۱۶۹۷۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ماکرون منیریه اسپانسر پیراهن پرسپولیس!

شنیدیم چندی است که یک تولیدی ورزشی واقع در میدان منیریه به سفارش دوستان پرسپولیسی، البسه‌ای با مارک «ماکرون» ایتالیا تولید می‌کند!

خبر ورزشی: این جوک جدید را تازه شنیدیم و گفتیم برای شما خواننده گرامی هم تعریف کنیم. شنیدیم چندی است که یک تولیدی ورزشی واقع در میدان منیریه به سفارش دوستان پرسپولیسی، البسه‌ای با مارک «ماکرون» ایتالیا تولید می‌کند!

لطفاً تعجب نكنيد! اين داستان هنوز ادامه دارد؛ توليدي مورد نظر از روي الگوي البسه ماكرون پيراهن‌هايي مي‌دوزد و اين مارك خارجي را روي آن مي‌چسباند آن هم در حالي كه داخل آن مارك ايراني خودنمايي مي‌كند!

متوجه شديد؟ نشديد؟! ايرادي ندارد. ما براي شما توضيح مي‌دهيم. ابتداي فصل قرار بر اين بود كه شركت ماكرون ايتاليا به عنوان اسپانسر جديد پيراهن پرسپوليس، ۴ سري لباس تابستاني، لباس تمرين و گرمكن و شلوار در اختيار اين باشگاه بگذارد. اتفاقاً اين البسه به ايران فرستاده شد اما پشت گمرك ماند چرا كه پرسپوليسي‌ها پولي براي ترخيص آن در بساط نداشتند! دوستان عقل‌هاي‌شان را روي هم ريخته و ديدند چه كار كنند؟ گفتند قيد البسه مارك‌دار اصلي را مي‌زنيم و به رفقاي خود در ميدان منيريه سفارش مي‌دهيم مثل آن را بدوزند!

اشتباه نكنيد! قصه ما هنوز تمام نشده است. وقتي البسه توليد ميدان منيريه با مارك ماكرون ايتاليا به دست بازيكنان رسيد، ديدند اي دل غافل... جوراب‌ها نخ‌كش مي‌شود! جنس پيراهن هم بسيار نازل و بنجل است و همه را به ياد البسه قديمي مي‌اندازد.

يك‌سري از بازيكنان بزرگتر قيد پوشيدن پيراهن را زدند و صداي اعتراض همه درآمد. جالب آنكه كه پيراهن ساير بزرگ ساخت (!) ميدان منيريه به تن «تادئو»ي برزيلي نرفت و نتوانست با اين لباس تمرين كند.

قصه ما تقريباً به سر رسيد اما شنيديم همين اتفاقات باعث دلخوري شديد توليدكنندگان ايتاليايي شده است. شركت ماكرون كه در حال حاضر البسه تيم‌هاي مطرحي مثل لاتزيو و ناپولي (ايتاليا)، مايوركا و رئال بتيس (اسپانيا)، اسپورتينگ ليسبون (پرتغال) و... را تأمين مي‌كند ولي مانده است كه در ميدان منيريه ايران چه مي‌گذرد؟!

طبق آخرين اخبار واصله، البسه ماكرون در امارات به دست پرسپوليسي‌ها رسيده است. بايد از بازيكنان اين تيم و همين‌طور حميد درخشان پرسيد آيا اين البسه واقعاً ماكرون ايتالياست يا اينكه ماكرون منيريه؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج