۱۷۱۰۴۸
۸ نظر
۵۱۰۰
۸ نظر
۵۱۰۰
پ

۳۰ سخنران انگیزشی برتر دنیا (۲)

بسیاری از شما به این فکر می کنید که «چطور می توانم زندگی ام را بهتر کنم؟» یا «چطور می توانم به رویاهایم برسم؟» و ... . تخصص این سخنران ها در این است که کمک کنند همین مشکلات را حل کنید.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (2)





پنجره خلاقیت - ترجمه نیوشا عاشورزاده: امروز تصمیم گرفته ایم یک کار جدید بکنیم و فهرست ۳۰ سخنران انگیزشی دنیا را برایتان بنویسیم. بسیاری از شما به این فکر می کنید که «چطور می توانم زندگی ام را بهتر کنم؟» یا «چطور می توانم به رویاهایم برسم؟» و غیره و غیره.

تخصص این سخنران ها در این است که کمک کنند همین مشکلات را حل کنید. دقت کنید؛ می گویم «کمک کنند» چون هیچ کس نمی تواند مشکل شما را برایتان حل کند. فقط و فقط خودتان می توانید. تنها کاری که دیگران می کنند، کمک کردن است نه بیشتر.

مطلب مرتبط:

۳۰ سخنران انگیزشی برتر دنیا (۱)


16- آلوین لا

به خاطر اینکه مادرش در دوران بارداری دارو مصرف می کرده، متاسفانه بدون دست به دنیا می آید و بعد زوجی جوان به نام هیلدا و جک لا او را به فرزندی قبول می کنند. از همان دوران کودکی یاد گرفت کارهایی را که دیگران با دست هایشان انجام می دادند با پاهایش انجام بدهد. کتاب مشهورش به نام «قوانین زندگی آلوین: 5 قدم برای غلبه بر هر چیزی» یکی از پرفروش ترین ها بوده و در یک قسمت سریال پرونده های مجهول هم نقش آفرینی کرده است!

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (2)

۱۷- نیک وویچیچ

یکی از غم انگیزترین دوره های کودکی را که یک انسان ممکن است داشته باشد، تجربه کرد. بدوندست و پا به دنیا آمد. قوانین استرالیا برای راه دادنش به مدرسه باید کلا تغییر می کرد. همه برایش قلدری می کردند. آنقدر به تنگ آمده بود که تصمیم گرفت در سن ۱۰ سالگی خودکشی کند. همان زمان بود که فکر کرد داستانش ممکن است برای خیلی ها الهام بخش باشد. رفت دانشگاه و ۲۱ ساله بود که تصمیم گرفت سخنران انگیزشی شود و قدم در این مسیر پر پیچ و خم گذاشت.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (2)

۱۸- بیل کازبی

این بازیکن بسکتبال بلندپرواز و مشتاق همیشه در خودش این اشتیاق را می دید که روزی یک سخنران حرفه ای شود. مجری برنامه تلویزیونی «بهترین حرف ها را بچه ها می زنند» او را به عنوان سخنران و طنزپرداز (کمدین) لفظی ایستاده به تمام دنیا معرفی کرد.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (2)

خیلی ها او را با نام «پدر سیاهوپست جهان» می شناسند. یکی از مشهورترین و محترم ترین طنزپردازان دنیاست. بعد از کلاس دهم به نیروی هوایی ملحق شد و دبیرستان را طی یک دوره آموزشی از راه دور گذراند. بعدها یک بورسیه ورزشی از دانشگاه تمپل (Temple University) گرفت و مخارج دانشگاه را از کار در یک رستوران تامین می کرد. همانجا بود که رفتار صمیمی و جُک های بامزه اش به سمت کمدین شدن هدایتش کرد.

۱۹- باب پراکتور

باب پراکتور یکی از بهترین و مهمترین سخنرانان دنیا در زمینه پولدار شدن است. به مردم یاد می دهد که چطور توانایی های ناشناخته خودشان را کشف کنند تا کارهای بیشتری در زندگی شان بکنند، بیشتر باشند و بیشتر به دست بیاورند.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (2)

بیش از چهل سال است که تمام برنامه کار و زندگی اش حول کمک به دیگران می گردد. کمک می کند زندگی شادابی بسازند، روابط شان را قوی کنند و سطح آگاهی معنوی شان را بالا ببرند. همین حس مثبت روحی و معنوی که دارد در دنیا زبانزد است.

۲۰- دلاتورو مک نیل دوم

بیش از یک دهه است که مک نیل زندگی بسیاری را تغییر داده است. یک سخنران حرفه ای به تمام معناست و شهرت جهانی به پرفروش ترین شدن کتاب هایش کمک شایانی کرده است.

دلاتورو در خیلی از نقاط دنیا سخنرانی کرده و بیش از هزار سمینار در شرکت های بزرگ، دانشگاه ها و مدارس، انجمن های حرفه ای مختلف، همایش های سیاسی و گردهمایی های متعدد برگزار کرده است.

اگر چهره اش به نظر آشنا می رسد به این خاطر است که در بسیاری از شبکه های محبوب تلویزیونی محلی و بین المللی حضور داشته است.

۲۱- جک کنفیلد

جک کنفیلد معلم موفقیت در تمام جهان و خالق مجموعه کتاب های «سوپ جوجه برای روح» است. معلمی بسیار باهوش، فهمیده، گیرا، قدرت بخش و مهربان است. به صدها هزار نفر کمک کرده است به رویاهایشان برسند. وقتی صحبت می کند واقعا پیام هایش را استادانه به مخاطبش می رساند. پیام هایی که از عشق و تربیت و مسئولیت در کنار مسئله باارزشی به نام آرزو می آیند. هدفگذاری مشخص و راه های مبارزه با موانع زندگی از درس هایی است که این سخنران بزرگ بر آنها بسیار تاکید می کند.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (2)

۲۲- دَن پنا

رییس سابق بسیاری از شرکت های معتر بوده است و در زمینه های مختلفی چون فناوری اطلاعات، اینترنت، دارایی، بیمه، توزیع غذا، بهداشت و سلامت، ساخت و ساز، رستوران، خدمات مالی، نشر و ... فعال است. مشاور بسیاری از شرکت های مهم از جمله مدیر ارشد اجرایی پنجاه شرکت و سازمان بزرگ بین المللی است؛ گروه اوناسیس، موبایل اکسون و ...

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (2)

۲۳- کریس وایدنر

نویسنده کتاب پرفروش وب سایت آمازون، مجله وال استریت و مجله نیویورک تایمز است و او را به عنوان تاجر، نویسنده و سخنرانی مجرب می شناسند.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (2)

تقریبا بیست سال در دنیای تجارت، موسسات غیرانتفاعی، سخنرانی و نویسندگی شرکت داشته. تمام آنچه را که به دیگران یاد می دهد از تجربیات خودش و تعاملات و مشاهداتش در زندگی موفق ترین های دنیا کسب کرده است.

۲۴- رندی گِیج

بیش از ۱۵ سال است که تمام زندگی اش را وقف کمک به دیگران و جابجا کردن مرز محدودیت هایشان کرده است. تلاشش این بوده که بتواند در قسمتی از موفقیت های دیگران سهیم باشد و کمک کند به رویاهایشان برسند. تمام دنیا او را به عنوان مرد اول صنعت فروش مستقیم می شناسند. برنامه های پویا و کاملا سفارشی و جذابش فقط درباره این هستند که جطور فروش و اعتماد به نفس تان را همزان بالا ببرید.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (2)

هیچ کس نمی تواند مثل خود رندی در این کار حرفه ای عمل کند و این شور و شوق را به دل مخاطبش بیاورد. از دوران دبیرستان همیشه روی پای خودش ایستاده و الان میلیاردر است. می توانید برنامه سفارشی مورد نظر خودتان را به او سفارش بدهید و یک بسته موفقیت کامل برای شرکت، محصول و موقعیت تان تحویل بگیرید!

۲۵- مارک ویکتور هانسن

هیچ کس در زمینه کشف استعدادهای بشر به اندازه این مرد بزرگ و قابل احترام نیست. بیش از ۳۰ سال فقط به افراد و شرکت های مختلف کمک کرده تا یاد بگیرند خودشان را پیدا کنند و تصویر واضحی از خودشان به دنیا نشان بدهند. و ممکن ها را بشناسند. پیام های قدرتمندش پیرامون احتمالات، فرصت ها و عملکردهای درست باعث ایجاد تغییرات و تحولات اساسی در زندگی و کار میلیون ها انسان و سازمان مختلف در کل جهان شده است.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (2)

۲۶- شیشیر سریواستاوا

سریواستاوا سخنران انگیزشی و مربی صلح است. در حال حاضر به عنوان رییس دپارتمان مشاوره شغلی دانشگاه سیتی مونتسوری (City Montessori) در هند کار می کند. تلاش های بی دریغش در زمینه ترویج صلح در محله، منطقه و در نهایت تمام دنیا او را به انسانی بسیار پخته و خوب تبدیل کرده است.

۲۷- جین رُن

جیم رُن فیلسوف، مشاور انگیزشی، مدیر و نویسنده ای مشهور است. او را به عنوان بهترین سخنران انگیزشی تمام تاریخ می شناسند. یکی از مشاورانی است که بسیاری از شرکت ها و مدیران برای مشاوره دنبالش می روند و تا به دستش نیاورند دست بردار نیستند. فیلسوفی است که مسائل جالبی در زمینه فروش، مهارت های کارفرما، مدیریت و رهبری، بازاریابی، موفقیت و رشد شخصیتی ارائه می کند.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (2)

۲۸- رابین شارما

یکی از موفق ترین و مهمترین کارشناسان مدیریت در تمام دنیاست. خود و زندگی اش را فدای کمک کردن به سازمان ها و افرادی می کند که در این برهه حساس زمانی می خواهند تغییر کنند و بزرگ شوند، موفق شوند.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (2)

مشتری هایش شرکت های بزرگی اند از جمله مایکروسافت، جی.ای، فدکس، آی بی ام، نایک، ناسا، دانشگاه یِل و ... کتاب هایش به هفتاد زبان زنده دنیا ترجمه شده اند و میلیون ها کپی در سراسر دنیا فروخته اند.

۲۹- ویلی جولی

ویلی مهمترین سخنران - خواننده و نویسنده در تمام آمریکاست. با ترکیب موسیقی و موعظه توانسته برای میلیون ها نفر انگیزه بخش باشد. مردی واقعی از دوره رنسانس. مردی که سخنرانی ها و آهنگ هایش برنده جایزه های بسیاری شده. نویسنده کتاب های بسیار پرفروش، از چهره های محبوب تلویزیون ملی و مقاله نویس قهار... آنچه خوبان همه دارند او یکجا دارد!

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (2)

سال ۱۹۹۹ به عنوان یکی از پنج سخنران برتر جهان شناخته شد. کمتر از ۵۰ سخنران در تمام دنیا به چنین افتخاری دست یافته اند! مثلا در این لیست افرادی مثل نلسون ماندلا، کریستوفر ریو و ... قرار دارند! جایزه های مختلفی برای خوش صحبتی و حرفه ای بودنش از آن خود کرده، از جمله CPAE که واقعا افتخارش برای تمام عمر یک سخنران کافی است. دیگری هم CSP است که به کسی تعلق می گیرد که در برابر تعداد بسیار زیادی شنونده توانسته طوری سخنرانی کند که هم تمام حضار حرفش را بفهمند و هم از صحبت هایش لذت ببرند.

۳۰- جوان لاندن (جایزه)

جوان لاندن به عنوان یکی از شناخته شده ترین و قابل اعتمادترین شخصیت های تلویزیونی آمریکا است. تقریبا بیست سال مجری برنامه «صبح به خیر آمریکا» بوده و به میلیون ها خانواده کمک کرده روزهایشان را با خوشی و آرامش آغاز کنند.

30 سخنران انگیزشی برتر دنیا (2)

طولانی ترین دوره مجری گری برنامه های صحبگاهی را همین خانم داشته و در دوران تصدی اش از ۲۶ کشور مختلف دنیا گزارش تهیه کرده است. با چهار رییس جمهور مصاحبه کرده، گزارشگر پنج المپیک بوده، برنده جایزه بهترین گزارشگر، نویسنده، سخنران انگیزشی، کارفرما و مادر هفت فرزند است.

با تجربیات فراوانی که داشته طی ۲۵ سال به میلیون ها خانواده کمک کرده زندگی سالم و بدون دغدغه ای داشته باشند و بتوانند از خودشان در برابر سختی ها و مشکلات مراقبت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای چه مطلب خوبی. مرسی

    • محمد

      این لیست بر چه اساسی الویت بندی شده؟

    • محمد

      مسخرست !! دارن هاردی نیست ؟؟!!!! :))))))))))

    • شاهرخ

      این سخنرانان خیلی خوبن ولی ولی اگر میخواین از صفر به مدارج بالا برسین و اصلا پیشرفت تون تو کوتاه مدت رو ببینید یک نفر تو دنیا میتونه شما را دگرگون کنه . استاد کوین ترودو. میتونین تو گوگل بزنین مطالبشون رو ببینید

    • بهنام

      هیتلر پس کوش؟

    • شعبانی

      سپاس. اما واقعا یک مربی انگیزشی خوب در داخل کشور نداریم؟؟؟؟!!!

      پاسخ ها

      • فاطمه

        چطور نداریم؟آقای امیر شریفی هستن

    • رضا

      آنتونی رابینز چی پس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج