جاباما
۱۷۱۴۰
۱۰ نظر
۵۰۹۶
۱۰ نظر
۵۰۹۶
پ

چگونه سرمايه ۲۰ ميليوني خود را ۲ برابر کنيم؟!

همه ما به‌دنبال اين هستيم كه سرمايه اندك خودمان را كه براي‌مان هم بسيار با ارزش است، چند برابر كنيم و به سود آن به‌عنوان درآمد جانبي نگاه كنيم.

چگونه سرمايه 20 ميليوني خود را 2 برابر کنيم؟!
همه ما به‌دنبال اين هستيم كه سرمايه اندك خودمان را كه براي‌مان هم بسيار با ارزش است، چند برابر كنيم و به سود آن به‌عنوان درآمد جانبي نگاه كنيم. البته هستند افرادي در اين ميان كه بيكار هستند و مي‌خواهند با اين سرمايه براي خود كار و كاسبي راه بيندازند. اگر كه سرمايه شما ۲۰ ميليون باشد مي‌توانيد براي خودتان كار و كاسبي هر‌چند كوچك راه بيندازيد و به آن نه به‌عنوان شغل دوم كه به‌عنوان كار اصلي خود نگاه كنيد و در جهت رونق آن برآييد. ما براي شما پيشنهادهايي را ارائه مي‌دهيم كه هرچند صد در صد تضمين سود‌آوري را نمي‌دهند اما از آزمون و خطاي ديگران با سربلندي بيرون آمده‌اند. در حقيقت آنچه در اين گزارش مي‌‌خواهيم بگوييم، حاصل تجربه كساني است كه با همين سرمايه شروع به كار كرده‌اند. به هر حال يادتان باشد كه شما ۱۰۰ ميليون هم پول داشته باشيد و بهترين شيوه سرمايه‌گذاري را هم بدانيد، اگر دانش كافي آن كار و تجربه در آن زمينه نداشته باشيد، فرصت‌ها، محدوديت‌ها و رقباي آن بازار را نشناسيد، نه تنها سود نمي‌كنيد بلكه سرمايه اوليه خود را هم برباد مي‌دهيد.


چگونه سرمايه 20 ميليوني خود را 2 برابر کنيم؟!

محدوديت‌هاي بازار را بشناسيد

سرمايه افراد از يك حدي كه بالا مي‌رود دوست دارند براي خودشان كسب و كاري راه بيندازند و به‌اصطلاح خودشان آقاي خودشان باشند اما اين كار به اين سادگي‌ها نيست و بدون تجربه و دانش كافي نه تنها سودآوري ندارد بلكه ممكن است سرمايه خودتان هم از دست برود. براي مثال خيلي‌ها دوست دارند توليدي راه بيندازند، به‌خصوص آن‌هايي كه مكاني هم براي اين كار در اختيار دارند و نيازي نيست تا اجاره محلي براي راه‌اندازي توليدي را بدهند. ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم اگر كه جايي مناسب براي اين كار داريد پس از به‌دست آوردن دانش و تجربه كسب و كار كوچكي راه بيندازيد. بهتر است سراغ كارهاي خيلي سخت نرويد و مهم‌تر از همه اين‌كه فرصت‌هاي محل زندگي‌تان را بشناسيد. مثلا اگر در شهر شما فراهم‌كننده عمده تسمه‌دينام پرايد نيست، با سرمايه‌اي كه داريد و البته گرفتن يك شريك مي‌توانيد اين كاررا شروع كنيد اما براي اين كار عجله نكنيد چون مطمئنا كسي شما و محصول‌تان را نمي‌شناسد از شما خريد نمي‌كند و شما احتمالا همان اول كار ورشكست مي‌شويد. يادتان باشد كه مطمئنا در اين شهر تسمه دينام پرايد به دست مغازه‌ها مي‌رسد ولي احتمالا به سختي و با قيمت بالاتر توزيع مي‌شود. كاري كه شما قبل از راه‌اندازي توليدي خود بايد انجام دهيد اين است كه ابتدا تعداد محدودي تسمه دينام از مركز استان خود تهيه كنيد و بين مغازه‌ها توزيع كنيد. اگر بازار خوبي بود و توانستيد فروش را انجام دهيد، تعداد بيشتري را دوباره خريداري و توزيع كنيد. اين كار را ادامه دهيد تا هم به سودآوري خوبي برسيد هم اعتبار خوبي كسب كنيد. حال كه اعتبار داريد، جذب سرمايه براي شما آسان‌تر است. در اين مرحله مي‌توانيد سرمايه‌اي از دوستان يا آشنايان جذب كنيد و او را شريك كنيد. حالا در كنار جنس اصلي، كالاي خودتان را توزيع كنيد و كم‌‌كم كالاي خودتان را جايگزين كالاي اصلي كنيد. وقتي شما در بازار اعتبار به دست بياوريد و به‌عنوان توزيع‌كننده اين كار شناخته شويد، فروختن جنس خودتان آسان‌تر از آن مي‌شود كه فكرش را مي‌كنيد.


فرصت‌هاي محله شما چيست؟

بعضي از مشاغل هستند كه بدون شك سودآوري شما را تضمين مي‌كنند. نمونه بارز آن راه انداختن يك سوپرماركت است اما اين كار بايد سنجيده و با دقت انجام شود، به‌طور مثال اگر در مجتمع‌هاي مسكوني زندگي مي كنيد يا در محله‌اي هستيد كه بقالي نزديك ندارد شما بهترين فرصت براي سرمايه‌گذاري را به دست آورده‌ايد. خانم‌هاي خانه‌دار عاشق سوپرماركت‌هاي نزديك منزل با امكان ارسال سريع كالا هستند. يادتان باشد كه خلاقيت در هر كاري شرط لازم است و كار شما را از بقيه متفاوت مي‌كند و تفاوت هميشه طرفدار دارد. مثلا يك صاحب يك سوپرماركت در يكي از محله‌هاي مركز شهر تهران يك گوشه از مغازه خود را چيدمان شاد و آراسته‌اي كرده بود و اسم آن قسمت را گذاشته بود خريد دلي، در اين غرفه‌هاي كوچك همه چيز پيدا مي‌شد كه البته بيشتر آن‌ها خوراكي نبودند و اجناس تزييني كوچكي بودند كه هم ارزان قيمت بودند و هم نمونه آن‌ها كمتر در ايران‌وجود داشت. صاحب اين مغازه ادعا مي‌كرد فروش اين غرفه‌ها با فروش كل مغازه برابري مي‌كند.خشكشويي هم از آن دسته مغازه‌هايي است كه كسب و كار تضمين شده دارد، به شرطي كه درست در كنار يك مغازه خشك‌شويي ديگر شروع به كار نكنيد. البته راه‌اندازي خشك‌شويي سرمايه بيشتري مي‌خواهد اما شما مي‌توانيد مغازه‌اي را اجاره كنيد كه به جاي پرداخت پول پيش بيشتر اجاره بدهيد و وسايل مورد نياز خشك‌شويي را نيز قسطي يا با چك خريداري كنيد. اين مثال‌هايي كه ذكر شد تنها منابع مطمئن درآمدزايي نيستند و منظور ما از بيان آن‌ها اين بود كه هنگام نياز به يك كسب و كار جديد از شرايط جغرافيايي محل زندگي خودتان بيشترين استفاده را ببريد.


معامله آتي در بورس

در روزهايي كه سكه حكم سودآورترين سرمايه‌گذاري را در بين اقشار مختلف مردم دارد، بيشتر آن‌ها به خريد سكه روي آورده‌اند و با بالا و پايين آمدن قيمت سكه جان‌شان به لب‌شان مي‌رسد. ما براي اين گروه كه مي‌خواهند سكه بخرند، پيشنهاد خوبي داريم تا ديگر نگران نوسانات قيمت سكه نباشند و چند ماهه ۲۵ درصد سود كنند. جالب است، نه؟ در تيرماه سال ۱۳۸۷ رئيس وقت بانك‌مركزي رضايت داد كه مشتريان بورس كالا با ابزار معاملاتي جديدي به نام قراردادهاي آتي، خريد و فروش شمش طلا را آغاز كنند. در حقيقت بورس كالا به مشتريانش اين امكان را مي‌دهد كه تا چند برابر ارزش سرمايه خود به روش معامله آتي سكه طلا بخرند والبته از وصول خريد خود درزمان موعود مطمئن باشند. به عبارتي اگر شما همين فردا قرارداد ببنديد كه در ارديبهشت‌ماه ۵ سكه طلا به بورس تحويل مي‌دهيد؛ بورس به شما تضمين مي‌دهد كه سكه شما را در ارديبهشت به قيمت ۷۵۰ هزار تومان بخرد. اين قيمت قطعي است و با افزايش و كاهش قيمت سكه در ارديبهشت‌ماه هيچ تغييري نمي‌كند.


چگونه سرمايه 20 ميليوني خود را 2 برابر کنيم؟!

خانه هم مي‌شود خريد

باورتان نمي‌شود كه با ۲۰ ميليون تومان هم بشود خانه خريد؟ بايد بگوييم كه اگر توقع خود را زياد بالا نبريد و به يك خانه كوچك و در يك محله قديمي در جنوب شهر راضي شويد و البته روحيه قسط دادن را هم داشته باشيد؛ چرا كه نه؟ در حال حاضر در بهترين شرايط مي‌توانيد در نواب يك خانه ۴۰ متري بخريد. براي اين كار ۲۰ ميليون وام مسكن مي‌خريد كه البته خريد آن حدود ۳ ميليون‌تومان مي‌شود ولي اگر يك سال صبر كنيد و پول‌تان را در بانك مسكن پس‌انداز كنيد مي‌توانيد بدون پرداخت هزينه وام بگيريد. اين مي‌شود ۴۰ ميليون و اين خانه ۴۰ متري را هم مي‌توانيد ۱۵ ميليون رهن دهيد. در اين صورت شما ۵۵ ميليون پول داريد و با اين پول مي‌توانيد يك آپارتمان در محله نواب بخريد. شك نكنيد كه سرمايه‌گذاري خوبي است.


يادتان باشد كه...

و اما در آخر بايد چند توصيه به شما بدهيم تا در مسير اين سرمايه‌گذاري‌ها دچار مشكل نشويد، يادتان باشد كه هيچ‌گاه به توضيحات و اطلاعات كسي كه مي خواهيد نزد او سرمايه‌گذاري كنيد اكتفا نكنيد چون درصد زيادي از آن اطلاعات نقش پيام‌هاي بازرگاني را دارند و صرفا خوبي‌هاي قضيه را مطرح مي كنند و ريسك‌ها و ضررها را يا بيان نمي كنند يا اين‌كه خيلي سطحي از روي آن‌ها مي‌گذرند. سعي كنيد اطلاعات را از رقباي ديگر موجود در بازار نيز كسب كنيد چون آن‌ها معمولا با هم هماهنگ نيستند، بنابراين اطلاعات متفاوتي به شما مي دهند و شما از تجميع اطلاعات آن‌ها مي توانيد به صحت و سقم حرف‌هاي هريك پي ببريد.


چگونه سرمايه 20 ميليوني خود را 2 برابر کنيم؟!

كافي شاپ بزنيد

اين پيشنهاد مخصوص جوان‌هايي كه ۲۰ ميليون سرمايه دارند و مي‌خواهند با اين پول شغلي براي خود دست و پا كنند. قبل از هر كاري بايد به كلاس‌هاي كافي‌شاپ‌داري برويد كه پيشنهاد ما اين است كه كمي دست و دل بازتر باشيد و به جاي ۲۰۰ هزار تومان، ۵۰۰ هزار تومان هزينه كنيد و اين دوره‌ها را در هتل‌ها ببينيد. اين ۳۰۰ هزار تومان هزينه اضافي براي شما ميليون‌ها تومان سود بيشتر به همراه دارد. خب اگر مي‌خواهيد در نقطه مناسبي از شهر كافه‌تان را راه بيندازيد طبعا به سرمايه بيشتري هم نياز داريد اما براي كم‌كردن هر‌چه بيشتر هزينه بهتر است به‌دنبال مغازه‌اي باشيد كه ‌تر‌و‌تميز باشد، كف و ديوارهاي آن سراميك يا كاشي باشد. اين ۲ از الزامات يك كافه است كه وزارت بهداشت براي دادن مجوز بر آن تاكيد دارد. همين مسئله چند ميليون‌تومان از هزينه‌هاي‌تان را كم مي‌كند. در درجه دوم برويد به ميدان امام حسين يا بازار مبل پاسگاه و از آنجا ميز و صندلي‌هاي دست دوم در حد نو بخريد. با اين انتخاب شما چند ميليون ديگر هم صرفه‌جويي كرده‌ايد. در اين ۲ بازار قيمت مبلمان دست اول نيز از قيمت كف بازار پايين‌تر است اما براي خريدن وسايل كافه به‌خصوص دستگاه اسپرسو خساست به خرج ندهيد و جنس نو بخريد. كافه‌داران آينده يادشان باشد كه در ۲ماه اول به هيچ وجه توقع سود نداشته باشند و در بهترين حالت فقط اجاره مغازه در مي‌آيد اما از ماه سوم به بعد وضع فرق مي‌كند و كافه شما روز به روز شلوغ‌تر مي‌شود. يك نكته در راه‌اندازي كافه و رونق آن اين است كه ايده نو داشته باشيد و اسم مناسب براي آن انتخاب كنيد. بيشتر مشتريان شما جوانان زير ۲۵ سال هستند، سليقه آن‌ها را صد‌درصد درنظر بگيريد. منوي شما هم نشانه كيفيت كافه شماست.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

چگونه سرمايه 20 ميليوني خود را 2 برابر کنيم؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • bahador

      بسيار تشكر از زحمات بي شائبه تون:به اميد هرچه بهتر شدن ايميل هاي زيباي شما عزيزان.

    • صالح

      سلام.از راهنمایی شماها خیلی ممنونم.خدا قوت

    • hamid

      تشکر فراوون .

    • علی رضا

      معلومه درد شناسی آورین آورین مر30

    • بدون نام

      با 30 میلیون می شود یه مغازه کاشی سرامیکی راه اندازی کرد

    • رسول

      عالی ممنون

    • بدون نام

      لطفا راهکارای دیگری بدین. لطفا 'ممنون

    • علی

      بزار بانک کوتاه مدت 20 درصد حححححللللیشووو ببر

    • حمید

      دام پروری گوسفند نر

    • fahimeh

      درود برشما و ممنون بابت زحماتي كه ميكشيد
      سايتتون عاليه
      من يه كارخونه تو شهرك صنعتي دارم كه الان دو ساله راكد افتاده
      جواز تاسيس توليد چرم مصنوعي با 4.5 ميليارد مصوب از صنعت و معدن هم گرفتم. ولي هم تنهام و توان انجامش را ندارم و هم اينكه بابت گرفتن وام وصيقه ندارم
      بنظرتون كاري هست كه بتوانم انجام دهم يا بازهم بايد بي خيال بشم و همچنان پيگير فروش كارخونه باشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج