۱۷۲۰۵۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تخلف عراق؛ عبدالزهرا غیرقانونی بازی کرد

قائم مقام دبيرکل کميته مبارزه با دوپينگ ايران تاکيد مي‌ کند علا عبدالزهرا هافبک تيم‌ملي عراق در دوران حضور در فوتبال ايران از داورهاي نيروزاي غيرمجاز استفاده کرده و حق شرکت در اين رقابت ها را نداشته است.

ورزش سه: در پی افشای این خبر که تخلف هافبک سابق تیم تراکتورسازی در نمونه گیری آژانس مبارزه با دوپینگ محرز شده است، رامین طباطبایی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در این زمینه توضیحات کاملی دارد. او می‌ گوید بارها به فیفا نامه رسمی زده شده که این بازیکن به دلیل ارتکاب به دوپینگ حق بازی در این مسابقات را نداشته است.

وی گفت: علا عبدالزهرا زمانی که در باشگاه تراکتورسازی بازی می‌ کرد، تست دوپینگش مثبت شد اما چون همان زمان ایران را ترک کرد ما نمونه آزمایش او را به فیفا فرستادیم و از آنها خواستیم که این بازیکن را محروم کنند. آقای نصرالله سجادی رئیس کمیته مبارزه با دوپینگ ایران اصرار داشتند که فیفا را از تخلف این بازیکن آگاه کنند.

او ادامه داد: زمانی که جام‌ملت‌ها‌ شروع شد ما دیدیم که علا عبدالزهرا بدون هیچ مشکلی دارد برای تیم‌ملی عراق بازی می‌ کند. در آن زمان ما دوباره به فیفا نامه زدیم تا حکم او اجرا شود. وقتی که دیدیم ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام‌ملت‌ها‌ی آسیا مقابل عراق قرار گرفته روز چهارشنبه دوباره نامه خود را ارسال کردیم. بازیکن عراق به صورت غیرقانونی برای تیم‌ملی این کشور بازی کرده است چون صددرصد فیفا این حکم را به فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرده است.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که چه حکمی در انتظار تیم‌ملی عراق است هم گفت: من نمی‌ دانم دقیقا چه حکمی برای علا عبدالزهرا و همچنین تیم‌ملی عراق صادر می‌ شود. اما یک چیز واضح است و آن هم این است که احتمالا فدراسیون فوتبال عراق این حکم را اجرا نکرده که این یک کار غیرقانونی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • SHAPOR BAHRAMI

      باید بماند مانندمربی والیبال مربیان ایرانی فقط بدرد 6ماه مربیگری باشگاهی ایران را دارند بعد حیا کن میاید بماند بماند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج