۱۷۰۴۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کلاس موفقیت برايان تريسي

بیشتر كسانی كه مرا می‌بینند از من در مورد راهی میان بر و سریع برای رسیدن به موفقیت می‌پرسند. شاید شما هم مثل خیلی از افراد دیگر دوست داشته باشید راهی آسان و سریع‌تر را برای طی كردن نردبان پیشرفت انتخاب كنید.

کلاس موفقیت برايان تريسي
کلاس موفقیت برايان تريسي

برترین ها : بیشتر كسانی كه مرا می‌بینند از من در مورد راهی میان بر و سریع برای رسیدن به موفقیت می‌پرسند. شاید شما هم مثل خیلی از افراد دیگر دوست داشته باشید راهی آسان و سریع‌تر را برای طی كردن نردبان پیشرفت انتخاب كنید. به همین دليل با جدیت و مصرانه در سمینارهای مختلف موفقیت شركت می‌كنید و سعی می‌كنید در كار و حرفه‌تان بهترین باشید و به خیال خودتان تصور می‌كنید كه می‌توانید با به كار بستن چند تكنیك، یك شبه یا شاید به سرعت نور در فعالیت‌های انتخابی‌تان، موفق شوید اما نردبانی كه از آن بالا می‌روید در آخر كار شما را به مقصدی خواهد رساند كه اصلا انتظارش را نداشته‌اید و اینجاست كه احساس شكست می‌كنید و به همان سرعتی كه راه جدیدی را انتخاب كرده‌اید، دست از تلاش برمی‌دارید و تسلیم می‌شوید. پایان این راهبرد به فراموشی سپردن همه چیزهایی است كه در مورد موفقیت خوانده یا شنیده‌اید و به همین راحتی در یك كلام تعادل زندگی‌تان را بر هم می‌زنید.


فرمول موفقیت من

موفقیت برای من مثل خیلی از موضوعات دیگر بدون رعایت تكنیك ممكن نیست و تكنیك من به كار بستن یك فرمول در زندگی است و آن فرمول رعایت تعادل در زندگی‌تان است. شاید با خود بگویید خب تعادل كه خیلی هم كار سختی نیست و حتما راز دیگری برای موفقیت وجود دارد كه آدم‌هاي موفق آن را با دیگران در میان نمی‌گذارند، رازی مثل داشتن سرمایه، دوست و آشنای خوب یا موقعیت خانوادگی عالی اما داشتن تمام این‌ها بدون در نظر گرفتن تعادل تقریبا غیرممكن است. می‌توانم به جرات بگویم كه بیشتر شما كه خواننده این مقاله هستید در زندگی‌تان تعادل ندارید. اصلا تعجب نكنید چون می‌توانم با دلیل این موضوع را برای‌تان ثابت كنم اما قبل از آن بیایید با هم قدری بیشتر در مورد تعادل صحبت كنیم. یونانی‌ها 2 جمله بسیار معروفی دارند. جمله اول این است:« خودت را بشناس»

باز هم جمله ساده ای به‌نظر می‌رسد اما اولین چیزی كه برای رسیدن به تعادل در زندگی به آن نیاز دارید شناخت خودتان است. البته منظور من از شناخت خود این نیست كه شما چه طور آدمی هستید و مثلا خودتان را با صفاتی مانند آرام، مهربان، عصبی یا سلطه جو توصیف كنید. منظور من شناخت ارزش وجودی خودتان است و این ارزش وجودی تنها از طریق انتخاب‌هایی كه در زندگی انجام می‌دهید خودش را نشان می‌دهد. اگر در حال حاضر شرایط معمولی در زندگی دارید و با توجه به نارضایتی و دلخوری كه از این وضعیت دارید، همچنان دست روی دست می‌گذارید این نشان می‌دهد كه شما ارزشی برای خود قائل نیستید. چون برای بهتر كردن شرایط‌تان كاری نمی‌كنید و این موضوع این پیام را به مغزتان می‌رساند كه من لیاقت همین زندگی معمولی را دارم. بگذارید یك مثال دیگر برای‌تان بزنم. ممكن است شما در یك رابطه عاطفی قرار گرفته باشید كه بیشتر از آرامش، استرس و آزردگی را نصیب شما كرده باشد اما شما همچنان به این انتخاب نادرست چنگ انداخته‌اید چون در ناخودآگاه ذهن‌تان خودتان را لایق یك ارتباط خوب نمی دانید. اگر شما برای خودتان ارزش و اهمیت بیشتری بگذارید به‌دنبال تغییر شرایط و انتخاب‌های‌تان خواهید رفت اما اگر دست روی دست بگذارید و اوضاع بد و شرایط نامساعد را تحمل كنید یعنی هنوز نتوانسته‌اید خودتان را در اولویت قرار دهید و این یعنی من به اندازه كافی اهمیت ندارم.


کلاس موفقیت برايان تريسي

تعادل در هر چیزی باید باشد

حالا جمله دوم و معروف یونانی‌ها این است: «تعادل را در هر چیزی رعایت كن» این جمله دقیقا با جمله اولی كه برای‌تان گفتم در ارتباط است. وقتی ارزش وجودی خودتان را شناختید باید در انتخاب فعالیت‌ها و كارهایی كه در طول روز انجام می‌دهید محتاط‌تر باشید. همه انتخاب های شما حتی انتخاب یك لباس ساده باید براساس ارزشی باشد كه برای خودتان قائل هستید و این هماهنگی انتخاب‌ها و ارزش‌های شما، همان اتفاقی است كه باعث ایجاد تعادل در زندگی‌تان می‌شود. به شغل و حرفه‌ای كه به آن مشغول هستید فكر كنید. به رابطه‌ای كه در آن هستید بیشتر دقت كنید. آیا از آن راضی هستید؟ آیا آن را متناسب با ارزش وجودی خودتان می‌دانید؟ اگر جواب‌تان منفی است شما هنوز در زندگی تعادل ندارید.


قاتلان زمان

سال‌های زیادی است كه روی مردان و زنان مختلفی تحقیق كرده‌ام و صحبت‌های آن‌ها را در مورد فعالیت‌ها و حرفه‌شان شنیده‌ام. همه این افراد می‌خواستند به تعادل در زندگی‌شان برسند اما وقتی به جزئیات رفتارشان دقت كردم مانع بزرگی را در این راه دیدم. بیشتر مراجعه‌كنندگان من، در هدر دادن زمان حرفه‌ای بودند و من اسم‌شان را قاتلان زمان گذاشته‌ام. اگر نمی‌خواهید به چنین قاتلانی تبدیل شوید به شما توصیه می‌كنم، بحث مدیریت زمان را جدی بگیرید. من برای این موضوع هم یك فرمول ساده دارم. فقط كافی است هنگام انجام كاری همه تمركز و حواس‌تان را روی آن فعالیت بگذارید و ذهن‌تان را درگیر موضوعات دیگری نكنید. مثلا اگر در محیط كار هستید اصلا به خانواده یا موضوعات دیگر فكر نكنید و با انجام این كار می‌توانید راندمان كاری خود را بالا ببرید و نظر كارفرما را هم نسبت به‌خود بهتر كنید. عكس این موضوع هم در زمانی كه در كنار خانواده‌تان هستید صدق می‌كند. در اوقاتی كه در كنار خانواده‌تان به سر می‌برید به كار فكر نكنید و سعی كنید فضای شادی را برای افراد خانواده‌تان به‌وجود بیاورید.


شما سوپر من نیستید

در مجموعه‌ای كه مشغول به كار هستم خانم جوانی وجود دارد كه مدیریت داخلی ساختمان را بر عهده دارد. نقش او در این ساختمان بسیار مهم و اساسی است و همه كاركنان برای او احترام خاصی قائل هستند. شاید كسانی كه به تازگی با این خانم آشنا شده باشند و از گذشته او چیزی ندانند حسرت موقعیت و جایگاه او را بخورند یا حتی فكر كنند حتما او به راحتی به این موقعیت رسیده است اما واقعیت طور دیگری است. چند سال پیش كه من به تازگی وارد این مجموعه شده بودم نقش این خانم تنها جواب دادن به تلفن‌ها و وصل كردن ارتباط‌های تلفنی بود اما در همان زمان با وجود این‌كه مسئولیت كوچكی به‌عهده این خانم سپرده شده بود، این منشی جوان كارش را به بهترین صورت انجام می‌داد. پیام‌های تلفنی را با دقت و جزئیات به افراد می‌رساند و بسیار مودب و خوش رفتار بود. او یاد گرفته بود كه كارش را به درستی انجام دهد و همین مسئولیت‌پذیری باعث رشد او شده بود. اگر دوست دارید به موقعیت‌های بزرگی در زندگی‌تان برسید باید قبل از هرچیز ثابت كنید كه توانایی انجام كارها را در همین موقعیت دارید. تعادل در زندگی شما زمانی ایجاد می‌شود كه یاد بگیرید در هر كاری بهترین باشید و همه تلاش‌تان را برای بهتر انجام دادن كارها انجام دهید. بهتر انجام دادن هر كاری یعنی داشتن تعادل. حالا با خودتان فكر كنید و ببینید این تعادلی كه از آن صحبت كرده‌ام را به كار می‌برید یا نه؟


کلاس موفقیت برايان تريسي

كلید طلایی تعادل

همه ما به‌دنبال شادی و آرامش هستیم اما شاید بیشتر شما ندانید كه ۸۵درصد خوشبختی در زندگی‌تان به واسطه تعاملات و ارتباط‌های‌تان ایجاد می‌شود. داشتن یك ارتباط خوب هم یكی دیگر از راه‌های رسیدن به تعادل در زندگی است. دیگران می‌توانند منبع خوبی از احساس لذت و آرامش برای ما قرار بگیرند اما متاسفانه بیشتر افراد از این موضوع بی‌اطلاع هستند و مهم‌ترین منبع آرامش خود را فدای چیزهای بی‌اهمیت دیگر می‌كنند. نتیجه سال‌ها تحقیق روی كاركنان شركت‌ها و موسسات مختلف نشان داده است، تنها افرادی توانایی مواجهه با بحران‌ها را دارند كه بتوانند در یك محیط و فضای گروهی به خوبی با دیگران ارتباط برقرار كنند و در شرایط سخت گروه را به بهترین سمت هدایت كنند. این افراد به جای رقابت با دیگران مشاركت می‌كنند و باعث ایجاد احساس رضایت در افراد می‌شوند. اگر شما از دیگران به دليل كارهایی كه انجام می‌دهند قدردانی كنید بدون شك آن‌ها هم به‌دنبال راهی هستند تا قدردانی شما را جبران كنند. وقتی به دیگران حس خوبی را منتقل می‌كنید این رضایت، جریانی ۲ طرفه است. یادتان باشد آشنایی با افراد مختلف راه‌های ثروت و شكار موقعیت‌های بهتری را برای‌تان باز می‌كند. برای یك ارتباط خوب، قدردانی بهترین راهی است كه می‌توانید از طریق آن با دیگران ارتباط دوستانه‌ای برقرار كنید و در عین حال موجی از احساس آرامش و تعادل را وارد زندگی‌تان كنید. كافی است امتحان كنید تا به وضوح آثار واقعی این خوشبختی را از نزدیك تجربه كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج