۱۷۱۰۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کروس بهترین بازیساز لالیگا در سال ۲۰۱۴

هافبک آلمانی تیم فوتبال آلمان در شش ماه حضورش در ترکیب سفیدپوشان پایتخت اسپانیا، توانست عنوان بهترین بازیساز لالیگا را در سال گذشته کسب کند.

خبرگزاری تسنیم: تونی کروس، فدارسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال جهان (IFHHS) فهرست برترین بازیسازهای لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا در سال ۲۰۱۴ را منتشر کرد که براساس آن تونی کروس، هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال رئال مادرید در رده نخست قرار گرفت و پس از او، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، خامس رودریگس، هافبک کلمبیایی رئال مادرید و آندرس اینیستا، هافبک اسپانیایی آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفته‌اند.

بر طبق این رده‌بندی، کروس در حالی با ۱۱۰ امتیاز به عنوان برترین بازیساز لالیگا در سال ۲۰۱۴ معرفی شده است که در نیمی از سال گذشته در لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا بازی کرد. کروس پس از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، بایرن مونیخ را به مقصد رئال مادرید ترک کرد.

پس از کروس، لیونل مسی ۱۰۸ امتیازی در حالی در رده دوم قرار دارد که نسبت به فصول گذشته بیشتر به عنوان یک هافبک بازیساز ایفای نقش کرده است تا مهاجم. پس از مسی هم خامس رودریگس با ۵۳ امتیاز سوم است و این در حالی است که آندرس اینیستا با ۳۸ امتیاز در رده چهارم بهترین بازیساز‌های لالیگا در سال ۲۰۱۴ قرار دارد.

امسال در شرایطی یک رئالی در صدر جدول برترین بازیسازهای لالیگا قرار گرفته است که در سال‌های اخیر همواره این بارسایی‌ها بودند که عنوان بهترین بازیساز‌های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا را از آن خود می‌کردند. ژاوی هرناندس از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ چهار بار پیاپی این عنوان را کسب کرد و در دو سال‌ گذشته نیز این عنوان به آندرس اینیستا اختصاص پیدا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج