۱۷۲۰۳
۲۳ نظر
۵۱۶۰
۲۳ نظر
۵۱۶۰
پ

لیست پردرآمدترين مردان سينماي تجاري

بازیگران زن در حسرت این مردان + عکس

درحالي‌كه جاني دپ با دريافت ۷۵ميليون دلار سال گذشته در رتبه اول اين ليست قرار داشت، لئوناردو دي‌كاپريو امسال با پرش از رتبه پنجم به رتبه اول ليست پردرآمدترين بازيگران سينما، صدر جدول را براي نخستين‌بار از جاني دپ قاپيد.

بازیگران زن در حسرت این مردان + عکس
برترین ها : بحث دستمزد بازيگران سينما همواره يكي از مهم‌ترين موضوعات مورد علاقه علاقه‌مندان به سينماست. از همان نخستين فيلم‌هاي تجاري در سينما و سپس حضور بازيگراني مانند مارلون براندو بحث ميزان پولي كه بازيگران مي‌گيرند ارتباط مستقيمي با ميزان پولي كه براي كمپاني مي‌آورند داشته است. البته مواردي بوده كه ميزان پول پرداخت شده به بازيگران بازگشت مناسبي نداشته و شكست‌هاي سنگيني براي كمپاني‌ها رقم خورده است. با اين حال مشاغل سينما روي انتخاب‌هاي هوشمندانه بنا شده است. 2 مردي كه در بالاي ليست پردرآمدترين بازيگران سينما در سال 2011-2010 قرار گرفته‌اند گواه اين مدعا هستند.

به گزارش برترین ها درحالي‌كه جاني دپ با دريافت ۷۵ميليون دلار سال گذشته در رتبه اول اين ليست قرار داشت، لئوناردو دي‌كاپريو امسال با پرش از رتبه پنجم به رتبه اول ليست پردرآمدترين بازيگران سينما، صدر جدول را براي نخستين‌بار از جاني دپ قاپيد. در طول سال گذشته، جاني دپ ۵۰ ميليون دلار و دي‌كاپريو ۷۷ميليون دلار درآمد داشته‌اند. هر ۲ اين بازيگران در به دست آوردن ثروت و شهرت انتخاب‌هاي غيرمعمولي در حرفه خود داشته‌اند.


بازیگران زن در حسرت این مردان + عکس


لئوناردو دي‌كاپريو 77ميليون دلار

لئوتاردو دي‌كاپريو متولد ۱۹۷۴ در شهر لس‌آنجلس است. با فيلم «تايتانيك» به شهرت عجيبي در جهان دست يافت اما پس از آن در انتخاب‌هايش تغيير ايجاد كرد و از ستاره‌اي زيبا به بازيگري توانمند بدل شد. به گزارش برترین ها او امروز با ۷۷ميليون دلار پردرآمدترين بازيگر سينماست. در فاصله بين شاتر آيسلند و اينسپشن، دي‌كاپريو سال ۲۰۱۰ را فوق‌العاده پشت سر گذاشت. امسال او ستاره‌اي در فيلم «j.edgar» است. كلينت ايستوود، كارگردان اين فيلم معتقد است كه دي‌كاپريو با اين فيلم از هم‌اكنون زنگ اسكار را به صدا در آورده است.


بازیگران زن در حسرت این مردان + عکس

جاني دپ 50ميليون دلار

جاني دپ، بازيگر سرشناس سينما متولد ۱۹۶۳ است. اوجایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران سینما را برای بهترین بازیگر مرد برنده شده و از فيلم متفاوت «ادوارد دست قيچي» به شهرت جهاني رسيد. جاني دپ بازيگري است كه خود را در هر نقشي مي‌گنجاند. او چه در نقش يك آفتاب‌پرست و چه در نقش كاپيتان جك اسپارو فيلم‌هايش دلار‌هاي زيادي را همراه مي‌آورد. به گزارش برترین ها جاني دپ در آينده نيز فيلمي در راه دارد كه برگرفته از يك فيلم تلويزيوني به نام «نمايش سايه‌هاي تاريك» است كه كارگرداني آن بر عهده تيم برتون دوست قديمي‌اش است.


بازیگران زن در حسرت این مردان + عکس

آدام سندلر40ميليون دلار

آدام سندلر متولد ۱۹۶۶ و كمدین، خواننده، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌كننده است. سندلر پس از حضور موفق در یك برنامه زنده تلويزیونی به نام «saturday night live» به شهرت زيادي دست يافت به‌طوري كه امروز آدام سندلر يكي از مطمئن‌ترين هنرمندها در سينماست. فيلم‌هايش ممكن است عشق زياد منتقدان را به همراه نداشته باشد اما خريداران عام بليت‌هاي سينما عاشق او هستند. به گزارش برترین ها جديدترين فيلم او «Just Go With» فيلمي لايق گوجه‌فرنگي‌هاي فاسد بود اما درآمد ۲۱۴ميليون دلاري‌اش در باكس‌آفيس جهاني نشان داد كه او چهره‌اي پولساز است.


بازیگران زن در حسرت این مردان + عکس

ويل اسميت 36ميليون دلار

ويل اسميت متولد ۱۹۶۸، بازیگر و خواننده هیپ هاپ، دوبلور و همچنین تهیه‌كننده است كه در فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا به دنیا آمده است. او از كودكي خود را به‌عنوان بازيگري با استعداد مطرح كرد. اخيرا ويل اسميت كارهاي خود را روي رشد و پرورش ستاره‌هاي كوچك متمركز كرده است. او توليد «بچه كارته‌كا» كه ستاره‌اش جادن پسرش است را انجام داد و همچنين در حال تهيه و توليد فيلمي است كه در آن آني دخترش نيز تبديل به يك ستاره خواهد شد. اسميت قرار است ستاره سري سوم «مردان سياه‌پوش» باشد كه ماه مي‌۲۰۱۲ آماده اكران مي‌شود.


بازیگران زن در حسرت این مردان + عکس

تام هنكس 35ميليون دلار

تام هنكس هنرمند، كمدین، كارگردان، دوبلور و نویسنده است. او با فيلم فارست گامپ نشان داد كه بازيگر بزرگ عصر جديد سينما و مرد محبوب دوستداران سينماست. به گزارش برترین ها البته آخرين فيلم «لري كراون» تام هنكس سقوطي با فروش كمتر از ۱۰۰ ميليون دلار بود. اما اين بازيگر هميشه نيش ترمزهايي مي‌زند و اين‌بار مقدار زيادي پول با صداي وودي در «داستان اسباب‌بازي» ۳ به‌دست آورد. اين فيلم سومين فيلم پر فروش در ميان فيلم‌هاي انيميشن تمام دوران است. هنكس همچنين قرار است ستاره نقش منفي فيلم بعدي ساندرا بولاك باشد.


بازیگران زن در حسرت این مردان + عکس

بن استيلر 34 ميليون دلار

بن استيلر بازيگر، كارگردان و تهيه‌كننده متولد ۱۹۶۵ است. او بعد از بازي در سريال «فرندز» به شهرت رسيد و البته پس از آن به بازيگر دوست داشتني كمدي‌هاي سبك سينما بدل شد. بن استيلر يك درآمد بزرگ از ملاقات با فاكرها مثل «ملاقات با والدين» و «شبي در موزه» داشت. فيلم بعدي‌اش دزدي از برج خواهد بود كه يك داستان ويژه با حضور ادي مورفي و متيو برادريك است. فيلم درباره مدير پرمشغله يك برج مجلل است. او يك تيم از كارگران فريب خورده را براي دزدي از خانه يكي از مستاجران برج كه ساكن پنت‌هاوس است، رهبري مي‌كند.


بازیگران زن در حسرت این مردان + عکس

رابرت داوني جونيور 31ميليون دلار

رابرت داوني جونيور متولد ۱۹۶۵، بازيگر است. او با فيلم «قاتلين بالفطره» توانايي‌هاي خود را به رخ علاقه‌مندان سينما كشيد اما پس از افتضاحات شخصي‌اش تا مرز نابودي هم پيش رفت. اما پس از استقبال بسيار از فيلم‌هاي «مرد آهنين» و «شرلوك هلمز»، داوني رسما به سمت ديگر گذشته پراز حاشيه خود متمايل شده و دوباره در مسير تبديل شدن به يك ستاره بزرگ قرار گرفته است. اولين قسمت «شرلوك هلمز» به‌طرز شگفت انگيزي ۵۲۵ ميليون دلار فروخت، هرچند كه بازديد مخاطبان از نمايش اين كريسمس مي‌تواند به‌مراتب بهتر هم باشد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

بازیگران زن در حسرت این مردان + عکس


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AHB

      عالی بود دستتون درد نکنه

    • احمد تکخال

      پس كو احمد تکخال؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • shirin

        aga ahmad commenta ro dashte bash azizam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • کورش13

      احمد تکخال رفته گل بچینه .

    • nader13

      احمد تکخال بار دوم رفته گلاب بیاره .وکیلم ....؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      احمدتكخال درحال بهم زدن دنياست

    • aida

      ببخشید...احمدتکخال کیه؟به منم بگید!

      پاسخ ها

      • غیب گو

        احمد تکخال مردی خوش تر از ادمهای بالاوپولدار تر اونا


        البته امیدواریم............چون اعتماد ب نفسش ک اینو میگهوعزیزم.:9

      • shirin

        vageeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaan??????????

    • خودم

      خبر فوری
      در پی اقدامی ناجوانمردانه و تروریستی احمد تکخال منفجر شد......

    • حسین

      احمدتکخال؟!!!!!! جالبه!!!!

    • من

      تیتراتوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

    • پریسا

      احمد چقد قشنگه ایشالله مبارکش باد

    • ليلا

      احمد دوست داريممممم
      تكخال دوست داريممممم

    • asal007

      منم بهت تبریک میگم احمد تکخال
      واقعا برازنده این نام هستی

    • بهار

      از نظر قیافه که همه 0 هستن.جز دی کاپریو
      به خدا یه گوشه چشم شهاب حسینی و گلزار می ارزه به اینا.
      زنای بازیگرشون اینا رو ببینن چی کار می کنن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • فاران

        آفرین به شما بهار خانم :
        هنرمند محبوب و دوست داشتنی ایران :

        { شهاب حسینی }

    • بابک

      بهار خانم کاملاً حق با شماست، اصلاً چرا راه دور بریم اگه عکس همین پسرای که تو برترینها نظر میدند را بزارند اونوقت ببین چی می شه باور کن برترینها بین المللی می شه و کلی خواننده پیدا می کنه.

    • parisa

      hala in aksa che rabti be ahmad dasht ke hamatun jav gir shodin.

    • jojo

      hamashon zeshtan be dard nemikhoran yekam khosh salighe bashin bache ha merc sama

    • میثم رحمانی

      عالی

    • hamid

      شهاب حسینی خوش چهره :| شبیه قاتلا با اون face سلیقه ایرانی بهتر از این نمیشه . بازیگر گرگ و میش فقط چشاش میرزه به کل هیکل شهاب حسینی.تازه قد و صورتش که دیگه هیچی . heh فقط چون اسمش باحاله معروف شده همین .حمید فرخ نزاد عشق .

    • یه بنده خدا

      رابرت داونی از همه بهنره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج