جاباما
۱۷۰۰۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جریمه ۵ هزار دلاری، انتقام از تیم ملی بود!

مدیر آل‌اشپورت در بخش خاورمیانه گفت: جریمه ۵ هزار دلاری تیم ملی به خاطر رنگ یوزپلنگ را می‌توان نوعی بهانه‌گیری احتمالی رئیس بحرینی AFC به خاطر باخت مقابل ایران دانست.

خبرگزاری فارس: وحید جعفری در مورد دردسر یوزپلنگ پررنگ روی پیراهن تیم ملی گفت: بعد از بازی با بحرین فدراسیون فوتبال نامه‌ای به ما زد که در آن نامه آمده بود AFC به پررنگی نقش یوزپلنگ روی پیراهن تیم ملی اعتراض کرده است. ما هم جوابیه‌ای برای آنها فرستادیم. حتی از آلمان‌ها خواستیم که گزارش فنی در این مورد بدهند و اعلام کنند که این مشکل فنی بوده است.

وی ادامه داد: البته نمی‌دانم شاید فدراسیون به اشتباه همان پیراهن‌های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ را برای تایید AFC در جام ملت‌ها ارسال کرده بود که آن پیراهن‌ها با پیراهن‌هایی که بازیکنان در جام ملت‌ها می‌پوشند متفاوت است و از این نظر AFC حق داشت که به پیراهن‌ها ایراد بگیرد زیرا آنچه که فرستاده شده بود با پیراهن‌‌های پوشیده شده متفاوت است نمی‌دانم که چرا در فدراسیون چنین اتفاقی افتاده شاید پیراهن‌ها دیر رسیده است.

مدیر آل‌اشپورت در بخش خاورمیانه با اشاره به ملیت رئیس AFC گفت: شاید هم جریمه ۵ هزار دلاری تیم ملی بعد از شکست بحرین مقابل ایران نوعی بهانه‌جویی احتمالی از سوی شیخ سلمان بحرینی بوده است زیرا یوزپلنگ یک حیوان در حال انقراض است و ما برای کمک به محیط زیست آن را روی پیراهن تیم ملی منقش کرده بودیم.

وی افزود: با این حال فکر می‌کنم اگر رئیس فدراسیون به این مسئله ورود کند این جریمه هم بخشیده می‌شود و مشکل حادی وجود ندارد مثلا اگر فدراسیون تعهدی بدهد که دیگر چنین اتفاقی رخ نخواهد داد احتمال جریمه بخشیده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج