۱۷۲۳۹۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ اخبار فصل نقل و انتقالات سیاست!

پنجره نقل و انتقالات زمستانی گشوده شده و درحالی که یک سال و خرده ای به انتخابات مجلس باقی مانده، گروه ها و احزاب- که خدا را شکر چیزی که در مملکت ما زیاد و موثر، حزب- بر آنندکه یارکشی های خود را نهایی کرده و کمبودهای لیست خود را با خریدهای بعضا گرانقیمت جبران کنند.

طنز؛ اخبار فصل نقل و انتقالات سیاست!




مجله خط خطی - پدرام ابراهیمی: پنجره نقل و انتقالات زمستانی گشوده شده و درحالی که یک سال و خرده ای به انتخابات مجلس باقی مانده، گروه ها و احزاب- که خدا را شکر چیزی که در مملکت ما زیاد و موثر، حزب- بر آنندکه یارکشی های خود را نهایی کرده و کمبودهای لیست خود را با خریدهای بعضا گرانقیمت جبران کنند. این ماه خبرهای کاملا اختصاصی از مذاکرات و چانه زنی های پشت پرده برای شما داریم که توجه شما را به خواندن آن جلب می کنیم:

سخنگوی اصلاح طلبان بدلی: جذب خاتمی به صرفه نیست

ناظم خرازچی در یک مهمانی خصوصی به کنار دستی اش گفته: «بنده شخصا مخالف جلب نظر آقای خاتمی هستم و عقیده دارم ما باید جوانگرایی نموده و روی اصلاح طلبان 3 تا 7 ساله برای مجلس 1434 برنامه ریزی کنیم. افق های پیش رو روشن است و من به آینده امیدوارم. اون زیتون رو بده من بی زحمت.» این عضو مناقشه برانگیز- به گفته خودش- اصلاح طلب اضافه کدره «به نظر من به جای جذب این آقا (خاتمی) می توانیم دو فراکسیون بخریم.

طنز؛ اخبار فصل نقل و انتقالات سیاست!

دستت درد نکنه... یه پیش دستی هم بده هسته هاشو بندازم.» گمانه زنی ها در این باره ادامه دارد هرچند کاملا بعید به نظر می رسد رئیس جمهور دوران اصلاحات شخصا وارد معرکه انتخابات مجلس شود، ولی پس از مصاحبه چند ماه قبل او که گفته بود «به قدرت بر نمی گردم» دوباره بحث حضور او جان تازه ای گرفت و انتظار می رود او بهمیدان رقابت برگدد. می شناسیدش که!

علی مطهری در لیست مازاد

یکی دیگر از افرادی که شایعه زیادی درباره اش مطرح می شود، علی مطهری است. شنیده هاحاکی از خارج شدن او از لیست اصولگرایان به دلیل مصدومیت همسترینگ و رابط صلیبی بود ولی خودش این شایعات را رد کرد و می گوید: «جایم خوب است، همه جایم هم خوب است! هرکس ناراحت است، می تواند برود.» بعد از این اظهارنظر تنی چند از اصولگرایان مجلس گفته اند: «ما که نمی توانیم برویم! تو برو سفر سلامت.»

یکی از اعضای فراکسیون راست که داشت با خودش در آینه میز توالت صحبت می کرد به خودش گفت: «این [علی مطهری] رو باید گذاشت تو لیست مازاد. اصلا با یه یار کمتر بازی کنیم بهتر از گل به خودی های اینه.» وی سپس موهایش را به بغل حالت داد و تافت زد.

یزدی: نه تیم دارم، نه بازیکن آزادم

ابراهیم یزدی را که پریشب برای چک کردن سیستم گوارش خود و زدن آمپول به یکی از درمانگاه ها مراجعه کرده بود به صورت اتفاقی دیدم. (من رفته بودم عیادت یکی از پرستارها) وی گفت: «فعلا تیمی ندارم.» وی از اینکه پیشکوستان به افرادی مثل او که فقط ۸۴ سال دارند توجهی نمی کنند و هیچکس به فکر پشتوانه سازی نیست، ناراحت است. از او پرسیدم پیشنهاد خارجی ندارد؟ که در جواب گفت: «آخه بدبختی بازیکن آزاد هم نیستم!

فعلا مشکل خروج از کشور دارم.» از او پرسیدم آیا مشکل کارت سربازی در میان است؟ گفت: «فکر کنم. احتمالا کارتم رو توی پاریس جا گذاشتم.» او قبل از خداحافظی به من گفت: «خدا بیامرز همیشه این شعر را می خواند: عمری دگر بباید بعد از وفات ما را/ کاین عمر طی نمودیم اندر امیدواری، اندر انگشت نگاری، اندر خم اداری... هووووف خدا بیامرزدت...» من گفتم منظورتان کیست؟ گفت: «مهندس بازرگان خودمون»

دول حاشیه خلیج فارس به دنبال جذب مشایی

در این میان از اطرافیان رئیس دولت پیشین خبری نیست. تجربیات ما می گوید باید بترسیم، زیرا وقتی بچه شر و شیطان جلوی چشم از در و دیوار بالا برود و کاسه بشقاب بشکند بهتر از این است که صدایش در نیاید و جلوی چشم نباشد چون یقینا پس فردا صدایش در می اید که چند هزار میلیارد کاسه بشقاب شکسته.

منبعی که خیلی خواهش کرد نامش را فاش کنیم ولی ما عین خیالمان نبود گفت: «مشایی گفته ریاست مجلس در شان ما نیست و برایمان خیلی کم است و به همین دلیل قصد دارم به پیشنهاداتی که از احزاب حاشیه خلیج فارس دارم پاسخ دهم.» این منبع گفت از زبان خود مشایی شنیده که «البته این تصمیم من ربطی به رد صلاحیت ها ندارد.» البته ما خبر داریم که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به این صحبت ها با گرفتن شناسنامه در درست، عکس یادگاری جدید با دکتر صادق زیباکلام گرفته ولی هنوز منتشر نکرده است. عکس از: حجت سپهوند.

شما خواننده عزیز خط خطی می توانید تغییر و تحولات آتی در لیست احزاب و اخبار اختصاصی سیاست کشور را در همین ستون دنبال کنید. می توانید هم دنبال نکنید. هر طور پایه اید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج