۱۷۱۷۴۵
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها

در این ستون قرار بر این است که پیشنهاداتی داشته باشیم، برای آخر هفته ها،پیشنهاداتی فرهنگی که حالمان را خوب کند و در عین حال جوری باشند که لذت این کیفور شدن ،در وجودمان ته نشین شود

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها





برترین ها - ایمان عبدلی: در این ستون قرار بر این است که پیشنهاداتی داشته باشیم، برای آخر هفته ها،پیشنهاداتی فرهنگی که حالمان را خوب کند و در عین حال جوری باشند که لذت این کیفور شدن ،در وجودمان ته نشین شود ،به مرور غالب های متنوع این ستون جمع و جور کسب هویت می کنند و امیدواریم که بعدتر با مشارکت خوانندگان چرخ این ستون را بچرخانیم ،به زبان ساده تر: از پیشنهادات فرهنگی وزین شما ،استقبال می کنیم.

تلویزیون: کیف انگلیسی این شب ها از شبکه ی آی فیلم پخش می شود،طرح مباحث سیاسی در بستری درام،با بازی هایی یکدست و بیان دغدغه هایی که اگر چه در دوره ی پهلوی دوم روایت می شود، اما همچنان تازه است در کنار موسیقی فخرالدینی ،سریال جذاب و خوش ساختی را پیش رویمان گذاشته است.

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها

اکران: در میان انبوه فیلم های بی پناهی که برای اکران فرصتی به غیر از روزهای سوت و کور قبل از جشنواره نداشته اند و در حالی که با فیلمهای فارسی عجیبی از قبیل (شانس و عشق و تصادف) یا (مجرد ۴۰ ساله ) مواجه ایم،اکران فیلم ۱۳ دومین ساخته ی هومن سیدی غنیمتی است ،سیدی در همان فضای ذهنی فیلم قبلی اش (آفریقا) سیر می کند، اما در مجموع با فیلمی به نسبت نو و آبرومند طرفیم ،جوانان طبقه متوسط جامعه ی هدف این کارگردان جوان هستند.

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها

کتاب: (خرده جنایت های زن و شوهری) نوشته ی اریک امانوئل اشمیت و برگردان شهلا حائری،نمایشنامه ای روان و پر کشش که با زبانی لطیف و ساده تضادهای فکری و اخلاقی یک زوج را به خوبی نشان می دهد ،کتاب حجم خیلی کمی دارد و در دو یا سه ساعت تمامش میکنید .

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها

آلبوم : (پاییز تنهایی ) با صدای احسان خواجه امیری، پس از (عاشقانه ها) که در جایزه ی سالانه ی موسیقی ما رتبه ی اول را بدست آورد ،خیلی ها منتظر آلبوم جدید خواجه امیری بودند همکاری با علیرضا افکاری و روزبه بمانی از نکات جذاب این آلبوم ۱۲ قطعه ای است ،۹ قطعه را روزبه بمانی سروده و از میان ۱۲ قطعه ۱۰ تراک برای اولین بار ارائه شده اند.

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها

تماشاخانه : جشنواره تئاتر فجر هر چقدر هم که کم ستاره باشد باز هم جریان ساز است ،با مراجعه به سایت ایران کنسرت می توانید بلیط نمایش ها را تهیه کنید ،همه ی تالارها هم درگیر جشنواره اند :از ایرانشهر و تئاتر شهر تا حافظ و سنگلج ...از کارهای قابل اعتنا می توان به باغ آلبالو (آتیلا پسیانی)،یک صبح ناگهان(حسین پاکدل)،هم هوایی(مهین صدری)،فقط به خاطر من (چیستا یثربی)و...اشاره کرد .

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها

کیوسک : (سینما و ادبیات) که به تازگی دوماهنامه شده است ،از جمله مجلات تخصصی و کم حاشیه ی حوزه ی فرهنگ و هنر است ،در هر شماره با دو پرونده ی مفصل در خصوص سینما و ادبیات و مقاله هایی وزین و چند داستان کوتاه و همچنین مرور آثار یک فیلمساز مواجه ایم، که همگی وحدت خاصی با هم دارند ،از جمله مطالب خواندنی این شماره می توان به میزگردی که عنوانش ریتم در سینمای ایران است اشاره داشت.

پیشنهادهای فرهنگی جذاب برترین ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      گالری ها رو هم بنویسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج