۱۶۹۳۵۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رکود و ثبات قیمت‌ ها در بازار خودرو

رکود بازار خودرو باعث شد تا با وجود نزدیک شدن به ایام بازار شب عید، قیمت خودرو در این بازار ثابت و در برخی موارد نیز کاهشی باشد.

خبرگزاری فارس: رکود بازار خودرو باعث شد تا با وجود نزدیک شدن به ایام بازار شب عید، قیمت خودرو در این بازار ثابت و در برخی موارد نیز کاهشی باشد.

رکود در بازار خودرو در شرایطی حاکم است که فعالان بازار خودرو از ثبات قیمت برخی خودروها و همچنین روند کاهشی قیمت برخی محصولات داخلی در بازار خبر می‌دهند.

بر این اساس، در مورد قیمت خودروهای داخلی می‌توان به کاهش یک میلیون تومانی قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ طی روزهای گذشته اشاره کرد که در حال حاضر این خودرو به قیمت ۳۶.۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

افت ۸۰۰ هزار تومانی قیمت پژو ۴۰۵

قیمت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار مدل V۸ نیز با افت ۸۰۰ هزار تومانی به ۳۷ میلیون تومان رسیده است.

در مورد پژو ۴۰۵ مدل اس‌ال‌ایکس نیز باید به کاهش ۸۰۰ هزار تومانی قیمت این خودرو ومعامله آن به قیمت ۳۱ میلیون تومان در بازار اشاره کنیم.

نوع دوگانه‌سوز این خودرو نیز با افت قیمت ۶۰۰ هزار تومانی این روزها به قیمت ۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

قیمت پژو پارس یک میلیون تومان کاهش یافت

قیمت پژو پارس نیز در بازار با کاهش یک میلیون تومانی، به ۳۷ میلیون تومان رسیده اما نوع دوگانه‌سوز این خودرو همچنان با قیمت ثابت ۳۸.۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت سمند ال‌ایکس نیز تغییری نداشته و این روزها این خودرو با قیمت ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. در عین حال قیمت رانا ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته و به ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

بر اساس این گزارش قیمت وانت باردو با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. در مورد تندر ۹۰ مدل E۲ اتوماتیک ایران خودرو نیز باید به رشد ۳ میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن به قیمت ۵۶ میلیون تومان در بازار اشاره کنیم.

همچنین تندر ۹۰ مدل E۲ با گریبکس دنده‌ای ایران خودرو نیز در بازار ۴۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

ثبات قیمت پراید و تیبا

در مورد محصولات شرکت سایپا نیز باید به ثبات قیمت تیبا در بازار و عرضه آن به قیمت ۲۴ میلیون تومان طی روزهای گذشته اشاره کنیم.

قیمت سایپا ۱۱۱ مدل اس‌ای نیز در بازار ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که تغییری را شاهد نبوده است.

همچنین سایپا ۱۳۱ مدل اس‌ای با قیمت ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سایپا ۱۳۲ مدل اس‌ای نیز با قیمت ۲۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شوند که تغییر قیمتی را طی روزهای گذشته شاهد نبوده‌اند.

در عین حال، تندر ۹۰ مدل E۲ شرکت پارس خودرو با قیمت ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود که رشد یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را طی روزهای گذشته نشان می‌دهد.

پارس تندر تولید شرکت پارس خودرو همچنین با افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی، ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

کاهش تولید تندر۹۰ دلیل اصلی افزایش قیمت این خودرو در بازار است.

سراتو محصول جدید شرکت سایپا در نوع دنده اتوماتیک با اختلاف ۵ میلیون تومان نسبت به قیمت کارخانه، در بازار به قیمت ۹۵ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. نوع دنده‌ای این خودرو نیز ۷۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود که قیمت کارخانه‌ای آن ۷۰ میلیون تومان است.

رشد قیمت برخی خودروهای خارجی

به گزارش فارس، ثبات قیمت خودروهای داخلی در حالی در بازار حاکم است که قیمت برخی خودروهای خارجی به دلیل محدود شدن واردات با افزایش همراه شده است.

بر این اساس، قیمت تیانا با افزایش ۴ میلیون تومانی در بازار به ۱۵۵ میلیون تومان رسیده و یاریس هاچ‌بک مدل ۲۰۱۴ نیز به قیمت ۹۷ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود که رشد قیمت ۲ میلیون تومانی را طی روزهای گذشته تجربه کرده است.

یاریس هاچ‌بک مدل ۲۰۱۵ در بازار به قیمت ۱۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت لکسوس RX۳۵۰ مدل ۲۰۱۴ نیز در بازار با افزایش ۷۰ میلیون تومانی به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

در مورد بنز C۲۰۰ نیز می‌توان به افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی در بازار و عرضه آن به قیمت ۲۹۵ میلیون تومان اشاره کنیم.

قیمت هیوندایی I۲۰ هم با رشد ۳ میلیون تومانی به ۸۸ میلیون تومان رسیده است. در حال حاضر سانتافه مدل ۲۰۱۵ با آپشن کامل در بازار ۲۱۵ میلیون تومان و سوناتا مدل ۲۰۱۵ نیز ۱۶۵ میلیون تومان معامله می‌شوند.

رکود در بازار خودرو در شرایطی حاکم است که فعالان بازار، تغییر وضعیت بازار خودرو را در آینده‌ای نزدیک بعید می‌دانند و معتقدند فعلاً بازار خودرو روندی راکد خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج