۱۷۰۸۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کامل‌ترین گزارش از جزئیات آلبوم‌های جدید مطرح‌ترین خوانندگان پاپ؛

كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟

سوت مسابقه نفس‌گیر موفق‌ترین آلبوم‌های پاپ آخر سال با انتشار «عشق یعنی...» اثری از «فریدون آسرایی» و «شِکوِه» با صدای دکتر «محمد اصفهانی» زده شد.

موسیقی ما: سوت مسابقه نفس‌گیر موفق‌ترین آلبوم‌های پاپ آخر سال با انتشار «عشق یعنی...» اثری از «فریدون آسرایی» و «شِکوِه» با صدای دکتر «محمد اصفهانی» زده شد. رقابتی که خیلی‌ها در آن شرکت دارند و باید منتظر روزهایی باشید که در یک هفته، خبر انتشار دو یا سه آلبوم را بشنوید. البته قضاوت کیفی هنوز زود است. زیرا در همین سالی که گذشت خیلی‌ها قرار بود که با توپ پر وارد شوند اما به توفیق چشمگیری دست پیدا نکردند.

گزارشی که اکنون پیش روی شماست کامل‌ترین گزارش از آلبوم‌های پاپی است که احتمال انتشار آن‌ها تا پایان سال جاری وجود دارد. آلبوم‌هایی که می توانند رقابت بهترین آلبوم موسیقی پاپ سال را هم در جشن موسیقی ما داغ‌تر کنند. اطلاعات محرمانه‌ای را هم از جزئیات آثار عنوان کرده‌ایم که اغلب آن‌ها را برای اولین بار است که می‌خوانید. ناگفته نماند که اگر اثری از قلم افتاده است و طی روزهای آینده منتشر می‌شود به دلیل عدم اعلام دقیق از سوی خوانندگان آن‌ها است.

مرتضی پاشایی؛ به نام عشق

پاییز ۹۲ پروژه تولید آلبوم جدیدش را آغاز کرد اما نمی‌دانست که این بار نمی‌تواند کار خود را به پایان برساند. می‌گویند همین آلبوم یکی از انگیزه‌های اصلی او برای کار و مبارزه بود. انگیزه‌ای که در این نبرد هولناک یک ساله همراهی‌اش کرد ولی پاشایی سرانجام نزد خدایی رفت که نگران و به معنای واقعی، عاشقش بود.

كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟

زنده‌یاد «مرتضی پاشایی» در طول یک سالی که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد علاوه بر انتشار تک قطعاتش، آثاری را هم برای آلبوم خود آماده کرد. آلبومی که قرار بود تا پایان سال ۹۳ روانه بازار شود. این آلبوم که «اسمش عشقه» نام دارد، قطعا خاص‌ترین اثر هنری امسال است و به گفته «مهدی کرد» تا پیش از نوروز منتشر می‌شود. به دلیل اینکه مرتضی تا روزهای آخر حیاتش به فکر این اثر بود و از هیچ کوششی برایش دریغ نکرد.. با هنرمندانی که به عیادتش می‌آمدند به جای اینکه از درد بیماری بگوید درباره آلبومش گپ می‌زد.

نزدیکان این خواننده جوان می‌گویند که وسواس او روی مجموعه جدیدش به خلق آثاری متفاوت و ماندگار منجر شده است. مجموعه‌ای که او برایش برنامه‌های خاصی تدارک دیده بود و در چند گفت‌وگو هم نسبت به موفقیت و شنیده شدن آن امید ویژه‌ای داشت. اما انتشار این آلبوم باز هم نمی‌تواند داغ رفتنش را برای علاقه مندانش کم کند زیرا تنها صدایش سهم ما است و وجودش مه‌مان بهشتیان...

احسان خواجه امیری؛ «پاییز، تنهایی» در زمستان

پدر «ارشان» رسما اعلام کرد که آلبوم جدیدش ۲۹ دی ماه منتشر می‌شود و‌‌ همان نام «پاییز، تنهایی» که پیش از ماه محرم مطرح شده بود برای این اثر قطعی شد. «روزبه بمانی»، «علیرضا افکاری»، «زهرا عاملی»، «هومن نامداری»، «معین راهبر» و «مهرداد نصرتی» و... از جمله چهره‌هایی هستند که در پاییز، تنهایی حضور دارند.

كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟

«احسان خواجه امیری» تنها یک رونمایی مختصر از این آلبوم در کنسرت پاییزه خود انجام داد ولی هنوز کلیت آن را در جایی لو نداده است. با جمع بندی نام‌ها و اظهار نظرهای مختصر خواجه‌امیری پیرامون این مجموعه باید باز هم منظر دیدن چهره متفاوتی از او باشیم. فرزند «ایرج» در آلبوم «عاشقانه‌ها» که آبان ۹۱ به بازار عرضه شد، دست به تغییرات گسترده‌ای زد که با موفقیت همراه بود. احسان خواجه‌امیری این بار هم سراغ چهره‌های جدید و یاران قدیمی رفته است که در گذشته با آن‌ها همکاری‌های خوبی انجام داده است.

احسان خواجه‌امیری تاکنون هر بار که به ترکیب تیم برنده خود دست زده است، با شکست مواجه شده است. مثل آلبوم بسیار موفق «سلام آخر» که پس از آن «فصل تازه» و «یه خاطره از فردا» را منتشر کرد که نتوانستند در جمع بهترین آثار خواجه‌امیری قرار بگیرند.

رضا صادقی؛ فقط گوش کن!

آقای مشکی‌پوش موسیقی پاپ با اینکه سال‌ها است به کاراکتر مستقل آثارش دست پیدا کرده است اما باز هم بدش نمی‌آید که در فضاهای دیگر کار کند. «فقط گوش کن» نام وسوسه کننده‌ای است که «رضا صادقی» برای آلبوم خود انتخاب کرده است. او این بار از تنظیم‌های الکترونیک فاصله گرفته است و قرار است با آثاری احساسی بعد از حدود یک سال و نیم مهمان مخاطبانش باشد. لازم به ذکر است که او به سراغ قطعات راک هم رفته است و شانس خود این بار در آن سبک و فضا هم امتحان کرده است. مهم‌ترین نکته در آلبوم «همین...» جوان‌گرایی رضا صادقی بود. خواننده قطعه «مشکی رنگ عشقه» پس از اینکه از تصمیم سال گذشته خود جواب مثبت گرفت این بار هم‌‌ همان روال را دنبال کرده است.

كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟

«مسعود همایونی»، «میثم مروستی»، «بابک مافی»، «مهرزاد امیرخانی»، «ترانه مکرم»، «مهران خالصی»، «اشکان آبرون»، «شجاعت شفایی» و «فاضل پیش» و... از جمله موزیسین‌های حاضر در آلبوم «فقط گوش کن» هستند. از صحبت‌هایی که صادقی به شکل جسته و گریخته درباره آلبومش در صفحات شخصی خود مطرح کرده است، مشخص می‌شود که او نسبت به موفقیت این آلبوم امیدوار است. اما با این وجود خیلی‌ها می‌گویند که رضا صادقی از دوران اوج «پیرهن مشکی»، «وایسا دنیا»، «یکی بود یکی نبود» و «دیگه مشکی نمی‌پوشم» فاصله دارد. باید دید که مرد مشکی پوش موسیقی ایران، با «فقط گوش کن» می‌تواند توقعات مخاطبان خود را برآورده کند؟

مهدی یراحی؛ بی صدا پس از امپراطور

اصولا عادت ندارد که جنجال زیادی به پا کند و نهایتا اسم آلبوم خود را پیش از انتشار اعلام می‌کند. در واقع روال کاری او در آلبوم‌های «منو‌‌ رها کن» و «امپراطور» چنین بود. او این بار هم به دور از خبرسازی کارهای خود را دنبال و صرفا در چند مصاحبه رادیویی و تلویزیونی حضور پیدا کرده است. با وجود این سکوت از ما بشنوید که «مهدی یراحی» این بار تغییراتی را در تیم تولید آلبوم سوم خود لحاظ کرده است.

كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟

تا این لحظه همکاری «هومن نامداری»، «معین راهبر»، «رستاک حلاج»، «آرون حسینی»، «امیرعلی بهادری» و «سعید زمانی» در آلبوم سوم این خواننده قطعی است. به دلیل اینکه هنوز چیدمان قطعات آلبوم نهایی نشده است هنوز اسمی از ترانه سرا‌ها به میان نیامده است. شنیده‌های خبرنگار سایت «موسیقی ما» حکایت از آن دارد که یراحی برای این آلبوم هم اسم متفاوتی انتخاب کرده است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

او در پاییز ۹۲ آلبوم امپراطوررا به بازار عرضه کرد که در دومین جشن سالانه «موسیقی ما» موفق به کسب تندیس طلایی بهترین آلبوم شد. خیلی‌ها می‌گویند که آلبوم دوم هر خواننده آلبوم مرگ و زندگی او است. مهدی یراحی این نبرد مرگ و زندگی را با موفقیت پشت سر گذاشت و باید دید در گام سوم چگونه ظاهر می‌شود؟

حمید عسکری؛ تور خارجی یا آلبوم؟

گویا قرار است که این بار «حمید عسکری» سنت شکنی کند و فاصله بین دو آلبومش کمتر از ۲ سال باشد. او بلافاصله پس از انتشار آلبوم «خوشبختی» در زمستان ۹۲ وارد فاز تولید پنجمین آلبوم رسمی خود شد. عسکری طی چند پست اخیر خود در فضای مجازی و مصاحبه‌های کوتاهی که داشته است، زمستان امسال را به عنوان موعد ارائه اثر خود عنوان کرده است. خواننده قطعه «ستاره» در این اثر با «کوشان حداد»، «شهاب اکبری»، «پوریا حیدری» و «امیر بذرافشان» و... همکاری کرده است.

كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟

عسکری چندی پیش اعلام کرده بود که مهم‌ترین ویژگی آلبوم جدیدش در بخش ترانه است و با چهره‌های متفاوت تری به نسبت گذشته همکاری کرده است. البته احتمال انتشار این آلبوم تا پایان سال کمی بعید به نظر می‌رسد چون تور کنسرت‌های حمید عسکری از هفته آینده آغاز می‌شود و این خواننده برنامه فشرده‌ای در بحث اجراهای زنده داخلی و خارجی دارد.

محمد علیزاده؛ دل دل عاشقانه

خالق آلبوم پرحاشیه «سوپرایز» از چند هفته قبل روند تولید اثر جدیدش را به جریان انداخت. «محمد علیزاده» که یکی از دوستان زنده یاد مرتضی پاشایی بود از زمان وخامت حال او تقریبا تمامی پروژه‌های تولیدی خود را متوقف کرد. تا مدت‌ها پس از درگذشت او هم روی همین روال پیش رفت تا اینکه با انتشار یک پست در اینستاگرام رسما اعلام کرد که کارهای آلبوم را دوباره آغاز می‌کند. هنوز درباره این مجموعه اطلاع رسانی دقیقی انجام نداده است اما از صحبت‌هایش در کنسرت‌ها می‌توان دریافت که او به سراغ چهره‌های جدید رفته است. زنده یاد پاشایی، «مهرزاد امیرخانی»، «شهاب اکبری»، «معین راهبر» و «میلاد ترابی» از جمله چهره‌هایی هستند که حضورشان در این مجموعه تقریبا قطعی است.

كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟

محمد علیزاده خودش هم یک هنرمند مولف است و ترانه‌ها و ملودی‌های زیادی ساخته و خوانده است. احتمال انتشار این اثر همزمان با دو سالگی دومین آلبوم او هم وجود دارد. علیزاده در اسفند ۹۱ اولین آلبوم رسمی خود به نام «دلت با منه» را روانه بازار کرد. مجموعه‌ای که پس از لو رفتن سورپرایز در اصل دومین آلبوم او بود. محمد علیزاده که این روز‌ها کنسرت‌هایش خوب می‌فروشد، طی چند نوبت از جمله در کنسرت چند روز قبل تهران ابیات کوتاهی از آلبوم جدیدش را برای مردم خوانده است.

پسری با موهای آشفته

بعضی‌ها به او سرخوش می‌گویند و نسبت به چاشنی طنز موجود در برخی آثارش انتقاد دارند. گاهی در آثارش حتی از ته دل هم قه‌قهه می‌زند اما در می‌ان‌‌ همان خنده‌ها هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. مثل ترانه ساده و بدون پیچیدگی که برای تیتراژ ابتدایی فیلم سینمایی «خط ویژه» خواند اما تند‌ترین کنایه‌ها را در‌‌ همان اثر بیان کرد.

كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟

پس از انتشار سی و دو تک قطعه اعم از تیتراژ سریال، فیلم سینمایی و حضور در آلبوم گروهی «من و ما ۱» و طی کردن یک مسیر هشت ساله بالاخره عکس «سینا حجازی» با آن موهای آشفته‌اش به جلد نشریات راه پیدا کرد. پیش از این هم نشریات و رسانه‌های زیادی با او مصاحبه کرده بودند اما این بار تفاوت داشت و این سینا یک سینای مجاز و رسمی بود. این مساله که او مجوز رسمی فعالیت از وزارت ارشاد را دریافت نمی‌کرد باعث ایجاد حواشی و شایعات گوناگونی شده بود. حتی در مقطعی برخی منابع غیررسمی اعلام کردند که حجازی قصد خروج از ایران را دارد. تا اینکه چند هفته قبل و در روزهای خلوت رسانه‌ها، خبر مجاز شدن سینا حجازی مثل یک بمب منفجر شد.

چند روز بعد هم با انتشار چند عکس در فضای مجازی رسما از ارکستر خود که متشکل از چهره‌های سر‌شناس است رونمایی کرد تا بخشی از چارت کنسرت‌های زمستانی را برای خود رزرو کرده باشد. در مورد آلبوم حجازی هنوز اطلاعات دقیقی به گوش نرسیده است اما معمولا خواننده‌هایی که مجاز می‌شوند، آلبوم خود را هم بلافاصله ارائه می‌کنند که چند برگ برنده داشته باشند.

آریان ۵، انتظار ...

تقریبا دو سال است که سایت «موسیقی ما» به شکل مداوم در ماه اول هر فصل گزارشی از آلبوم‌هایی را که در طول آن سه ماه قرار است به بازار عرضه شود، منتشر می‌کند. جالب اینجاست که طی این مدت همیشه آلبوم پنجم گروه «آریان» پای ثابت این گزارش‌ها بوده است و این مجموعه تلاقی عجیبی با لفظ به زودی دارد؛ آلبومی که زمزمه‌های انتشار آن از روزهای پایانی سال ۹۱ شنیده شد.

كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟

خیلی‌ها منتظر بودند که پس از انتشار این مجموعه، کنسرت‌های آریان جان دوباره بگیرد و باز هم خاطرات خوش این گروه دوست داشتنی برای علاقه مندانش تداعی شود. اما سرنوشت اینگونه بود که پنجمین برگ دفتر پرطرفدار‌ترین گروه موسیقی ایران، ورق نخورد. مصاحبه‌های تهیه کننده و اعضای گروه آغاز و باعث شد نام آریان با حاشیه و شایعه گره بخورد و نهایتا «علی پهلوان» یک خبر تلخ را اعلام کرد.

او در شهریور سال جاری در قالب یک پیام صوتی اعلام کرد که آلبوم آریان به نام «خداحافظ» منتشر و فعالیت‌های گروه برای همیشه متوقف می‌شود. هنوز هم اطلاعات دقیقی در مورد زمان انتشار این اثر عنوان نشده است. بعید نیست در همین روزهای زمستان یک روز که از خواب بیدار شدید ناگهان خبر و پوس‌تر آلبوم آریان ۵ را ببینید!

کاوه آفاق؛ قصه شال سرخ

قصه «کاوه آفاق» هم همانند قصه زیرزمینش، مفصل است و ناگفته‌های زیادی دارد. قصه‌ای که از سال ۲۰۰۳ و با شروع به کار گروه «the ways» رنگ جدی‌تری به خود گرفت و کم کم به یک برند معتبر در زمینه موسیقی راک و پاپ - راک تبدیل شد. the ways به یک جریان در موسیقی زیرزمینی تبدیل شد و توانست برای خیلی‌ها خاطره ساز باشد. کاوه آفاق از این گروه جدا شد و ترجیح داد فعالیت‌های خود را به شکل رسمی دنبال کند.

كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟

در سال ۲۰۱۰ او قطعه «قصه زیرزمین» را منتشر کرد. قطعه‌ای که از عشق، امید وانگیزه می‌گفت. قصه زیرزمین آنقدر در داخل و خارج مطرح شد که دومین جایزه جشنواره جهانی موزیک زیرزمینی را در سال ۲۰۱۰ کسب کرد. در همین دوران که او در حال ورود به موسیقی روی زمین بود، به سراغ چند تجربه متفاوت از جمله بازی در تئا‌تر رفت. یکی از جذابیت ویدئوهای آفاق اکت‌های پرهیجان او است که خصوصا در ویدئوی قطعه «خواب بازی» نمود زیادی داشت. آفاق تا به امروز چند تک قطعه را هم منتشر کرده است اما او اکنون یک خواننده مجاز است.

چندی پیش نسخه‌ای از تیزر آلبوم او در فضای مجازی منتشر شد که کامل نبود. نسخه اصلی آن به زودی منتشر خواهد شد و در ادامه اولین آلبوم مجاز آفاق راه پیشخوان‌های فروشگاه‌ها را در پیش خواهد گرفت.

پدرام کشتکار؛ ورود به شهر مه‌آلود

«پدرام کشتکار» یکی از تنظیم کننده‌های باسابقه موسیقی پاپ است که چند سالی را در سکوت به سر می‌برد. البته اینگونه نبود که هیچ فعالیتی نداشته باشد اما می‌خواست که با اتفاقات جدید برگردد که مهم‌ترین آن‌ها هم ورود جدی وی به عرصه خوانندگی است. او خصوصا طی ۲ سال اخیر قطعات متعددی را با صدای خود منتشر کرده است و به زودی آلبوم «شهر مه آلود» را ارائه خواهد کرد. او چندی پیش درباره این تجربه‌اش در حوزه خوانندگی به سایت «موسیقی ما» گفت: «آلبوم من «شهر مه آلود» نام دارد که برگرفته از همین قطعه است.

كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟

این تنها قطعه آلبوم من است که روی ترانه، ملودی ساخته‌ایم و در هشت قطعه دیگر این مجموعه ملودی را داشتیم و بعد ترانه سروده شد. این قطعه تقریبا از سایر آثار آلبوم من عام پسند‌تر است و سایر قطعات جنبه مدرن تری نسبت به این اثر دارند. در این قطعه خیلی مهندسی‌های هارمونیک و پیچیدگی‌های موسیقایی وجود ندارد. سایر قطعات این مجموعه افرادی را که بیشتر موسیقی‌های کلاسیک و خارجی را گوش می‌کنند، پوشش می‌دهد.» بار اصلی آهنگسازی و تنظیم‌های آلبوم شهر مه آلود بر دوش این موزیسین است و «زهره زمانی» و «مریم آزادی» از جمله همراهان او در بخش ترانه هستند.

محمدرضا عیوضی؛ از روزگار جوانی تا چهار دیواری

خواننده «روزگار جوانی» چند سالی از عرصه رقابت موسیقی پاپ دور بود ولی او قرار است که با آلبومی به نام «چهار دیواری» به این عرصه بازگردد. «محمدرضا عیوضی» چندی پیش در یک گفتگوی مفصل و انتقادی ضمن بیان برخی ناگفته‌ها برای اولین بار از جزئیات آلبوم جدیدش صحبت به میان آورد. او با «بابک صحرایی»، «علیرضا افکاری»، «رضا تاجبخش»، «روزبه بمانی»، «معین راهبر» و «داود رحمت اللهی» در این مجموعه همکاری داشته است.

كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟

همکاری با این گروه مطرح نشان می‌دهد این غیبت چند ساله محمدرضا عیوضی بی‌دلیل هم نبوده است. شنیده شده است که پس از انتشار این آلبوم تور کنسرت‌های این خواننده هم آغاز می‌شود.

میثم ابراهیمی؛ دردسرهای میثم !

این خواننده جوان در بهار سال ۹۲ اولین آلبومش به نام «نبض» را منتشر کرد و پس از آن فعالیت مستمری در زمینه انتشار تک قطعات داشت. چند تیتراژ هم در طول این مدت برای برنامه‌های مختلف تلویزیون کار کرد ولی تیتراژ سریال «دردسرهای عظیم» باعث شد تا «میثم ابراهیمی» بیشتر بین مخاطبان مطرح شود.

كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟

تولید دومین آلبوم او به اتمام رسیده است و این اثر به زودی و با حضور چهره‌هایی نظیر «محمد علیزاده» منتشر می‌شود. اولین کنسرت بزرگ میثم ابراهیمی هم احتمالا تا پایان سال در تهران برگزار می‌شود. او در این آلبوم یک قطعه مشترک هم با مازیار فلاحی اجرا کرده است.

امیرعباس گلاب؛ آقای ستایش

طی سال‌های گذشته قطعاتی نظیر «قدم»، «خدایا کجایی»، «توبه» و «کابوس» را در فضای مجازی منتشر کرده بود ولی همانند اغلب چهره‌های پاپ با تلویزیون به شهرت رسید. تیتراژ سریال «ستایش» با صدای «امیرعباس گلاب» در زمان انتشار توانست به رکورد خوبی از جهت تعداد دانلود دست پیدا کند و با استقبال مخاطبان مواجه شود. نوع وکال، مضمون ترانه و تنظیم سوزناک آن هم با موضوع سریال ستایش همخوانی خوبی داشت. پس از قطعی شدن ساخت سری دوم این مجموعه، باز هم نام امیرعباس گلاب مطرح شد.

كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟

او این بار هم برای تیتراژ پایانی قطعه دیگری را آماده کرد و تقریبا در چهار یا پنج قسمت اول سریال هم صدایش با تیتراژ پایانی همراه بود. اما ناگهان و در اتفاقی غیرمنتظره، «فریدون بیگدلی»‌‌ همان ترانه را با‌‌ همان ملودی و تنظیم خواند. آلبوم امیرعباس گلاب با حضور جمعی از چهره‌های مطرح پاپ آماده شده است. او در سکوت کارهای خود را دنبال می‌کند و هنوز جزئیات آلبوم پرخرج خود را اعلام نکرده است. اما فعلا اسم «رضا تاجبخش» و «هومن نامداری» را از ما داشته باشید که در تیم تولید این کار حضور دارند.

سعید کرمانی؛ با طعم شش و هشت!

بر خلاف ظاهر جوان تری که سن واقعی‌اش را نشان نمی‌دهد، حدود ۱۰ سال است که در موسیقی زیر زمینی فعالیت دارد. در سال ۸۲ و همزمان با ظهور پدیده قطعات اینترنتی، قطعه «دیگه نمی‌خوامت» از «سعید کرمانی» بین مخاطبان موسیقی مطرح شد. در آن سال‌ها با چند خواننده، آثار دوصدایی منتشر کرد و همزمان موزیک ویدئوهای او هم از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شد. ضمنا او یکی از چهره‌های فعال در زمینه قطعات شش و هشت است. به عبارت دیگر یکی از دلایل شهرت سعید کرمانی‌‌ همان کارهای ریتمیک بود که تحت هر شرایطی در بازار و میان مخاطبان موسیقی ایران طرفدار دارد.

كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟

از حدود یک سال قبل، پخش ویدئوهای این خواننده از شبکه‌های ماهواره‌ای به طور کامل متوقف شد. در بهار امسال هم انتشار خبر اخذ مجوز فعالیت رسمی سعید کرمانی با واکنش‌های مختلفی رو به رو شد. او در ادامه طی یک مصاحبه اعلام کرد که اولین آلبوم مجازش روزهای پایانی ساخت را سپری می‌کند و از آن با لفظ پرستاره‌ترین آلبوم پاپ یاد کرد. همچنین باید منتظر برگزاری کنسرت‌های سعید کرمانی هم باشیم که قطعا از آن برنامه‌های شاد خواهد بود.

از دیگران چه خبر؟

«محسن یگانه» این روز‌ها مشغول اجرای کنسرت در شهرهای مختلف آمریکا است. شنیده شده است که او همزمان با برگزاری این برنامه‌ها در استودیوهای مجهز آن کشور کارهای آلبوم جدیدش را هم پیگیری می‌کند.

«مجید خراط‌ها» هم این روز‌ها در حال جمع و جور کردن کارهای خود است و باید طی روزهای آینده منتظر اخبار دومین آلبوم رسمی او باشیم. او در اسفند ۹۱ آلبوم «دیگه می‌رم» را با مجوز رسمی منتشر کرد و طی دو سال اخیر با وسواس خاصی کارهای اثر جدید خود را پیگیری کرده است.

آلبوم «امید حاجیلی» هم وضعیت قطعی ندارد. او چند روز قبل در گفتگو با سایت «موسیقی ما» اعلام کرد که احتمال انتشار این مجموعه تا پایان سال جاری وجود دارد اما لحن صحبتش به گونه‌ای بود که طرفدارانش نباید به بهمن و اسفند ۹۳ امیدوار باشند!

«علی عبدالمالکی» هم که دیگر آنقدر در مورد آلبومش از کلمه به زودی استفاده کرده است که نمی‌توان با قاطعیت درباره زمان انتشار آن اظهار نظر کرد. از حدود دو سال قبل زمزمه‌های نشر آلبوم این خواننده شنیده می‌شود اما تاخیر بی‌دلیل نیست. ظاهرا او یک بار تمامی قطعاتی را که برای آلبوم انتخاب کرده بود، عوض کرده است و مشغول کار روی آثار جدید با چهره‌های مطرح پاپ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج