن چراغ‌های روی داشبورد راننده را آگاه می‌کند تا کنترل خودرو را به دست بگیرد.براساس اطلاعات ارائه شده توسط آئودی در صورتی که راننده کنترل خودرو را به دست نگیرد، سیستم با پخش یک اعلان خطر، خودرو را به کنار کشیده و به صورت کامل متوقف می‌کند. آئودی اعلام کرده که این فناوری بصورت تجاری می‌تواند روانه‌ی بازار شود و استفاده از چنین محصولاتی راه را برای تولید خودروهای کاملا هوشمند باز می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج